Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Самостійна робота студентів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :211 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 11.60 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі музики
Інноваційні технології навчання
Викладання іноземної мови
Викладання біології в школі
Викладання історії
Викладання вищої математики
Викладання російської мови
Майбутні менеджери
Педагогічна творчість
Самостійна робота студентів
Фізкультурна освіта
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми/ Т. В. Кушерець. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності/ В. Л. Чуйко. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу/ М. М. Сич. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні/ Н. М. Баранова. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні/ С. Л. Одерій. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах/ К. В. Корсак. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук/ З. Є. Тарутіна. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь/ Г. Ф. Ястребова. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції/ О. М. Зубрицька. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України/ А. К. Похресник. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України/ О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі/ Р. В. Бобренко. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти/ М. Ф. Димитров. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації/ З. Ф. Донець. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань/ О. Лісовець. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці/ Т. Калініченко. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі/ О. П. Грибок. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі/ О. Копіца. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах/ В. Г. Мартинюк. Розвиток суспільства та зміни в університетах/ А. В. Василюк. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури/ О. Плахотник. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів/ С. Яшник. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач/ Н. І. Лукашова. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях/ И. Драчева, Т. Попова. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія")/ Г. Й. Чудовська. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів/ М. П. Долматова. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів/ Т. Андрущенко. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки/ О. Осаволюк. Використання програми PAINT у навчанні історії/ О. Желіба. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок/ Л. В. Єрмова. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій/ Н. М. Білоусова. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів/ В. П. Антипець. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності/ Н. В. Логутіна. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам/ Н. Н. Юрченко. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді/ І. І. Заплішний. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема/ Л. В. Гусейнова. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи/ Л. Присяжнюк. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності/ О. Мантуленко. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів/ Л. Мацевко-Бокерська. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників/ О. В. Полозенко. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті/ Т. Жукова. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки/ Л. Мицик. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції/ Н. Карпенко. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.)/ І. Киричок. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід/ Н. К. Удовиченко. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект)/ І. Пасинкова. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів/ В. Ф. Панченко. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко/ Н. О. Ярмак. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. Суховєєва.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/І-74
Назва : Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу : матеріали науково-практичної конференції 13-14 грудня 2005 року
Вихідні дані : Х.: ХДАК, 2005
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Харківська державна академія культури
ISBN, Ціна 966-7352-94-3: 4.12 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
Підготовка викладачів
Самостійна робота студентів
Соціальні педагоги
Підготовка соціальних педагогів
Музична педагогіка
Музична освіта
Естетичне виховання-- майбутні вчителі
Музичне виховання
Мистецька освіта
Актори-- підготовка
Телевізійні спеціалісти-- підготовка
Режисер масових видовищ-- підготовка
Режисер дитячого театру-- підготовка
Бібліотечна справа-- бібліотечна освіта
Книжковий ринок
Бібліотекарі-- підвищення кваліфікації
Інформаційні технології
Шкільна бібліотека
Комплектування бібліотек
Інноваційні технології навчання
Тестування
Інформаційне забезпечення управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіанна освіта--хореографічна освіта--бібліотечна ярмарка
Зміст : Проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору ; Європейські стандарти вищої освіти в контексті Болонської декларації ; Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих навчальних закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю ; Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці кадрів для соціокультурної сфери ; Етапи розвитку творчого потенціалу студента ; Самостійна робота студентів як один із факторів підготовки грамотного фахівця ; Інноваційний підхід до самостійної роботи студентів ; Активізація самостійно-творчої діяльності студентів у контексті Болонського процесу ; Актуальні проблеми сучасної музичної педагогіки ; Мистецька освіта і Болонський процес ; Підготовка фахівців з хореографії: актуальність європейського досвіду ; Нові напрями бібліотечно-інформаційної діяльності та освіти в контексті формування єдиного інформаційного простору ; Контроль та оцінювання знань студентів у контексті входження України до Болонського процесу
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Т35
Назва : TERTIA: Альманах : научное издание
Вихідні дані : Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, 2005
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний гірничий університет, Інститут гуманітарних проблем
Примітки : Бібліогр. в кінці глав
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні
Викладання історії у ВНЗ
Самостійна робота студентів
Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--стандарти вищої школи
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(075.3)/К 89
Автор(и) : Кузьмінський, Анатолій Іванович
Назва : Педагогіка вищої школи : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2005
Кільк.характеристики :486 с
Серія: Вища освіта ХХІ століття
ISBN (в пер.), Ціна 966-346-002-4: 30.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.58я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- історія
філософія освіти, ХХІ століття
Студенти
Викладачі вищих навчальних закладів
Дидактика вищої школи
Принципи навчання-- вища школа
Навчальний процес-- вища школа
Методи навчання-- вища школа
Лекції у вищій школі
Самостійна робота студентів
Дистанційне навчання
науково-дослідна діяльність студентів
Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
Модульно-рейтингова технологія навчання
Виховання студентів
Управління вищим навчальним закладом
Педагогічна культура
Педагогічна майстерність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семінари вищої школи--практичні заняття--лабораторні заняття--індивідуальні заняття--консультації--колоквіуми--гуманізм освіти
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/І-60
Назва : Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти : збірник матеріалів науково-методичної конференції 31 січня - 2 лютого 2006 р. : у 2-х т. Т. 2
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
ISBN, Ціна 966-574-896-3: 6.40 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58.2я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Самоосвіта студентів
Самостійна робота студентів
Індивідуальна робота студентів
Дистанційне навчання
Оцінювання знань
Тестування
Індивідуалізація навчання
Пізнавальна діяльність
Рольові ігри
Модульно-рейтингова технологія навчання
Економічна освіта
Модернізація освіти
Консультативна робота студентів
Освітні технології
Інформаційні технології
Тестування
викладання правознавства
Викладання іноземної мови
Викладання економіки
науково-дослідна діяльність студентів
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(07)(075.3)/Д 23
Автор(и) : Двіжона, Оксана Володимирівна, Руснак, Іван Степанович
Назва : Методика викладання психології : навчальний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2006
Кільк.характеристики :232 с.: іл
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича
Примітки : Бібліогр.: с. 226-229
ISBN, Ціна 966-568-827-8: 5.50 грн.
ДРНТІ : 15.21
ББК : 88р30я73
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання психології
Самостійна робота студентів
Курсові роботи-- психологія
Зміст : Організація навчального процесу у вищому навчальному закладі ; Психологія навчальної діяльності студента ; Активні методи навчання ; Форми навчальних занять і методика їхнього проведення ; Методичні особливості викладання теоретичної психології ; Методичні особливості викладання прикладної психології ; Керівництво самостійною роботою студентів ; Особливості самостійної роботи з психологічною літературою при заочному навчанні ; Особистісно орієнтоване навчання ; Контроль і корекція навчальною діяльністю студентів ; Особливості написання курсових, кваліфікаційних і дипломних робіт з психології та практика
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/О-64
Назва : Організація навчально-виховного процесу: З досвіду роботи вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації . Вип. 6
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2006
Кільк.характеристики :191 с
Ціна : 19.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчально-виховний процес-- організація
Інноваційні технології навчання
Інтерактивні технології навчання
Ділові ігри-- історія України
Самостійна робота студентів
Комп’ютеризація навчального процесу
Гурткова робота-- організація
Екологічне виховання студентів
Модульно-рейтингова технологія навчання
Зміст : Організація навчально-виховного процесу ; Інноваційні технології навчання ; Організація роботи циклових(предметних) комісій ; Самостійна робота студентів в системі модульно-рейтингового навчання ; Комп’ютеризація навчального процесу ; Організація роботи екологічних гуртків як форма виховання екологічної свідомості молоді
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/Н 73
Назва : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 39
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2004
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 5-8238-0603-5: 5.50 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Готовність до школи
Викладання інформатики
викладання хімії
Фізичне виховання студентів
Самостійна робота студентів
Зміст : Експертне оцінювання ефективності методів наукових досліджень і творчості/ В. К. Марігодов, Ю. В. Матвєєв. Про реалії та перспективи перебудоваи виховного процесу на основі європейських стандартів вищої освіти (ECTS)/ Л. І. Білик. Тестування: вивчення досвіду США/ З. С. Сейдаметова. Системно-діяльнісне навчання як засіб реалізації інтегративного підходу (на прикладі вивчення курсів математики иа інформатики) ; Про методику розвитку алгоритмічного мислення учнів на заняттях з "Інформатики" й "Програмування"/ Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов. Вплив комп’ютерно орієнтованих засобів навчання на розвиток особистості дитини в підготовці до школи/ О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Т. М. Пащенко. Соціокультурний контекст проблем викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі/ Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент/ О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. Про підвищення ефективності позанавчальної роботи з фізичного виховання студентів/ В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. Сучасна підготовка студентів до управлінської діяльності в світлі творчої спадщини А. С. Макаренка/ Н. Яременко; Т. М. Пащенко. Проблема організації ігрової діяльності учнів у педагогічній спадщині Григорія Ващенка/ Т. М. Пащенко. Засоби активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів/ Т. М. Пащенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 373.7(05)/О-72
Назва : Освіта: Технікуми. Коледжі : Навчально-методичний журнал. № 3,4 (13)
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2005
Кільк.характеристики :120 с.: іл
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
Ціна : 16.30 грн.
ДРНТІ : 14.33
ББК : 74.57я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Освітні технології
Інноваційні технології навчання
науково-дослідна діяльність студентів
Самостійна робота студентів
Зміст : Особистісно орієнтовані освітні технології - вимога часу/ ВІталій Стельмашенко. Актуальність організації науково-дослідної роботи/ Тамара Лежненко, Майя Моісеєва. Використання сучасних методів та інноваційних технологій/ Лариса Ватуля. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності студентів: роздуми, пошуки, знахідки/ Світлана Параскевич, Віктор Береговий, Катерина Власенко. Самооосвітня діяльність стиудентів - засіб підвищення якості навчальних досягнень/ Галина Тиха. Дидактичні картки як елемент екзистенціального діалогу на уроках літератури/ Ніна Качеровська.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 33576
Кількість відвідувачів 763
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя