15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 240 с. - Літ. в кінці статей. - 11.30 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема / О. Я. Ростовський. - С .5
Коваленко, Є. І. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті / Є. І. Коваленко. - С .12
Мацей, Танась. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів / Танась Мацей. - С .19
Закатнов, Д. А. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников / Д. А. Закатнов. - С .26
Гроздовська, О. Г. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів / О. Г. Гроздовська. - С .33
Мацкевич, Ю. Р. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми / Ю. Р. Мацкевич. - С .37
Гармаш, О. В. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині / О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. - С .42
Суховєєва, Н. М. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності / Н. М. Суховєєва. - С .48
Останіна, Н. С. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива / Н. С. Останіна. - С .54
Грисюк, О. М. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості / О. М. Грисюк. - С .63
Коваль, О. В. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики / О. В. Коваль. - С .68
Носко, М. О. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді / М. О. Носко. - С .72
Ревенчук, В. В. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування / В. В. Ревенчук. - С .77
Іващенко, С. Г. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість" / С. Г. Іващенко. - С .82
Кочерга, О. М. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища / О. М. Кочерга. - С .86
Адамів, Г. С. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .91
Коваленко, С. О. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань / С. О. Коваленко. - С .95
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя / О. В. Євсєєва. - С .100
Забарний, О. В. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи / О. В. Забарний. - С .104
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .113
Котлінська, Л. Г. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів / Л. Г. Котлінська. - С .116
Падун, Н. О. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти / Н. О. Падун. - С .121
Аніщенко, В. О. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. - С .128
Зайченко, Н. І. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .141
Таран, О. М. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової / О. М. Таран. - С .153
Новгородський, Р. Г. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття / Р. Г. Новгородський. - С .159
Барило, О. А. Вільна школа Олександра Нілла / О. А. Барило. - С .165
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. як особистість і професіонал / М. Д. Бойправ. - С .170
Киричок, І. І. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова / І. І. Киричок. - С .175
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. - С .179
Козлакова, Г. О. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.) / Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. - С .186
Турчина, І. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення" / І. Турчина. - С .193
Даллада, Т. Г. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст. / Т. Г. Даллада. - С .197
Михаськова, М. А. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні / М. А. Михаськова. - С .200
Володченко, Ж. М. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно) / Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. - С .204
Карпова, О. О. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції / О.О. Карпова. - С .210
Гавриленко, Т. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст. / Т. Гавриленко. - С .214
Наконечна, В. М. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття / В. М. Наконечна. - С .221
Василюк, А. В. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду) / А. В. Василюк. - С .225
Дарійчук, Л. П. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .230
Видолоб, Н. О. Віра і ментальність українського народу / Н. О. Видолоб. - С .235
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 11
Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)