Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.


    Андреева, И. Н.
    Предпосылки развития эмоционального интеллекта [Текст] / И. Н. Андреева // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N5. - С. 57-65. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Емоції
Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
88
Л 12


    Лабунская, В. А.
    Теоретико-эмпирические основания создания методики "диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения" и ее модификаций [Текст] / В. А. Лабунская // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 4-19
ББК 88
Рубрики: психологія соціального пізнання
   психодіагностика особистості

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
НЕВЕРБАЛЬНА ПОВЕДІНКА -- ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
88
С 32


    Сергиенко, Е. А.
    Эмоциональный интеллект : модель, структура теста (MSCEIT V 2.0) (русскоязычная адаптация) [Текст] / Е. А. Сергиенко, И. И. Ветрова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 19-29
ББК 88
Рубрики: Інтелект
   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Дод.точки доступу:
Ветрова, И.И.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

4.
88
А 65


    Андреева, И. Н.
    Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности [Текст] / И. Н. Андреева // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 63-67.
ББК 88
Рубрики: соціальна адаптація
   Гендер--социальная психология

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
88
С 14


    Садокова, А. В.
    Методика измерения эмоционального интеллекта взрослых [Текст] / А. В. Садокова, Л. Н. Вахрушева, В. В. Гризодуб // Психология зрелости и старения : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2010. - N 4. - С. 5-17. . - ISSN 0236-4999
ББК 88
Рубрики: Психодіагностика дорослої людини
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Дод.точки доступу:
Вахрушева, Л. Н.; Гризодуб, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.2
Г 15


    Галіцина, Людмила.
    Чи можливе управління без емоцій [Текст] / Л. Галіцина // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2011. - N 12. - Вкладка. С.2-3.
ББК 74.2
Рубрики: Управління освітою
   Емоції--управління

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
81.2-9
А 67


    Аникина, Ю. В.
    Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка [Текст] / Ю. В. Аникина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--форми навчання--емоційний інтелект
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- форми навчання -- творчий підхід -- самооцінка -- самосвідомість -- управління емоціями -- мотивація досягнень -- емпатія -- соціальні навики -- рольові ігри -- казки -- вірші -- пісні -- групові дискусії -- прислів’я -- приказки
Анотація: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

8.


    Колесникова, Н. И.
    Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 64-75. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.374
Рубрики: Психологія--вікова психологія--статевовікові відмінності
   Психологія розвитку--статевовікові відмінності

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- модель психічного -- емоційний інтелект -- обман -- читання психічного -- макіавелізм -- дорослість -- психологія -- вікова психологія -- статевовікові відмінності
Анотація: Досліджуються складові моделі психічного (розуміння обману, емоцій, базових ментальних станів) та їх співвідношення зі здатністю до маніпулятивної поведінки в трьох вікових групах: 17-22, 25-30 та 35-45 років (всього 150 людей). Виявлені якісні зміни в розумінні психічного статусу Другого і виявлена нерівномірність розвитку різноманітних складових моделі психічного в період дорослості. Показники, пов'язані з розумінням емоцій, найбільшою мірою пов'язані зі статевою приналежністю. Суб'єкти, які демонструють розуміючу поведінку, мають більш високі показники по складовим моделі психічного у порівнянні з тими, хто виявляє маніпулятивну поведінку. Гетерохронія розвитку різноманітних складових моделі психічного дозволяє концептуалізувати зміни розуміння світу дорослим.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
88
Н 63


    Николаева, Е. И.
    Особенности эмоционального интеллекта матерей с разным уровнем привязанности к ребенку / Е. И. Николаева, В. С. Меренкова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 70-77 : табл. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: психологія матері
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність
Анотація: Изучается взаимосвязь параметров эмоционального интеллекта и привязанности к ребенку у матерей, имеющих детей первых двух лет жизни (n=100). Корреляционный анализ выявил наличие взаимосвязи между пониманием чужих эмоций, общим эмоциональным интеллектом матерей детей до года и поддержкой которую они оказывают своим детям. Установлено, что матери детей второго года жизни со средним уровнем привязанности имеют более низкие значения личностной и ситуативной тревожности, а также более высокий уровень понимания эмоций по сравнению с матерями, имеющими низкий уровень привязанности.
Вивчається взаємозв'язок параметрів емоційного інтелекту і прихильності до дитини у матерів, які мають дітей перших двох років життя (n = 100). Кореляційний аналіз виявив наявність взаємозв'язку між розумінням чужих емоцій, загальним емоційним інтелектом матерів дітей до року і підтримкою, яку вони надають своїм дітям. Встановлено, що матері дітей другого року життя із середнім рівнем прихильності мають більш низькі значення особистісної та ситуативної тривожності, а також більш високий рівень розуміння емоцій у порівнянні з матерями, які мають низький рівень прихильності.


Дод.точки доступу:
Меренкова, В. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
88.6
А 28


   
    Адаптация русскоязычной версии "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард / Г. Г. Князев, Л. Г. Митрофанова, О. М. Разумникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 112-118 : рис., табл. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.6
Рубрики: Психологія емоцій
   Психологія інтелекту

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- конфіматорний факторний аналіз -- експлоаторний факторний аналіз -- емоційний вираз обличчя
Анотація: Приводятся результаты адаптации "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард на российской выборке (n=691). Применение эксплораторного и конфиматорного факторного анализа показало хорошее соответствие факторной структуры опросника теоретически ожидаемой. Выявленные половые и возрастные различия в оценках по шкалам опросника соответствовали описаным в литературе: эмоциональный интеллект у женщин был выше, чем у мужчин, и у взрослых выше, чем у подростков. Корреляция со шкалами "Маркеров факторов большой пятерки" соответствовали теоретически предсказанным. Эксперименты с предъявлением эмоциональных стимулов показали более высокую чувствительность к эмоциональному содержанию стимулов у лиц с высокими значениями по шкалам эмоционального интеллекта.
Наводяться результати адаптації "Опитувальника емоційного інтелекту" К. Барчард на російській вибірці (n = 691). Застосування експлораторного і конфіматорного факторного аналізу показало гарну відповідність факторної структури опитувальника теоретично очікуваної. Виявлені статеві і вікові відмінності в оцінках за шкалами опитувальника відповідали описам в літературі: емоційний інтелект у жінок був вище, ніж у чоловіків, і у дорослих вище, ніж у підлітків. Кореляція зі шкалами "Маркерів факторів великої п'ятірки" відповідали теоретично передбаченим. Експерименти з пред'явленням емоційних стимулів показали більш високу чутливість до емоційного змісту стимулів у осіб з високими значеннями по шкалах емоційного інтелекту.


Дод.точки доступу:
Князев, Г. Г.; Митрофанова, Л. Г.; Разумникова, О. М.; Барчард, К. (американський доктор філософії) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 43126
Кількість відвідувачів 1678
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя