Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Технології навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)(075.3/В 54-319317
Автор(и) : Вітвицька, Світлана Сергіївна
Назва : Основи педагогіки вищої школи : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури, 2003
Кільк.характеристики :316 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка
Примітки : Библиогр.: с. 305-313
ISBN, Ціна 966-8253-51-5: 21.00, 29.40, грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.58(4Укр)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика вищої школи
педагогіка вищої школи
Технології навчання
Педагогічні дослідження
Студенти
Викладачі вищих навчальних закладів
науково-дослідна діяльність
Педагогічна культура
Освіта вища педагогічна --за кордоном
історія освіти
Примірники : всього 1: ав(2), Ч.З.№2(15), аб(5), пед.(1), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(15), аб(5), пед.(1), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 1: Січень-лютий
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :224 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Наукове життя
Зміст : Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави/ В. Г. Кремень. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти/ А. Кузьмінський. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття/ Ю. Жидецький. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи/ П. Стефаненко. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів/ М. Коляда. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи/ О. Внукова. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. Музальов. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення/ П. Плотніков. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості/ Н. Володарська. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету/ С. Козей. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні/ Б. Шуневич. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності/ В. Кисільова. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України/ В. Федорченко. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні/ О. Попик. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження/ В. Робак. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій/ Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя/ Р. Михайлишин. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів/ М. Князян. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Н. Шевченко. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога/ Ж. Вірна. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді/ П. Кендзьор. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду/ Н. Жигайло. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії/ Я. Кміт.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: Березень-квітень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :230 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Професійна освіта
Зміст : Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання/ П. Стефаненко. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ/ І. Аносов. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя/ П. Плотніков. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві/ А. Сіцінський. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї/ В. Кисільова. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов/ Л. Волошинова. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога/ Д. Дубравська. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів/ І. Огірко, Ю. Шульжик. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу/ А. Сингаївська. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах/ П. Сікорський. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі/ Л. Дольнікова. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками/ А. Єгоренков. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі/ В. Кириченко. Методика організації і проведення професійних конкурсів/ Л. Поважна, Т. Кущ. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі/ Г. Шемелюк. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку/ А. Коробченко. Управління виховною роботою в медичному коледжі/ Х. Мазепа. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства/ В. Садова. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.)/ М. Окса. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття/ В. Харабет. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кирєєва. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід/ І. Курляк. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти/ Н. Авшенюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 3: Травень-червень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :196 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Зміст : Концептуальні засади морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти/ Г. Васянович, В. Онищенко, Л. Руденко. Концептуальні інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті/ І. Козловська, А. Литвин. Навчання в співробітництві як педагогічна технологія особистісно орієнтованого підходу/ П. Стефаненко. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кірєєва. Принципи, ідеї, напрями діяльності сучасного педагога-новатора/ П. Плотніков. Методичні аспекти вдосконалення майстерності професорсько-викладацького персоналу вищого навчального закладу в умовах конкуренції/ Д. Рупняк. Формування професіоналізму майбутнього вчителя у культурно-освітньому середовищі вищого навчального закладу/ К. Щедролосєва. Полікультурний світогляд майбутнього вчителя - актуальна проблема сучасної професійної освіти/ Л. Волик. Міждисциплінарні зв’язки у процесі правової підготовки вчителя початкової школи/ І. Дарманська. Окремі аспекти процесу соціалізації особистості соціальних і природних дітей-сиріт/ А. Шпакович. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві/ М. Шпак. Психологічні умови формування когнітивної складової моральних переконань у молодшоиу шкільному віці/ С. Білозерська. Комунікативні якості в професійній підготовці податкового міліціонера/ С. Богдан. Зміст та особливості реалізації виховних технологій у підлітковому віці/ О. Галян. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження/ Л. Бобко. Художні форми діалогічного спілкування з іконописом у розвитку духовності майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Управління підприємством у сучасних умовах на основі системного підходу/ В. Ціпуринда. Порівняльний аналіз ефективності витрат для дистанційної та інших форм навчання/ Б. Шуневич. Особистість і професія вчителя у педагогічній думці епохи Відродження (ХІУ-ХУІІ ст.)/ Б. Год. Єврейська освіта в Україні, Білорусії та Російській Федерації у 20 - на початку 30 рр ХХ ст.: спільні та відмінні риси/ Н. Кротік. Ювілей вченого. Академіку АПН України Гончаренку Семену Устимовичу - 75
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Г 15
Автор(и) : Галузяк, Василь Михайлович, Сметанський, Микола Іванович, Шахов, Володимир Іванович
Назва : Педагогіка : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів . -2-е вид., випр. і доп.
Вихідні дані : Вінниця: Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня)
Кільк.характеристики :416 с
ISBN (в пер.), Ціна 966-621-131-9: 21.04, 19.40, грн.
ДРНТІ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Учитель
Спілкування педагогічне
Дидактика
Методи навчання
Засоби навчання
Комп’ютерна техніка
Проблемне навчання
Програмоване навчання
Технології навчання
Виховання-- методи-- форми
Колектив
Самовиховання школярів
Сім’я і школа
Поведінка-- відхилення
Важковиховуваність
Школознавство
Управління освітою
Управління школою
Методична робота в школі
Навчально-методична робота-- планування
Планування-- школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти
Примірники : всього 37: ав(2), Ч.З.№2(29), пед.(10), фб(1), аб(11)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(29), пед.(10), фб(1), аб(11)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: квітень - червень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2002
Кільк.характеристики :264 с
Ціна : 3.40 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Зміст : Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації/ В. Онищенко. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки/ Л. Барановська. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики/ О. Палка. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ О. Внукова. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості/ Ю. Жидецький; Х. Мазепа. Від профорієнтації - до культури праці/ В. Ковальчук. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення/ Л. Криницька. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах/ Д. Рупняк, В. Юзевич. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи/ Я. Собко. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки/ О. Стечкевич. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці/ А. Я. Мирек. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки/ О. Шестопралюк. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця/ М. Савчин, М. Студент. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості/ А. Вовк. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців/ М. Геречка. Дискримінативна валідність тестів/ В. Краснов. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту/ Л. Сущенко. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення/ Ю. Вінтюк. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах/ Х. Мазепа. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури/ О. Музальов. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів/ Ю. Сурмяк. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування/ М. Курик. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.)/ К. Авраменко. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України/ В. Онищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/М 18
Автор(и) : Малафіїк, Іван Васильович
Назва : Дидактика : Навчальний посібник для студентів вузів
Вихідні дані : К.: Кондор, 2005
Кільк.характеристики :398 с
ISBN, Ціна 966-7982-88-2: 31.90, 31.60, 26.00, грн.
ДРНТІ : 14.25.07
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Навчання-- закони-- принципи-- правила
Навчання-- методи-- форми-- засоби
Нетрадиційні уроки
Технології навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цілі навчання
Примірники : всього 205: фб(1), ав(2), аб(189), Ч.З.№2(25)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(189), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :211 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 11.60 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/П 55
Автор(и) : Пометун, Олена Іванівна, Пироженко, Лідія Володимирівна
Назва : Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник
Вихідні дані : К.: А.С.К., 20052006
Кільк.характеристики :192 с.: іл
Примітки : Бібліогр.: с. 186-189
ISBN, Ціна 966-8291-48-4: 7.50, 7.20, 6.00, 7.00, грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74.202.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі-- інтерактивні методи навчання
Технології навчання
оцінювання учнів
роздаткові матеріали (пед.)
Викладання української літератури в школі
уроки алгебри
уроки історії
уроки географії
Уроки світової літератури
уроки фізики
уроки економіки
уроки громадянської освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кооперативне навчання--колективно-групове навчання--ситуативне моделювання (пед.)--інтерактивні уроки
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(5), ав(1)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(5), ав(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/Н 73
Назва : Новітні технології навчання : Науково-методичний збірник
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2003
Кільк.характеристики :248 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання екології
Комп’ютерні засоби навчання
Технології навчання
Інформаційні технології
Зміст : Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій/ К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи/ Н. Г. Сазонова. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів/ Т. Б. Крамаренко. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ/ Н. М. Заверуха. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі/ С. М. Марценюк. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання/ М. В. Головко. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості/ К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу/ О. Ю. Коновалов. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти/ В. І. Артюшенко. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки/ Т. Г. Величко. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу/ Н. М. Флегонтова. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей/ Н. А. Негруца. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства/ Н. О. Проніна. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання/ І. О. Бочан. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології/ О. Г. Глазунова. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури/ Л. В. Рура. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи/ В. Д. Левченко. Виховна робота: система, досвід, інновації/ М. І. Виннічик. Нові підходи до формування екологічної культури студентів/ О. В. Земляк. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери/ Л. В. Озарчук. Тестування в інноваційній діагностиці знань/ С. С. Никитюк. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу/ Б. В. Дерикоз. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін/ Н. М. Рудік. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання/ Н. М. Демчишина. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови/ Н. В. Дейнега. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах/ О. І. Павлова. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін/ Н. М. Кондратьева. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків/ А. В. Федько. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови/ Н. М. Плаксіна. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій/ Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. Електронні технології в навчальному процесі/ В. В. Сизов. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків/ К. П. Костяєва.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
 
Статистика
за 27.05.2024
Кількість запитів 9903
Кількість відвідувачів 577
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя