Кайріс, О. "Я в тебя верю!" [Текст] / О. Кайріс> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N13 (квітень). - С. 6, 11-12
Рубрики: педагогічна психологія психологія навчання Кл.слова (ненормовані): ПОКАРАННЯ -- ЗАОХОЧЕННЯ Анотація: Одна з ключових проблем сучасної школи - проблема покарання й заохочення учнів, застосування покарання як виховного засобу. Сьогодні в колі вчителів, психологів, інших працівників освіти точиться багато суперечок і дискусій щодо таких питань: чи справді покарання настільки необходне, чи можна обійтися іншими засобами стимулювання учня до навчання; які форми покарання застосовуються зараз у школі і чи припустимо використовувати їх надалі; як змінилася система покарань із запровадженням 12-бальної системи оцінювання в школі; як покарання впливають на формування особистості дитини тощо. Крім того, проблема покарання стосується не лише школи, але й родини, тобто пов'язана з питанням культури сімейного виховання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |