Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37:001.32](477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : На допомогу вчителям і викладачам англійської мови : рек. бібліогр. список із циклу 2016 рік - Рік англ. мови в Україні
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 11/12. - С. 73–76. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2016/11/12). - ISSN 0131-6788
УДК : 37.016:811.111](477) + 37:001.32](477)
ББК : 81.43.21-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- методика викладання-- рекомендаційний бібліографічний список
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--методика викладання--рік англійської мови--рекомендаційний бібліографічний список--загальноосвітні навчальні заклади
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономарьова К.
Назва : Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 4. - С. 44–47. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/4). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови в 3 класі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методика викладання--вправи--орфограми--правила правопису--правопис слів--правопис префіксів--вживання апострофа--розділові знаки--велика буква--початкова школа--3 клас
Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.2/.3(477)/Т 19
Автор(и) : Таранченко О.
Назва : Ефективні технології викладання в інклюзивній школі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 5. - С. 50–53. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/5). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 376-056.2/.3(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта-- технології викладання-- диференційоване викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання--навчальний процес--інклюзивні підходи--індивідуальні особливості--навчальна діяльність--індивідуальний стиль
Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономарьова К.
Назва : Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 3. - С. 23–26. - ISSN 0131-5358 (Шифр П017/2017/3). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови-- правопис
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правопис слів--правила правопису--велика буква--м’які приголосні --слова з апострофом--урок з правопису у 2 класі
Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.2/.3(477)/Л 86
Автор(и) : Луценко І.
Назва : Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 3. - С. 53–56. - ISSN 0131-5358 (Шифр П017/2017/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 376-056.2/.3(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--інклюзивне навчання--діти з особливими освітніми потребами--педагогічний супровід--правові аспекти--індивідуальна програма розвитку--нормативно-правова база
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.014.3(477)/Ц 61
Автор(и) : Цимбалару А.
Назва : Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 1–4. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.014.3(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова освіта в Україні-- реформування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реофрмування освіти--концептуальні положення--всеукраїнський експеримент--система початкової освіти--навчально-виховний процес--навчальне забезпечення--дидактико-методичне забезпечення--початкова школа
Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року всеукраїнського експерименту, мета якого – розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.523(477)/М 47
Автор(и) : Мелешко В.
Назва : Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 47–50. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/6). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.018.523(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- сільська школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільська школа--партнерська взаємодія--навчальний процес--екологічне виховання--учнівський колектив--педагогічний колектив--новаторські методи--мережева взаємодія--громадські організації
Анотація: У статті висвітлено ідеї взаємодії та парстнерства, які реалізуються педагогічним колективом Підмихайлівського НВК І-ІІІ ст., Калузького району Івано-Франківської області, а також Дудчанського загальноосвітнього об’єднання "дитячий садок – школа І-ІІІ ступенів – позашкільний заклад" Нововоронцовського району Херсонської області.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Листопад Н.
Назва : Формування у молодших школярів уявлень про час
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 7. - С. 20–25. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/7). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:51]:371.31 + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки математики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісно орієнтовані завдання--одиниці вимірювання часу--математична компетентність
Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.34(477)/С 15
Автор(и) : Сак Т.
Назва : Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 7. - С. 47–49. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/7). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 376-056.34(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчання-- інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з затримкою психічного розвитку--особливості психічного розвитку дитини--інклюзивне навчання--індивідуальні навчальні завдання--навчальна активність
Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономарьова К.
Назва : Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 8. - С. 12–15. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови-- орфографічна грамотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методика викладання--завдання--орфографія--орфографічна грамотність--комунікативна компетентність--орфографічні правила--правопис слів--початкова школа--4 клас
Анотація: Запропоновані у статті завдання рекомендовано використовувати в процесі вивчення орфографічних правил, передбачених програмою з української мови для 4 класу, під час повторення вивчених орфограм та підготовки четвертокласників до державної підсумкової атестації.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 2235
Кількість відвідувачів 896
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя