Т 48 Ткач, Тамара Володимирівна. Психологічні засади проектування освітнього простору особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. конс. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 452 с. : табл., рис. + 1( додатки). - Бібліогр.: с. 410-452. -
Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітнє середовище -- психологічний простір -- неперервність освіти -- життєвий простір -- СУБ'ЄКТ освітньої ДІЯЛЬНОСТІ Анотація: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |