Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П78
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 27
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2002
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 8.36 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами/ С. О. Кубіцький. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності/ Н. В. Щубелка. Про технологізацію освіти/ Т. Г. Величко. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу/ Л. П. Мельник. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців/ О. Б. Кобзар. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Національне спрямування навчального процесу вищої школи/ П. М. Щербань. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя/ Р. І. Антонюк. Ключові пробеми інформатизації освіти/ Т. П. Дараган. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера/ Т. П. Голованова. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних/ К. Б. Левченко. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне/ О. А. Репецька. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть/ В. О. Єрмоленко. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання/ Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. Актуальність гендерного підходу в освіті/ Л. І. Міщик. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя/ О. А. Удалова. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності/ О. Ю. Удалова. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми/ Л. Л. Савич. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей/ Г. С. Тарасенко. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету)/ Н. І. Крилова, Н. М. Півень. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини/ В. В. Ягупов. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання/ В. В. Харабет. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії)/ О. П. Мітрясова. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів/ В. В. Вербицький. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації/ А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту/ М. А. Кришталь. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови/ О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови/ І. О. Орлова. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови/ О. О. Кузнєцова. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів/ Н. П. Корогод. Відомча освіта та її перспективи/ Т. М. Джулай. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів/ В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ/ О. П. Кондратюк. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання/ В. М. Король. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці/ В. Є. Сорочинська. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя/ В. С. Штифурак. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді/ В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. Деякі питання формування культури здоров’я/ С. М. Кулага, Н. О. Проніна. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі/ О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів/ О. П. Бабешко. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка/ М. О. Супрун. Основные тенденции развития системы образования в Иране/ Ростами Афшин.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)

Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Казимир Михайлович \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Барякін , В. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Теплицька, О. Й. \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти