33(05)
Н 34


   
    Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : наукове видання. Т. 56. Економічні науки / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : Києво-Могилянська Академія, 2006. - 104 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн.
    Зміст:
Горбачук, В. М. Взаємодія рівнів управління бюджетної системи держави / В. М. Горбачук. - С .8-12
Вишня, М. М. Математичні методи оцінки податкової заборгованості в Україні: модель корумпованого уряду / М. М. Вишня. - С .12-16
Іванова, Н. Ю. Оцінка інвестиційної привабливості регіону: порівняльний аналіз сучасних методик / Н. Ю. Іванова, А. І. Данилів. - С .16-23
Базилінська, О. Я. Формування транспортно-регіональних кластерів в Україні з використанням методу історичних аналогій / О. Я. Базилінська. - С .27-32
Ваврищук, В. В. Торговельна спеціалізація України: про що свідчать виявлені порівняльні переваги / В. В. Ваврищук. - С .32-36
Бетлій, О. В. Людський капітал як фактор продуктивності праці в розрізі регіонів України / О. В. Бетлій. - С .41-45
Ваврищук, Н. Г. Еміграція робочої сили з України: теоретико-методологічні аспекти / Н. Г. Ваврищук. - С .45-50
Грозава, К. С. Метод нагляду за страховими компаніями відповідно до ризиків / К. С. Грозава. - С .61-67
Галицька, Е. В. Внесок Ю. Е. Янсона у розробку теоретико-методлологічних засад статистики (до 170-річниці з дня народження) / Е. В. Галицька. - С .71-75
Семиколєнова, С. В. Методичні підходи до формування системи статистичних показників діяльності готельних підприємств / С. В. Семиколєнова. - С .75-80
Пан, Л. В. Прикладні аспекти управління брендами в Україні / Л. В. Пан, І. П. Небиш. - С .80-84
Пічик, К. В. Завоювання уваги споживача - головна мета мерчендайзингу / К. В. Пічик. - С .84-87
ДРНТІ
ББК 65.01я5
РУБ 33(05)


Дод.точки доступу:
Янсон, Юлій Едуардович \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)