Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Обдарованість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/К 15
Автор(и) : Кайл, Роберт
Назва : Тайны психики ребенка . -3-е междунар. изд.
Вихідні дані : СПб.: "Прайм - ЕВРОЗНАК": Издательский дом НЕВА: ОЛМА-ПРЕСС, 2002
Кільк.характеристики :416 с
Серія: Детская психология .
    Психологическая энциклопедия
Переклад видання: KAIL Robert V. Children and Their Development. -Second Edition
Примітки : Библиогр.: с. 402
ISBN (в пер.), Ціна 5-93878-057-8: 56.70 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитина-- розвиток
Пам’ять
Інтелект
Обдарованість
Мова дитяча
Общение
Речь
Темперамент
Я - теория (психол.)
Самооценка
Понимание
Мораль
Помощь другим
Агресія
Семья
Воспитание детей
Братья и сестры
Семейные отношения
Развод
Дружба
СМИ (Средства массовой информации)-- электронные
Телевидение
Компьютеры
Школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції дитини
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Г 61
Автор(и) : Головінський, Іван
Назва : Педагогічна психологія
Вихідні дані : К.: Аконіт, 2003
Кільк.характеристики :288 с
Примітки : Бібліогр. на різних мовах: с. 265-287
ISBN, Ціна 966-7173-29-1: 20.00, 21.20, грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання
Самовиховання
Талант
Обдарованість
Розумове недорозвинення
Змислові недомогання (психол.)
Злочинність неповнолітніх
Зміст : Філософічно-психологічні погляди Григорія Сковороди і Тараса Шевченка
Примірники : всього : фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(1), Ч.З.№2(3)
Вільні : фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(1), Ч.З.№2(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(М)(092)/Б 20
Автор(и) : Баландин, Рудольф Константинович
Назва : Сто великих гениев
Вихідні дані : М.: Вече, 2005
Кільк.характеристики :480 с.: ил
Серія: 100 великих
Різночитання назви :Загл. обл.: 100 великих гениев
ISBN (в пер.), Ціна 5-9533-0742-X: 25.00 грн.
ДРНТІ : 03.81.31
ББК : 63.3(0)-8
Предметні рубрики (Галузі знань): Геніальність
Обдарованість
Зміст : Критерий гениальности ; Правители, полководцы ; Философы ; Литераторы ; Ученые ; Деятели искусств ; Универсальные гении ; Неведомый гений ; Тайна одаренности
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савенков А.
Назва : Развитие детской одаренности в образовательной среде
Місце публікування : Развитие личности: Для профессионалов науки и практики. Для тех,кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - М.: Народное образование, 2002. - N3. - С. 113-146 (Шифр РЛ1/2002/№3)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): обдаровані діти
психологія навчання
дитяча психологія
обдарованість
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хромова Т.
Назва : Одаренный ребенок нуждается в...дискомфорте
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід: Науково-методичний журнал. - Київ: "Плеяди", 2003. - N1. - С. 14-18 (Шифр ВУ/2003/1)
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): обдарованість
креативність
саморозвиток
психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативность--дезадаптация--микрокризис
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кулемзина А.
Назва : Отношения: одаренный ребенок - образовательная система
Місце публікування : Лучшие страницы педагогической прессы: Журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - М.: Издательская фирма "Сентябрь", 2002. - N6. - С. 71-78 (Шифр ЛС-1/2002/6)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогічна психологія
обдарованість
психологія особистості дитини
Анотація: Главной задачей становится разработка программ, развивающих не столько одаренность, какие-то ее грани или функции, отдельные диагностированные способности или задатки, сколько в целом личность одаренного ребенка - носителя этой одаренности
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тур Р.
Назва : Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2003. - N8(лютий). - С. 2-3 (Шифр П2/2003/8(лютий))
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Талант
обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еврилогізація
Анотація: Стаття розкриває зміст роботи шкільних психологів, педагогів з обдарованими дітьми, організацію навчально-виховного процесу, спрямованих на розвиток творчих здібностей.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моргун В.
Назва : Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня
Місце публікування : Бібліотека "Шкільного світу"/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 4-8 (Шифр БШС1/2003/1)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Здібності дитини--
обдарованість
геніальність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): задатки--творчість
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виговський О.
Назва : Вольові якості талановитої особистості: Парадокси психологічного дослідження
Місце публікування : Директор школи,ліцею, гімназії: Науково-практичний журнал для керівників закладів освіти. - К.: Педагогічна думка, 2002. - N3. - С. 76-79 (Шифр ДШЛГ/2002/3)
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія особистості
обдарованість
Талант
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 25.05.2024
Кількість запитів 51099
Кількість відвідувачів 988
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя