Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Проблемне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Г 15
Автор(и) : Галузяк, Василь Михайлович, Сметанський, Микола Іванович, Шахов, Володимир Іванович
Назва : Педагогіка : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів . -2-е вид., випр. і доп.
Вихідні дані : Вінниця: Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня)
Кільк.характеристики :416 с
ISBN (в пер.), Ціна 966-621-131-9: 21.04, 19.40, грн.
ДРНТІ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Учитель
Спілкування педагогічне
Дидактика
Методи навчання
Засоби навчання
Комп’ютерна техніка
Проблемне навчання
Програмоване навчання
Технології навчання
Виховання-- методи-- форми
Колектив
Самовиховання школярів
Сім’я і школа
Поведінка-- відхилення
Важковиховуваність
Школознавство
Управління освітою
Управління школою
Методична робота в школі
Навчально-методична робота-- планування
Планування-- школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти
Примірники : всього 37: ав(2), Ч.З.№2(29), пед.(10), фб(1), аб(11)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(29), пед.(10), фб(1), аб(11)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 7.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів музики
Хімія-- методика викладання
Проблемне навчання
Педагогіка-- вивчення
Морально-етичне виховання
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Вчитель майбутній -- література
Вчитель майбутній-- моральні якості
педагогіка музична
Студентська молодь-- виховання
Культура-- музично-педагогічна
Практика-- соціально-педагогічна
Самоосвіта-- студент
Культура мислення
Виховання-- національно-культурне виховання
Професійна освіта
Екологічна освіта
Вчитель-- особистість
Педагогічні кадри-- підготовка
Клуб-- виховання
Здоровий спосіб життя-- виховання
Педагогіка --США
Вільне виховання-- історія
Соціальне виховання-- історія
Розвивальне виховання-- історія
Середня освіта --Польша і Україна
Асоціативний експеримент
Саморегуляція-- психофізичний стан
Педагог-- саморегуляція
Вчитель-- підготовка --Чернігівська губернія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійський рух
Зміст : ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА ; Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі/ О. Я. Ростовський. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи/ О. В. Аніщенко. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки/ В. М. Благінін. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі/ Л. Л. Драчук. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури/ В. Г. Кучерявець. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект)/ І. О. Ростовська. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей/ Ю. О. Ростовська. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді/ Н. І. Семикліт. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку/ О. М. Грисюк. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема/ В. В. Мішедченко. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів/ В. М. Онищук. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі/ Т. В. Зінченко. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя/ П. В. Кряжев. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя/ В. Л. Дубровський. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням/ Л. Г. Семенець. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Кудикіна. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя/ О. М. Кочерга. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя/ В. Кузьменко. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Гуманістичні тенденції в педагогіці США/ Є. І. Коваленко. Становлення дидактичних поглядів С. Русової/ О. М. Таран. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття)/ О. А. Барило. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття)/ Р. Г. Новгородський. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова/ Л. О. Дубровська. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху/ О. В. Лісовець. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів/ Н. А. Олійник. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура/ О. А. Жук. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів/ М. І. Бондаренко. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами/ О. І. Нещерет. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту/ Т. І. Крига. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога/ О. Д. Ляшко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371(05)/Н 34
Назва : Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" : сборник научных трудов. Т. 33 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота
Вихідні дані : К.: КМ Академія, 2004
Кільк.характеристики :82 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Ціна : 3.00 грн.
ДРНТІ : 14 + 15 + 14.43.43
ББК : 74я5 + 88я5 + 65.272я5
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогіка превентивна
Проблемне навчання
Викладачі вищих навчальних закладів
Фізичне виховання студентів
Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): превентивна педагогіка
Зміст : Порівняльний аналіз проблемного навчання та методу випадків і ситуацій/ М. О. Голубєва, В. В. Єгорова. Економічні погляди Богдана Хмельницького та започаткування економічної освіти в Україні за козацької доби/ Л. А. Медвідь. Концепція сталого розвитку університетської системи освіти/ О. П. Мєщанінов. Використання метафори архетипічного циклу досвіду в психологічному консультуванні/ С. В. Васьківська.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 016:371/С 91
Назва : Сучасні технології в освіті : Рекомендаційний бібліографічний покажчик. Ч. I : Сучасні технології навчання
Вихідні дані : К., 2005
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Маріупольський державний гуманітарний університет
ISBN, Ціна 966-8605-31-4: 4.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
ББК : 91.9:74 + 74я1 + 74.202.4я1
Предметні рубрики (Галузі знань): Технології навчання
рольові ігри
Проблемне навчання
Модульно-рейтингове навчання
Розвивальне навчання
Технології дистанційного навчання
Кредитно-модульна технологія
Інформаційні технології навчання
Технологія дистанційного навчання
Технологія самоосвіти
Сучасні освітні технології
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 91(070.2)/К 67
Автор(и) : Корнєєв, Віктор Петрович
Назва : Технології в навчанні географії : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Х.: Основа, 2004
Кільк.характеристики :112 с
Серія: Бібліотека журналу "Географія"; Вип. 5
Примітки : Бібліогр.: с. 109-110
ISBN, Ціна 966-333-035- X: 6.50 грн.
ДРНТІ : 39.01.45
ББК : 26.8р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Географічна освіта
Технології навчання-- географія
Пояснювально-ілюстративне навчання
Проблемне навчання
Технології програмованого навчання
Ігрові методи навчання
Технологія сугестивного навчання
Технологія методів проектів
Викладання географії
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/И 29
Автор(и) : Идиатулин В. С.
Назва : Принцип проблемности в учебном процессе
Місце публікування : Народное образование: Российский общественно-педагогический журнал/ Министерство образования РФ, Российская академия образования, Педагогическое общество России, Редакция "Народное образование". - М.: Народное образование, 2010. - N 8. - С. 176-181 (Шифр НО-1/2010/8)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Принципи навчання
Проблемне навчання
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/Е 64
Автор(и) : Наволокова, Надія Петрівна
Назва : Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій
Вихідні дані : Х.: Основа, 2010
Кільк.характеристики :176 с
Серія: Золота педагогічна скарбниця
ISBN, Ціна 978-611-00-0031-4: 25.00 грн.
ББК : 74.202.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Проблемне навчання
Ігрові методи навчання
Інтерактивні методи-- навчання-- інтерактивні технології
Проектні технології-- метод проектів
Модульне навчання
Освіта-- інновації
Уроки-- методика проведення
Методи навчання
Форми навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прийоми навчання
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2011
Кільк.характеристики :636 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Географіч. рубрики: Австралія-- освіта
Чернігівщина-- освіта вища
США-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття/ Віктор Петрович Андрущенко. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст./ В. П. Коцур. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті/ О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. Європейський вимір неперервної освіти в Україні/ В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління/ Н. М. Дем’яненко. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства/ О. І. Бульвінська. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії/ Л. І. Голуб. НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ ; Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді/ В. Ф. Баранівський. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.)/ Н. М. Кузьменко. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору/ А. А. Марушкевич. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ/ І. П. Аннєнкова. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора/ О. П. Грибок. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога/ Д. С. Мазоха. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу/ О. А. Невмержицький. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу/ Г. І. Остапенко. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi?/ С. А. Свіжевська. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України/ О. М. Сергійчук. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні/ Л. С. Токарук. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі/ Н. Д. Янц. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери/ Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах/ Р. В. Миленкова. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки/ Л. Р. Пелех. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури/ Ю. Ю. Тракоша. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США/ І. М. Зварич. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога/ Л. А. Мойсеєнко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2011
Кільк.характеристики :532 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інтерактивні технології навчання
Інформаційна культура
Інформаційні технології в освіті
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Вища освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Польща-- освіта
Франція-- освіта
Іран-- освіта
Корея-- освіта
Канада-- освіта
Туреччина-- освіта
США-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) ; Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня/ П. П. Автомонов. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України/ В. І. Бобрицька. Особливості мотиваційної сфери підлітків/ В. В. Драченко. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи/ Л. В. Кільдерова. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект/ О. С. Пюра. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій/ О. І. Шапран. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів/ Ю. П. Шапран. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів/ Г. Р. Шпиталевська. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ; Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти/ І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України/ О. М. Коваленко. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України/ Н. Б. Самойленко. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів/ П. О. Тадеєв. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ; Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих/ М. Я. Бердник. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс/ Ю. В. Гейко. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання/ Т. В. Григорчук. Освіта і нові комп’ютерні технології/ Т. М. Калюжна. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта/ В. В. Лапінський. Стратегія інформатизації в університетській освіті/ І. Ю. Мельник. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів/ В. М. Франчук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2012
Кільк.характеристики :642 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти/ В. П. Андрущенко. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу/ А. І. Кузьмінський. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії/ І. А. Зязюн. Виховний простір у розвитку особистості/ І. Д. Бех. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення/ М. Ф. Степко. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи/ О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг/ Р. М. Вернидуб. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема/ В. П. Покась. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті/ М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. Основні особливості української освіти як системи/ О. В. Уваркіна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів/ Н. М. Дем’яненко. Компетентнісний підхід у професійній освіті/ В. В. Ягупов. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві/ О. Д. Джура. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки/ К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. Потенціал освіти та виклики сьогодення/ Л. М. Панченко. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект/ А. М. Сингаївська. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії/ С. О. Авхутська. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського/ Т. В. Багрій. Структура і проблеми обдарованості/ А. П. Біда. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання/ Л. Л. Борисенко. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія/ Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти/ О. В. Двіжона, М. І. Олійник. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії/ Г. І. Коберник. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя/ В. О. Кравцов. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя/ Л. І. Серман. Педагогічна культура майбутнього вчителя/ Н. О. Сінельникова. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності/ Т. М. Фарбак. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти/ І. О. Шишова. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді/ Н. О. Мамедова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 30236
Кількість відвідувачів 667
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя