Л 84 Лук’яненко, Олександр В.. Родоцентрична педагогіка: історико-теоретичні розвідки [Текст] / О. Лук’яненко ; Полтавський держ. педагогічний ун-т ім. В.Г.Короленка. Історичний факультет. Кафедра філософії. - Полтава : Друкарська майстерня, 2008. - 66 с. - Бібліогр.: с. 59-63 Зміст: Пошуки й відродження втраченої освітньої системи Історичне минуле і становлення родовшанування в українській культурі Родоцентризм і національна державна ідея ДИТИНА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЖИТТЄВОРЧОСТІ РОДУ Кл.слова: родові знання, воля і творчість Необхідність скралізації без поклоніння: Людина-Всесвіт Ідея родового знання та проблема рівнів виховуючих відносин Воля і творчість: ракурс відповідності Проблема родового знання: колективне та індивідуальне у вихованні Активність дитини в обрядовій педагогіці УЧИТЕЛЬ: РОДОВІДПОВІДНІСТЬ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ Учитель і педагог: спроби розмежування понять Специфіка життя та творчості праукраїнського волхва Методи навчання у навчально-виховній практиці слов’янських волхвів Самовдосконалення впродовж життя як духовно-моральний обов’язок учителя РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: Педагогіка родоцентрична педагогіка обрядова Кл.слова (ненормовані): волхви праукраїнські -- волхви слов’янські -- самовдосконалення учителя -- родовідповідність (пед.) -- учитель і педагог (поняття) Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка; Історичний факультет; Кафедра філософії Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |