Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підручникотворення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/Ф 95
Автор(и) : Фурман, Анатолій Васильович (проф., д-р психол. наук)
Назва : Теорія і практика розвивального підручника : Монографія
Вихідні дані : Тернопіль: Економічна думка, 2004
Кільк.характеристики :288 с
Примітки : Бібліогр.: с. 180-192; Імен. покаж.: с. 287-288
ISBN, Ціна 966-654-127-0: 5.20 грн.
ДРНТІ : 14.25
ББК : 74.202.264
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручникотворення
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Кредитно-модульна система
Викладання іноземної мови в школі
викладання психології
Викладання зарубіжної літератури в школі
Викладання біології в школі
Профорієнтація
Екологічна освіта
Мотивація творчості
Підручникотворення
Професійна підготовка
Майбутні вчителі літератури
Інноваційна діяльність
економічна культура
Підготовка викладачів
Зміст : Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг/ К. М. Лубинець. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства/ М. М. Солдатенко. Виховання і медії/ Танась Мацей. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови/ Г. П. Татаурова. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ/ О. О. Безносюк. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів/ Н. А. Побірченко. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів/ А. П. Щербина. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості/ В. В. Синявський. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності/ О. В. Сватенков. Мистецькі технології навчання французької мови/ О. І. Авксентьєва. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури/ Ю. А. Глєбова. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції/ Л. Светенок. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти")/ А. Нагорна. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту/ Л. Б. Лук’янова. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю/ М. І. Михнюк. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості/ Н. І. Литвинова. Аналіз як вид дослідницької діяльності/ В. Г. Базелюк. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем/ І. М. Чемерис. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини/ К. Дубич. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки/ С. Д. Булавенко. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації/ Л. Р. Алексюк. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури/ Ю. Г. Новгородська. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології/ О. В. Комарова. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів/ О. М. Семеног. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури/ Т. Чередник. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля/ Г. Л. Омельченко. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя/ С. В. Тезікова. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності/ О. А. Грищенко. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу/ В. В. Пилипчук. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання/ М. Піддячий. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер/ Ю. Е. Лавриш. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей/ Л. В. Тандир. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання/ В. М. Солова. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми/ Г. Л. Черепанова. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду/ Н. Абашкіна. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії/ Н. М. Авшенюк. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції/ Н. О. Постригачь. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді/ І. В. Гушлевська; Н. Олійник. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії/ Н. Олійник; Н. Стукало. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст./ Н. Стукало; Н. М. Баленко. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/Б 53
Автор(и) : Беспалько, Владимир Павлович
Назва : Природосообразная педагогика : лекции по нетрадиционной педагогике
Вихідні дані : М.: Народное образование, 2008
Кільк.характеристики :512 с
Примітки : на англ. и рус. яз.
ISBN, Ціна 978-5-87953-219-7: 12.20 грн.
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Нетрадиційна педагогіка
Тестові системи
Зміст освіти
Управління навчальним процесом
Якість освіти
Підручникотворення
Підручники-- навчальний процес
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4Укр)/Г 12
Автор(и) : Гавриленко, Тетяна
Назва : Україномовна навчальна література для початкової школи : (1905-1914)
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 3. - С. 61-65. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/3). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 26 назв.
ББК : 74.03(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки України до 1917 р.
Підручникотворення
підручники шкільні
Анотація: У статті розглянуто украномовну навчальну літературу для початкової школи 1905-1914 рр., здійснено аналіз підручників з навчання грамоти, читання, української мови, математики, історії, географії; показано внесок українських педагогів кінця ХІХ - початку ХХ ст. у розвиток національного підручникотворення.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.01/П 78
Назва : Проблеми сучасного підручника : збірник наукових праць. вип. 11
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2011
Кільк.характеристики :800 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Серія: До 20-річчя Незалежності України
ISBN, Ціна 978-966-644-204-1: 42.00 грн.
ББК : 74.202.26я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підручники для школи
підручники з української мови
підручники з правознавства
Підручники з літератури
Підручники електронні
Електронні засоби навчання
Підручники з інформатики
підручники з географії
Підручники з математики
підручники з фізики
підручники для ВНЗ
Підручникотворення
підручники з релігійної етики
Зміст : Актуальні питання теорії сучасного підручникотворення ; Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисциплін і технологій ; Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін ; Теорія і практики створення й використання електронних засобів навчання
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202/К 68
Автор(и) : Короб, Антоніна
Назва : Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів : понятійно-термінологічний аналіз критерії впровадження у навчальний процес
Місце публікування : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - Київ: ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. - Том 15, N 4. - С. 140-147. (Шифр ОІУ/2012/15/4)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручникотворення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-методичний комплект--понятийно-термінологічний аналіз--навчальний посібник--підручник--гриф навчальної літератури--апробація підручника--освітній процес
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 016:371/Б 59
Назва : Бібліографія підручникотворення (1991-2011 рр.) . -2-е вид., випр.
Вихідні дані : Тернопіль: Мандрівець, 2013
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Відділення організації видання навчальної літератури
ISBN, Ціна 978-966-634-728-5: 9.00 грн.
ББК : 91.9:74 + 74я1
Предметні рубрики (Галузі знань): Бібліографія
Бібліографічні покажчики
Підручникотворення
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Ельбрехт О. М.
Назва : Управління забезпеченням підручниками шкільної освіти у США як система
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 2. - С. 109-120 (Шифр 159.9(06)/Н 34-835863)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручникотворення
Географіч. рубрики: США-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна освіта--забезпечення підручниками
Знайти схожі

 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 34436
Кількість відвідувачів 1520
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя