Рябченко, Володимир Іванович. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / Володимир Рябченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 32-38. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: особистість студента Вища освіта в Україні соціалізація студентів Виховання студентів Україна Кл.слова (ненормовані): автономія -- вищий навчальний заклад -- соціокультурне середовище -- парадигма -- виховне середовище -- університетський дух Анотація: Аналітичний погляд на <розвиток особистості студента> крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта. Для того, щоб нагальні й майбутні проблеми, пов'язані з розвитком особистості студента, успішно вирішувалися й педагогіка не ставала заручницею власних амбіцій як у теорії, так і в суспільній практиці, потрібно не обмежуватись предметним полем педагогіки, а виходити за його межі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |