Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9699)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (137)Рідкісна книга (55)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 94
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.9(091)"17-19"(477.53)
К 61


    Колодочка, Вікторія Валентинівна.
    Історико-культурні передумови становлення Полтавської психологічної школи у 18-20 століттях [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Колодочка Вікторія Валентинівна ; наук. кер. Чепа М.-Л. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 218 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-214. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Психологічна школа--Полтавщина, XVII-XX ст.--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
наукова школа -- психологічна школа -- історико-культурні передумови -- психологія особистості -- історико-психологічний опитувальник
Анотація: У дисертації містяться результати теоретичного дослідження історико-культурних передумов становлення психологічної школи Полтавщини впродовж 18-20 ст. На основі аналізу підходів до розуміння сутності наукової школи, доведено, що наукову школу психології слід розглядати за структурно-змістовними, формальними, географічними та етнопсихологічними критеріями. З метою вичення психологічної наукової школи доцільно застосовувати метод оцінки результативності її діяльності, алгоритм рівня її сформованості й розвитку, а для дослідження ролі особистості вченого в науці-методику "Історико-психологічний портрет вченого". Проведене дослідження дозволило зробити висновок про те, що психологічна думка та наука на Полтавщині впродовж 18-20 ст. пройшла еволюцію через ряд етапів і знайшла своє відображення у розвитку теологічного, філософського, мовознавчогой сучасного наукового (психологія особистості, вікова та педагогічна психологія) напрямків Полтавської психологічної школи, яка знаходиться на завершальному етапі свого становлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Анотація: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:159.937
А 61


    Аманов , Арзибай
    Развитие пространственных представлений у учащихся 4-5 классов общеобразовательных школ (на материале сельской школы) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Аманов Арзибай ; науч. рук. Давлетшин М. Г. ; Ташкентский гос. пед. ин-т им. Низами. - Ташкент, 1979. - 145 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 126-144. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Пространственные представления--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
младшие школьники -- пространственное представление -- общеобразовательная школа -- сельская школа

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Давлетшин, М. Г. \науч. рук.\; Ташкентский государственный педагогический институт им. Низами (Ташкент)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
[159.9:331.548]:37.018.51
Б 78


    Боймуратов, Н.
    Психологические аспекты профориентационной работы в сельской школе и условия её эффективности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Боймуратов Нарзулла ; науч. рук. Давлетшин М. Г. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1985. - 167 с. : табл. - Библиогр.: с. 153-167. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Профориентация--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
профессиональная ориентация -- сельская школа -- эксперимент

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Давлетшин, М. Г. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.091.33:001.895
Б 81


    Бондарчук, Елена Ивановна.
    Психологические условия эффективного применения компьютерных игр во внеклассной работе с младшими школьниками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондарчук Елена Ивановна ; науч. рук. Маргулис Е. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 134 с. : табл. - Библиогр.: с. 110-123. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Компьютерные игры--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
компьютерное обучение -- начальная школа -- компьютерные игры -- внеклассная работа -- младшие школьники

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Маргулис, Е. Д. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9(091)+37.016:159.9
Є 51


    Єлінецький, Є. Ф.
    Експеримент в курсі психології в середній школі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Єлінецький Є. Ф. ; наук. кер. Костюк Г. С ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1951. - 281, [34] с. : табл., фот. - Бібліогр.: с. 270-281. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Експеримент--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСПЕРИМЕНТ -- дореволюційний період -- радянський період -- середня школа
Анотація: В дисертації досліджено історію демонстраційного психологічного експериенту в дореволюційній середній школі, впроваджено експеримент у викладання психології в 11 середніх школах Кам'янець-Подільської області УРСР та досліджено досвід його застосування. У роботі використана вся література по питанням методики викладання психології, що вийшла в радянський пеіод та в дореволюційний час.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.3:005.32+373.29-052"465*06"
З-91


    Зубалий, Нина Петровна.
    Формирование положительного отношения к учению детей шестилетнего возраста (в условиях подготовительных классов общеобразовательной школы) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Зубалий Нина Петровна ; науч. рук. Максименко С. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1986. - 161 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 146-161. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Мотивация--Диссертации
   Возрастная психология--Дети--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
отношения к учению -- общеобразовательная школа -- эмоции -- дети -- положительное отношение -- шестилетки -- подготовительній класс
Анотація: Диссертация посвящена формированию положительного отношения к учению детей шестилетнего возраста в условиях подготовительных классов общеобразовательной школы. В работе углублены научно-психологические представления о генетических особенностях и динамических характеристиках отношения детей шестилетнего возраста к учению в условиях общеобразовательной школы. Разработана система психологических воздействий, оптимизирующих процесс формирования у шестилетних учащихся положительного отношения к учению.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.015.3:005.32
И 17


    Ивончик, Галина Фадеевна.
    Психологические условия формирования у работающей молодежи положительного отношения к учению [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ивончик Галина Фадеевна ; науч. рук. С. Д. Максименко, Алексеева М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 166 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 129-145. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Мотивация--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
отношения к учению -- работающая молодежь -- вечерняя школа -- обучение -- положительное отношение
Анотація: В диссертации выявлена оптимальная структура учебной мотивации и на этой основе разработана типология мотивационного поведения учащихся вечерних школ. Разработаны предложения по рациональной организации учебной деятельности, способствующие развитию познавательной потребности, оптимальной структуры мотивации учения и субъективной готовности к нему в условиях совмещения учащимися вечерних школ производственной деятельности с учебой. Доказана возможность развития и формирования у работающей молодежи учебной мотивации, а, следовательно, и положительного отношения к учению, путем дифференцированного использования нравственно-психологического просвещения, организации учебно-воспитательного процесса в вечерней школе, учитывающей специфику контингента учащихся, скоординированного влияния школы и предприятий.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Алексеева, М. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
37.015.31:172
И 26


    Игнатченко, В. Н.
    Воспитание общественной активности учащихся 5-8-х классов [Рукопись] : дис. канд. психол. наук / Игнатченко В. Н. ; науч. рук. Литвинов С. А. ; Николаев. гос. пед. ин-т им. В. Г. Белинского. - Николаев, 1973. - 163 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 1-15. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Воспитание--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
воспитание -- общественная активность -- средняя школа -- активность
Анотація: В диссертации описана прогрессивная отечественная педагогика о роли активности в процессе воспитания. Рассмотрена советская педагогика и психология о воспитании активности, а также зарубежная педагогика о роли активности в воспитании. Предложено развитие активности в общественно полезной деятельности. Установлена роль общественно-политической деятельности учащихся в формировании общественной активности. В работе представлены некоторые формы самоуправления в пионерском отряде, группе младших комсомольцев, классного самоуправления.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинов, С. А. \науч. рук.\; Николаевский государственный педагогический институт им. В. Г. Белинского (Николаев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.7-053.6-058.862:81'233+81'233
К 21


    Карасева, Нина Ивановна.
    Психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Карасева Нина Ивановна ; науч. рук. Татенко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии МНО Украины. - Киев, 1991. - 112 с. : табл. - Библиогр.: с. 84-99. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Коммуникативная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ -- КОММУНИКАтивная деятельность -- коммуникативніе способности -- ПОДРОСТКИ -- дети-сироты -- семья -- школа-интернат
Анотація: В диссертационной работе рассматриваются психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей. Изучены социально-перцептивный и операциональный компоненты коммуникативных способностей подростков и определены возможности преодоления недостатков в их развитии у детей, воспитывающихся в школах-интернатах для сирот. Расширены и углублены представления о развитии коммуникативных способностей, выявлены их специфики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Татенко, В. А. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии МНО Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 37201
Кількість відвідувачів 1822
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя