О-64 Брюховецька, О. В. Авторський навчальний модуль "Формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (отримання вищої освіти)" та аналіз результатів його впровадження [Текст] / О. В. Брюховецька> // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (10 назв)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія Кл.слова (ненормовані): майбутні керівники загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна толерантність -- формування професійної толерантності в процесі професійної підготовки -- авторський навчальний модуль Анотація: У статті підкреслено актуальність формування професійної толерантності як інтегральної професійної важливої якості особистості майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної підготовки. Визначено мету, завдання, навчально-тематичний план і зміст авторського навчального модуля, в якому виокремлено три функціональні компоненти: 1) Інформаційно-смисловий; 2) діагностичний; 3) корекційно-розвивальний. Аналіз результатів впровадження авторського навчального модуля в освітній процес довів його ефективність. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |