Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5723)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (228)Рідкісна книга (5)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 653
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.922.7-053.6+37.015.3:159.955.4+159.955.4
А 65


    Ангеліс, Катерина Олегівна.
    Розвиток особистісної рефлексії у пізнавальній активності підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ангеліс Катерина Олегівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-224. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісна рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- самоорганізація -- самомобілізація -- трансцендентне передбачення -- культурно-етична ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії у пізнавальній активності на уроках української та зарубіжної літератури.У роботі розроблено концептуальну модель розвитку особистісної рефлексії в підлітковому віці. Виокремлено механізм особистісної рефлексії підлітка, а саме:1) <механізм самоорганізації>; 2)<механізм самомобілізації> ; 3)<механізм перенесення>;4) механізм культурно-етнічної ідентифікації; 4) механізм трансцендентного передбачення. запропоновану схему психолого-педагогічних впливів на учнів з метою розвитку іх особистісної рефлексії і пізнавальної активності, яка базується на активних методах навчання, зокрема дискусіях, творчих завданнях на уроках української та зарубіжної литературиі психологічного тренінгу. Обрано психолого-педагогічні засоби стимулювання пізнавальної активності підлітків: створення ситуацій, коли учень має обгрунтувати свою думку, задавати запитання іншим суб"єктам по взаємодії. здійснення рецензування текстів, творчих робіт, надання допомоги однокласникам, якщо вони її потребують, виконання так званих "завдань+", розрахованих на вивчення додаткової літератури, прийняття участі у навчальних бесідах, дискусіях, моделювання самоперевірки, аналізу власних знань, сомокорекції, тощо. Доведено, що процес формування особистісної рефлексії, який відбувається в ході навчальної діяльності. зумовлюється пізнавальною активністю школярів через діалогічне наповнення мотиваційної, змістовної та операційної сторінпізнавальної діяльності. Обгрунтовано, що становленню особистісної рефлексії сприяє пізнавальна діяльність підлітків, яка передбачає здійснення міжетнічної комунікації школярів в ситуаціях когнітивного дисонансу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.955.4+378-057.875:37.011.3-051
В 31


    Веремчук, Анна Миколаївна.
    Розвиток професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Веремчук Анна Миколаївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С. Дем`янчука. - Рівне, 2009. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 186-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна рефлексія -- особистісна рефлексія -- інтелектуальна рефлексія -- метарефлексія -- рефлективна позиція -- рефлексивний досвід -- рефлексивно організована діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови.У роботі показано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, в якому системоутворюючим компонентом є особистісна включенність студентів в в ньго. Обгрунтовано, що процесс формування професійної рефлексії у майбутніх вчителів іноземної мови стане ефективним, якщо: 1)модель цього процесу включатиме етапи розвитку особистісної рефлексії, інтелектуальної рефлексії та метарефлексії; 2)в процесі професійного становлення студентів буде створений і реалізований комплекс умов, що передбачають: а)актуалізацію потреби майбутніх фахівців в професійному самопізнанні і розвитку; б)вихід студентів в рефлексивну позицію; в) ініціацію і стимулювання рефлексивного досвіду в процесі професійно-освітньої діяльності; г)сформованість мотиваційного, змістовного та операційного компонентів готовності до здійснення професійної діяльності; 3) даний комплекс умов найбільш ефективно сприятиме формуванню професійної рефлексії студентів в рефлексивно організованій діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.27
В 67


    Волеваха, Сергій Вікторович.
    Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот постраждалих від катастроф [Рукопис] : дис. ... канд .психол. наук: 19.00.05 / Волеваха Сергій Вікторович ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
постраждалі спільноти -- соціальне управління -- соціальний розвиток -- муніципальні менеджери -- регіональні менеджери -- психологічна готовність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене розробці підходів до управління соціальним розвитком територіальних спільнот, що постраждали внаслідок катастроф, та визначенню соціально-психологічних умов їх реалізації. У роботі систематизовано основні наукові концепції соціально-психологічних наслідків, великомаштабних катастроф, виявлено проблеми, труднощі та недоліки соціально-психологічного характеру управління постраждалими спільнотами, визначено суть та механізм реалізації керованого соціального розвитку в умовах катастроф. Автором запропонована модель психологічної готовності муніципальних та регіональних менеджерів до управління соціальним розвитком спільнот, що постраждали від катастроф, розроблена на її основі й апробована програма курсу "Управління соціальним розвитком спільнот, постраждалих від катастроф".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.73-053.6+159.954.4:78
Г 13


    Гаваші, Світлана Йосипівна.
    Психологічні особливості егоцентризму в музичній творчості піділітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гаваші Світлана Йосипівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 206 с. - Бібліогр.: с. 184-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Егоцентризм--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
егоцентризм -- музична творчість -- музичний розвиток -- підлітковий вік -- рефлексія -- децентрація -- самоактуалізація
Анотація: Егоцентризм відіграє як позитивну, так і негативну роль у музичному розвитку юного музиканта. Позитивний прояв когнітивного егоцентризму пов"язаний зі специфікою музичного мислення і музичної уяви. Тобто, віднайденням власної пізнавальної позиції. Водночас негативна роль особистісного егоцентризму проявляється у центрації підлітків на музичній діяльності, що обумовлено невмінням налагодити контакти з оточуючими.Як когнітивна власність егоцентризм сприяє: а) розумінню самодостатності й предметної визначеності музичних творів; б) зосередженню на предметі творчості та прагненню до целевизначеної організації діяльності; в) розумінню композиційних характеристик музичних творів й особистісному сприйняттю музики. Як особистісна властивість егоцентризм зумовлює такі позитивні прояви: представлення власної музичної творчості як соціально значущої, що накладає на соціальне середовище певні зобов"язання. Виявлено: підлітки з високим рівнем егоцентризму найчастіше засвідчують достатньо високий і середній рівень музичного розвитку, домінування когнітивного, емоційного компонентів. Оптимальнім, за результатами нашого дослідження є середній рівень егоцентризму, що пов"язаний із емоційним і поведінковим компонентами музичного розвитку. Неефективним виявляється поєднання низького рівню егоцентризму та низького рівня показників музичного розвитку. Розвиток рефлексії, децентрації , кумунікативних умінь не лише сприяють профілактиці та корекції егоцентризму, а також формують схильність до самоактулізації й позитивне ставлення до соціальних стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.73-053.6:616
Г 67


    Горбасенко, Ігор Михайлович.
    Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Горбасенко Ігор Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл. - Бібліогр.: с.176-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісні утворення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- соматичний розлад -- психосоматичні співвідношення -- самоставлення -- мотивація досягнення -- самоповага -- часова перспектива -- психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.72+159.922.72:616.89-008.441.1
К 14


    Казаннікова , Олена Василівна.
    Особливості інтелектуального розвитку тривожних дітей 6-8 річного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Казаннікова Олена Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 185 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-176. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтелектуальний розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Діти 6-8 років--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- тривожність -- вікові особливості -- єдність афекту і інтелекту -- психотренінг -- прогнозування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено аналізу впливу тривожності на інтелектуальний розвиток учнів молодшого шкільного віку. В роботі систематизовано основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання зазначеної проблеми, висувається й обгрунтовується положення про існування певних особливостей співвідношення перебігу інтелектуального розвитку 6-8 річних школярів і проявів тривожності. У роботі розроблена й апробована програма корекції надмірної тривожності учнів молодшого шкільного віку, яка підтвердила свою ефективність в практиці навчально-виховного процесу початкової школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.73-053.4 (043.3)
К 21


    Карасьова, Катерина Володимирівна.
    Розвиток комунікативних функцій дошкільників у процесі творчих ігор [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карасьова Катерина Володимирівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 175 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативність--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні функції -- партнерська взаємодія -- творча гра -- сюжетно-рольова гра -- молодші дошкільники -- спілкування -- проектування
Анотація: Дисертаційне досліжденя присвячено проблемі динаміки прояву комунікативних функцій молодших дошкільніків в процесі творчих ігор, зокрема сюжетно-рольових. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток комунікативних функцій дітей зазначеного віку в процесі творчої гри обумовлений переходом на новий суб"єктивний рівень взаємодії із однолітками, який з одного боку, відбувається на основі засвоєних дітьми форм спілкування з близькими дорослими в ранньому дитинстві, з іншого,-визначається рівнем опанування новими засобами взаємодіїз однолітками у молодшому шкільному віці. Оптимальний рівень розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників передбачає засвоєння ними партнерської поведінки, спрямованої на взаємодію, взаємообмін, взаєморозуміння та взаємовплив у процесі спільної ігрової діяльності. Становлення творчої гри у молодшому шкільному віці залежить від розвитку комунікативного конструкту в єдності прояву таких функцій: фатичної, емотованої, інформаційної та функції управління. Динаміка комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри виявляється в диференціюванні рівнів прояву комунікативного конструкту на різних рівнях творчої сюжетно-рольової гри. Практичне значення дослідження полягає у застосування отриманих експериментальних результатів для розширення і збагачення підходів до розуміння вікових особливостей розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри, що сприяє гуманізації взаємин між дорослими і дільми, успішному засвоєнню останніми структурами провідного у дошкільному віці виду діяльності- сюжетно-рольової гри та оптимізації психолого-педагогічного поцесц в дошкільних навчальних закладах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7
К 43


    Кириленко, Валентина Граціянівна.
    Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Кириленко Валентина Граціянівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумовий розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- мотивація учіння -- медичний облік -- здорові учні -- класно-вікові групи -- отримання знань -- оцінка -- корекційно-розвивальна робота
Анотація: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.6:004.738.5
К 89


    Кузнєцова , Інга Валентинівна.
    Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами інтернет-середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кузнєцова Інга Валентинівна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ментальність--Дисертації
   Вікова психологія--Рання юність--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-середовище -- віртуальний тренінг -- користувачі Інтернету -- сучасні юнаки -- ментальна модель
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню можливостей розвитку ментальноїх моделі світу засобами Інтернет-середовища у ранньому юнацькому віці. У роботі висвітлено сутність, ст руктуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянута проблема впливу на ментальну модель світу людини діяльність у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності: для якої розроблено систему характеристик та основних елементівментальноїх моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Згідно з цієї методики, досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведений зв"язок з властивостями середовища Інтернет. В дисертації описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.72-053.6
Л 84


    Лукомська , Світлана Олексіївна.
    Психологічні особливості статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем інтелектуального розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лукомська Світлана Олексіївна ; наук. кер. Бастун Н. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 210 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 193-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Статеворольова поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
стать -- статеворольова поведінка -- інтелектуальний розвиток -- соціально-психологічний тренінг -- діалог культур
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні особливості статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем інтелектуального розвитку. Проаналізовано вплив сім"ї, навчальних закладів, позашкільних установ та засобів масової інформації на формування статеворольової поведінки підлітків з нормальним та зниженим інтелектом. Встановлено, що підлітки з нормальним інтелектом здебільшого характеризуються андрогінною статеворольовою поведінкою. Натомість у їхніх ровесників з легкою розумовою відсталістю, як у дівчат, так і у хлопців, переважає фемінна статеворольова поведінка. Доведено, що статеворольова поведінка виявляється в міжособистісній взаємодії та пов"язана з Я-концепцією підлітків. При цьому гіперрольова (гіпермаскулінна і гіперфемінна) поведінка неріко стає причиною соціальної дезадаптації підлітків незалежно від рівня інтелектуального розвитку. Розроблено та апробовано програму тренінгу самоприйняття з елементами методик Школи діалогу культур, спрямованого на розширення уявлень про особливості статеворольової поведінки та підвищення ступеню самоприйняття підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бастун, Наталія Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 30635
Кількість відвідувачів 671
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя