Шифр: С-3/2007/2
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст] : Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К. : Інститут соціології НАН України, 1997 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2007р. N 2
Зміст:
Євтух, Володимир Борисович. Етносоціологія: об’єктно-предметне поле і перспективи досліджень / В. Євтух. - С.5-15
Кутуєв, П. Світова система як предмет соціологічного аналізу: нова дослідницька програма Андре Гундера Франка / П. Кутуєв. - С.17-35
Попова, І. Ще один універсальний закон бюрократії? (Хабарництво як побічний продукт взаємодії влади і громадян) / І. Попова. - С.36-52
Ватсон, П. Нерівноправність громадян: нова політика у сфері охорони здоров’я Польщі / П. Ватсон. - С.53-69
Резнік, В. Стан соціальної легітимності приватної власності як предмет емпіричного соціологічного аналізу / В. Резнік. - С.70-102
Єфременко, Т. Економічна ментальність українського етносу / Т. Єфременко. - С.103-127
Іваненко, О. Село, селяни та аграрна реформа: український варіант / О. Іваненко. - С.128-149
Осипчук, А. Теорія морфогенезу Маргарет Арчер як спроба синтезу "структура-агентність" / А. Осипчук. - С.150-163
Хутка, С. Соціальна адаптованість особистості: концептуалізація поняття / С. Хутка. - С.164-175
Городяненко, В. Феномен зрадництва як предмет обговорення / В. Городяненко. - С.176-182
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)