Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Професійна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 128
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001(05)/Н 34
Назва : Наукові записки Київського інституту туризму, економіки і права (КІТЕП) : щорічник. Вип. 2
Вихідні дані : К.: Знання України, 2002
Кільк.характеристики :339 с
Колективи : Київський інститут туризму, економіки і права
ISBN, Ціна 966-7999-11-4: 6.40 грн.
ДРНТІ : 12.09.11
ББК : 72я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Туризм-- економіка
Професійна освіта
Менеджмент
Оплата праці
Інфляція
Охрана природы
Міжнародні відносини
Інтеграція
Європейський Союз
Інформаційні технології
Комп’ютерна техніка
Діти-- відпочинок за кордоном-- захист
Національна безпека --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): долар--євро
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: Березень-квітень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :230 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Професійна освіта
Зміст : Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання/ П. Стефаненко. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ/ І. Аносов. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя/ П. Плотніков. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві/ А. Сіцінський. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї/ В. Кисільова. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов/ Л. Волошинова. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога/ Д. Дубравська. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів/ І. Огірко, Ю. Шульжик. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу/ А. Сингаївська. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах/ П. Сікорський. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі/ Л. Дольнікова. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками/ А. Єгоренков. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі/ В. Кириченко. Методика організації і проведення професійних конкурсів/ Л. Поважна, Т. Кущ. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі/ Г. Шемелюк. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку/ А. Коробченко. Управління виховною роботою в медичному коледжі/ Х. Мазепа. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства/ В. Садова. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.)/ М. Окса. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття/ В. Харабет. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кирєєва. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід/ І. Курляк. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти/ Н. Авшенюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 7.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів музики
Хімія-- методика викладання
Проблемне навчання
Педагогіка-- вивчення
Морально-етичне виховання
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Вчитель майбутній -- література
Вчитель майбутній-- моральні якості
педагогіка музична
Студентська молодь-- виховання
Культура-- музично-педагогічна
Практика-- соціально-педагогічна
Самоосвіта-- студент
Культура мислення
Виховання-- національно-культурне виховання
Професійна освіта
Екологічна освіта
Вчитель-- особистість
Педагогічні кадри-- підготовка
Клуб-- виховання
Здоровий спосіб життя-- виховання
Педагогіка --США
Вільне виховання-- історія
Соціальне виховання-- історія
Розвивальне виховання-- історія
Середня освіта --Польша і Україна
Асоціативний експеримент
Саморегуляція-- психофізичний стан
Педагог-- саморегуляція
Вчитель-- підготовка --Чернігівська губернія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійський рух
Зміст : ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА ; Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі/ О. Я. Ростовський. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи/ О. В. Аніщенко. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки/ В. М. Благінін. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі/ Л. Л. Драчук. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури/ В. Г. Кучерявець. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект)/ І. О. Ростовська. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей/ Ю. О. Ростовська. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді/ Н. І. Семикліт. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку/ О. М. Грисюк. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема/ В. В. Мішедченко. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів/ В. М. Онищук. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі/ Т. В. Зінченко. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя/ П. В. Кряжев. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя/ В. Л. Дубровський. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням/ Л. Г. Семенець. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Кудикіна. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя/ О. М. Кочерга. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя/ В. Кузьменко. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Гуманістичні тенденції в педагогіці США/ Є. І. Коваленко. Становлення дидактичних поглядів С. Русової/ О. М. Таран. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття)/ О. А. Барило. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття)/ Р. Г. Новгородський. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова/ Л. О. Дубровська. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху/ О. В. Лісовець. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів/ Н. А. Олійник. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура/ О. А. Жук. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів/ М. І. Бондаренко. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами/ О. І. Нещерет. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту/ Т. І. Крига. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога/ О. Д. Ляшко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :211 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 11.60 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Г85
Автор(и) : Грішнова, Олена Антонівна
Назва : Людський капітал: формування в системі освіти і професійної підготовки : монографія
Вихідні дані : К.: Знання, 2001
Кільк.характеристики :254 с
Примітки : Бібліогр.: с. 238-254
ISBN, Ціна 966-620-111-9: 20.88 грн.
ДРНТІ : 06.77.59
ББК : 65.9(4Укр)240
Предметні рубрики (Галузі знань): Трудові ресурси
Професійна освіта
Економічна освіта
Зайнятість населення
Соціальний захист
Доходи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людський капітал
Зміст : Основи теорії людського капіталу ; Формування й розвиток людського капіталу на різних рівнях ; Економічна роль освіти та професійної підготовки в сучасних умовах ; Освіта та професійна підготовка в Україні: стан і пріоритетні напрями розвитку ; Розвиток освіти та професійної підготовки як чинник стабілізації соціально-економічного становща в Україні
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Миронова М., Варфоломеєв С.
Назва : Психологічна підтримка становлення й розвитку особистості педагогів у системі професійної освіти
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2003. - N47(грудень). - С. (Вкладка) (Шифр П2/2003/47(грудень))
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна освіта
Підготовка майбутніх вчителів-- психологічна підтримка
Підготовка майбутніх вчителів-- формування особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопізнання педагога--педагог-психолог--розвиток особистості педагога
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тименко В.
Назва : Пріоритетні принципи трудового навчання у 3 класі: орієнтація на світ професій
Місце публікування : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - К.: Преса України, 2004. - N1. - С. 33-35. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2004/1). - ISSN 0131-5358
ДРНТІ : 14
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): трудове навчання
професійна освіта
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лобейко Ю.А., Швалева Н.М., Гринько О.В.
Назва : Практическая психология развивающего профессионального образования
Місце публікування : Инструктивно-методические материалы школьного психолога. - М.: "ТЦ Сфера", 2004. - N4. - С. 1-137 (Шифр ИММШП1/2004/4)
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна освіта
діагностика особистості
тести
опитувальник
професійне дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тест айзенка--тест р.кэттелла--тест я.стреляу--опитувальник леонгарда к.--мотивація професійна--діяльність професійна
Зміст : Часть 1. Психология в системе профобразования. Часть 2. Диагностика личности в профориентационной работе. Часть 3. Методики изучения индивидуальных особенностей личности. Часть 4. Профессиональное исследование
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григорович Л. А.
Назва : Психологические дисциплины в магистратуре как средство формирования профессионального педагогического сознания
Місце публікування : Психология в вузе: Научно-методический журнал. - М.: ООО "НПЦ Технограф", 2005. - N1. - С. 45-50 (Шифр ПВ-1/2005/1)
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія вищої школи
викладання психології в ВНЗ
Професійна освіта
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баріхашвілі І.
Назва : До питання про підготовку педагогічних кадрів у вищих навчальних закладах
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N2. - С. 46 - 49 (Шифр УЛЗО/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна освіта
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 15277
Кількість відвідувачів 1142
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя