1МИ.72
Ч-74


    Чмут, Тамара Купріянівна.
    Етика ділового спілкування [Текст] : Навчальний посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 5-е вид., стереотип. - К. : Вікар, 2006. - 223 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7131-80-7 : 24.10 грн., 17.00 грн.
    Зміст:
Спілкування як науково-практична проблема . - С .26-37
Моральні передумови ділового спілкування . - С .38-49
Кл.слова: моральні норми, моральна культура
Професійна культура спілкування та діловий етикет . - С .50-66
Психологічна природа спілкування . - С .67-76
Взаємодія та взаєморозуміння в контексті культури ділового спілкування . - С .77-90
Добір способів ділового спілкування . - С .91-106
Кл.слова: повідомлення, маніпулювання
Вербальні засоби спілкування та мовленнєвий етикет . - С .107-112
Культура слухання
Культура говоріння
Мова як засіб спілкування . - С .118-131
Невербальні засоби спілкування та культура поведінки . - С .132-144
Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування . - С .145-161
Колективне обговорення ділових проблем . - С .162-178
Етичні та психологічні вимоги до публічних виступів . - С .179-193
Конфлікти, шляхи їх попередження та розв’язання . - С .194-210
Шляхи розвитку культури спілкування студентів вищих навчальних закладів . - С .211-223
ДРНТІ
ББК 87.777я73
РУБ 1МИ.72
Рубрики: Морально-етичне виховання
   Ділове спілкування--етика

   Культура поведінки

   Конфліктні ситуації

   публічний виступ--мистецтво

   Етика ділового спілкування

   Етикет мовлення

   Ораторське мистецтво

   Культура спілкування студентів

   Діловий етикет

   Культура мови

   Конфліктні ситуації

Кл.слова (ненормовані):
стилі спілкування -- мовленнєвий етикет -- проксеміка -- контакт очей -- переговори -- нарада -- збори -- дискусія -- публічні виступи


Дод.точки доступу:
Чайка, Галина Леонідівна
Примірників всього: 32
фб (1), Ч.З.№2 (9), ав (1), аб (21)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (9), ав (1), аб (21)