Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (32)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (37)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПАРАДИГМА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 376
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
301
Г 93


    Губерський, Леонід.
    Культура. Ідеологія. Особистість [Текст] : методолого-світоглядний аналіз / Л. Губерський, В. Андрущенко, М. Михальченко ; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут соціології НАН України. Інститут вищої освіти АПН України. - К. : Знання України, 2002. - 578 с. - Є передмова: с. 9-12. - ISBN 966-7999-07-6 : 35.00 грн.
    Зміст:
ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ . - С .14
КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА . - С .24
ФЕНОМЕН РАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ: РАЦІОНАЛЬНЕ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНЕ . - С .30
УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРНО-НАЦІОНАЛЬНА СКЛАДОВА СВІТОВОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ . - С .39
ЛЮДИНА ЯК ОБ’ЄКТ І СУБ’ЄКТ КУЛЬТУРИ . - С .54
КУЛЬТУРОТВОРЧА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ ЯК СОЦІАЛЬНОЇ ІСТОТИ І ОСОБИСТОСТІ . - С .80
КЛАСОВЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ . - С .102
ІДЕОЛОГІЯ ЯК ТЕОРЕТИКО-ПОЛІТИЧНА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ . - С .122
ІДЕОЛОГІЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ . - С .143
ІДЕОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА ЦИВІЛІІЗАЦІЙНОГО ЗЛОМУ ТИСЯЧОЛІТЬ: ПОВЕРНЕННЯ ДО ГУМАНІЗМУ . - С .183
УКРАЇНА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ . - С .249
Кл.слова: Територія, людність, кордони, Геополітична паспортизація
МАТЕРІАЛЬНІ, ЛЮДСЬКІ І ДУХОВНІ РЕСУРСИ . - С .269
Кл.слова: Природоресурсний потенціал, демографічний характер, національний характер
ІСТОРИЧНИЙ ХАРАКТЕР . - С .304
СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРИ . - С .319
СКАРБНИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ МУДРОСТІ: СУСПІЛЬНА ЦІННІСТЬ ІДЕЇ "ПОРЯДКУ" . - С .328
Кл.слова: Історична роль ідеї державності
РЕАБІЛІТАЦІЯ ІДЕОЛОГІЇ . - С .355
ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНІ ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ . - С .389
ІДЕОЛОГІЯ СТАЛОГО ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ . - С .389
СИТУАЦІЯ В УКРАЇНІ . - С .414
УКРАЇНСЬКІ РЕФОРМИ: ІНТЕРЕСИ, МЕТА, НАСЛІДКИ, РОЛЬ ЕЛІТ . - С .425
ВИКЛИКИ ЗОВНІШНЬОГО СВІТУ І УКРАЇНА ХХ1 СТОЛІТТЯ . - С .435
ГУМАНІТАРНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ. ПРАКТИКА . - С .480
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІЇ І ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ОСВІТИ . - С .497
ВИХОВАННЯ ІСТОРІЄЮ . - С .551
ДЕРЖАВУ БУДУВАТИ МОЛОДИМ... АЛЕ ХТО ВОНИ? . - С .558
ДРНТІ
ББК 60.550
РУБ 301


Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор; Михальченко, Микола; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут соціології НАН УкраїниІнститут вищої освіти АПН України
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
001
М 75


   
    Молода нація [Текст] : Альманах. № 13. - К. : Смолоскип, 1999. - 324 с. - (Архів. Історія ідей. Політична філософія. Політичні науки). - ISBN 966-7332-13-6 : 2.50 грн., 3.00 грн.
    Зміст:
Галета, О. Юрій Меженко: пропис із української культури 20-х років ХХ століття / О. Галета. - С .42-83
Датченко, Ю. До питання про спадщину Миколи Чернявського в літературно-мовному процесі кінця XIX -початку ХХ століть / Ю. Датченко. - С .98-106
Калита, Н. "Свої" і "чужі" у циклі казок О. Іваненко "Великі очі" (до проблеми витворення радянського міфа) / Н. Калита. - С .106-113
Карнаух, Л. Метаморфози людини бароко в "Київських чудах" Петра Могили / Л. Карнаух. - С .113-120
Коваль-Фучило, І. Похоронні голосіння в українській традиції: Проблема жанру / І. Коваль-Фучило. - С .120-133
Кл.слова: обряди
Окара, А. Творчість Івана Котляревського та нова парадигма української літературної мови / А. Окара; Н. Поліщук. - С .133-142
Поліщук, Н. "Страшна помста" М. Гоголя: спроба відчитання однієї міфологеми / Н. Поліщук; М. Стринаглюк. - С .142-152
Стринаглюк, М. Принципи середньовічного художнього мислення в "Моєму Ізмарагді" Івана Франка: відповідність традиції / М. Стринаглюк; О. Муслієнко. - С .160-168
Муслієнко, О. Микола Хвильовий: "Вступна новела" як текст-код / О. Муслієнко; Л. Петрова. - С .205-217
Петрова, Л. Художньо-інтелектуальний потенціал імен - знаків світової культури (на метеріалі поезій Ліни Костенко) / Л. Петрова; М. Василишин. - С .231-243
Василишин, М. Небуденність буденних героїв М. Савича / М. Василишин; В. Зарва. - С .260--267
Зарва, В. Просвітницька раціоналістично-сенсуалістична тенденція у творчості Ф. Достоєвського / В. Зарва; Д. Сироїд. - С .267-278
Сироїд, Д. Теодосій Печерський : час об’явлення та об’явленого / Д. Сироїд; Х. Стельмах. - С .310-314
Стельмах, Х. Специфіка жіночої психології у романі Ясміни Тешанович "Сирени" / Х. Стельмах. - С .314-322
ДРНТІ
ББК 72 + 83.3(4Укр)6
РУБ 001
Рубрики: Українська мова--мова художніх творів--поезія
Кл.слова (ненормовані):
мова української поезії


Дод.точки доступу:
Меженко, Юрій \о нем\; Чернявський, Микола Федорович (укр. письменник ; 1868-1938) \о нем\; Іваненко, Оксана Дмитрівна (укр. письменниця, перекладачка ; 1906-1997) \о ней\; Могила, Петро \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Савич, М. \о нем\; ДОСТОЕВСКИЙ, ФЕДОР МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Печерський, Теодосій \о нем\; Тешанович, Ясміна \о ней\
Примірників всього: 2
фб (2)
Свободны: фб (2)
Знайти схожі

3.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
37(05)
В 53


   
    Вісник Львівського університету. Серія педагогічна [Текст]. Вип. 14. - Львів : Львівський національний університет, 1999. - 254 с. - 7.50 грн.
    Зміст:
Освітні стратегії і перспективи
Ступарик, Б. Освіта в умовах трансформації суспільного устрою в Україні / Т. Кошманова; Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович. - С .6-16
Кошманова, Т. Нова парадигма філософії підготовки вчителів / Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк. - С .17-24
Герцюк, Д. Європейський вимір в освіті / М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів. - С .25-31
Солтис, М. Психолого-педагогічні аспекти організації білінгвальних шкіл як форми діалогу культури / Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ
Гапон, Н. До проблеми інтеграції психологічної психотерапії та педагогіки / З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко. - С .37-43
Фалинська, З. Про модель управління державними закладами освіти / Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак. - С .44-48
Історія української та зарубіжної школи і педагогічної думки
Васянович, Г. Проблеми педагогічної етики в епоху Середньовіччя та Нового часу / І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка. - С .49-55
Черепанова, С. Полікультурні основи української вищої освіти XVI - XVIII ст. (світоглядно-гуманістичний аспект) / О. Караманов; І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина. - С .56-65
Курляк, І. Штрихи до історії діяльності педагогічних кафедр в університеті Яна Казимира (Львів, 20-30-ті роки ХХ ст) / Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед. - С .66-72
Караманов, О. Розвиток педології у галичині на початку ХХ ст. / І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук. - С .73-80
Яськів, Н. Проблема виховання характеру у матеріалах Першого Українського Педагогічного Конгресу / В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська. - С .81-84
Мищишин, І. Просвітньо-виховна діяльність українських молодіжних організацій релігійного спрямування (Галичина, кінець XIX - 30-ті роки ХХ ст.) / Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .85-90
Вихрущ, В. Проблеми організації шкільного навчання на сторінках журналу "Учитель" / Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .91-96
Завгородня, Т. Особливості розвитку української теорії і практики шкільного навчання в Галичині міжвоєнної доби / М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .104-114
Пастушенко, Н. Ідеал учителя у педагогічній системі Юліана Дзеровича / І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .115-120
Чепіль, М. Проблема формування національної свідомості дітей у педагогічній спадщині Івана Ющишина / С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .121-129
Руснак, І. Етнічна преса українців у боротьбі за розвиток українського шкільництва у Канаді / Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .130-140
Проблеми сучасного українського виховання
Цюра, С. Параметри виховання , орієнтованого на підготовку людини до самостійного духовного розвитку / Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .141-150
Рипка, Н. Психологічний аналіз деяких причин девіантної поведінки школярів / М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .152-159
Вдович, С. Традиції гуманної педагогіки в Західній Україні й сучасність / З. Гіптерс; Г. Коссак; Г. Савчук. - С .160-166
Равчина, Т. Роль педагога як посередника у навчанні і вихованні молоді / Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .167-175
Швед, М. Вплив екологічної ситуації на формування свідомості сучасника / Н. Лозинська; К. Беркита. - С .176-181
Гіптерс, З. Культурологічні засади художньої творчої діяльності студентів / Г. Коссак; Г. Савчук. - С .182-190
Дегтярьова, Г. Впровадження надбань вальдорфської педагогіки в закладах нового типу / О. Захарчук. - С .201-207
Актуальні питання дидактики середньої і вищої школи
Лозинська, Н. Особливості розвитку педагогічних технологій у вищій школі України / К. Беркита. - С .208-213
Коссак, Г. Проблема взаємодії наукових знань та життєвого досвіду учнів у системі природничої освіти / Г. Савчук. - С .222-225
Захарчук, О. Психолого-педагогічні аспекти формування наукового стилю мислення старшокласників у навчально-пізнавальній діяльності / О. Захарчук. - С .226-229
Романишин, М. Психолого-педагогічний аналіз проблем молодших школярів у навчанні (з досвіду практичної роботи) / М. Романишин. - С .230-236
Беркита, К. Теоретичні аспекти змісту професійного навчання бакалаврів з економіки та підприємництва / К. Беркита. - С .236-241
Савчук, Г. Міжпредметні зв’язки як необхідна дидактична умова підвищення наукового рівня викладання основ наук у школі / Г. Савчук. - С .252-254
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Дод.точки доступу:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
30(075.3)
Р 83
б-ка Бойка О. Д. / Р 83-КСХ


    Рудич, Фелікс Михайлович.
    Політологія [Текст] : підручник для студентів вищих навч. закладів / Ф. М. Рудич. - К. : Либідь, 2005. - 480 с. - Літ.: с. 472-473; Іменний покаж.: с. 467-471. - ISBN 966-06-0347-9 (в пер.) : 11.40 грн., 3.50 грн.
ДРНТІ
ББК 66.0я73
РУБ 30(075.3)
Рубрики: Політична думка--історія
   Козацька епоха--політика

   Парадигма (політ.)

   Політична система

   Політична партія

   Демократія

   Державна влада

   Політична еліта

   Політичне лідерство

   Маркетинг політичний

   Менеджмент політичний

   Політична культура

   Політична ідеологія

   Політологія--порівняльна політологія

   Геополітика

   Політичний режим



Дод.точки доступу:
Орлик, Пилип (гетьман) \о нем\
Примірників всього: 52
Ч.З.№2 (20), фб (1), ав (2), аб (28), КСХ (1)
Свободны: Ч.З.№2 (20), фб (1), ав (2), аб (28), КСХ (1)
Знайти схожі

7.
8У1
Б 24


    Барабаш, Юрій.
    Тарас Шевченко: імператив України: Історіо- й націософська парадигма [Текст] : биография отдельного лица / Ю. Барабаш ; Національний університет "Києво-Могилянська Академія", Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2004. - 181 с. - ISBN 966-518-303-6 : 2.40 грн.
ДРНТІ
ББК 83.3(4УКР)5-8(Шевченко Т. Г.)
РУБ 8У1


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія"Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі

8.
301(075.3)
С 69


   
    Соціологія [Текст] : навчальний посібник. Змістовий модуль 1 / Т. В. Кушерець ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 231 с. - 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 60.5я73
РУБ 301(075.3)
Рубрики: Свобода (соціологія)
   Самогубство

   позитивізм

   Органіцизм

   Еволюціонізм

   Соціологізм

   Формальна соціологія

   Гуманістична соціологія

   феноменологічна соціологія

   Емпірична соціологія

   Соціологія--Україна

   Соціальні конфлікти

Кл.слова (ненормовані):
протестантська етика -- структурний функціоналізм -- конфліктна парадигма -- символічний інтеракціонізм


Дод.точки доступу:
Кушерець, Тамара Вікторівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 130
Ч.З.№2 (20), фб (1), ав (2), аб (107)
Свободны: Ч.З.№2 (20), фб (1), ав (2), аб (107)
Знайти схожі

9.
4У-08
С76


    Ставицька, Леся.
    Арго, жаргон, сленг. Соціяльна диференціяція української мови [Текст] : монография / Л. Ставицька ; Український науковий інститут Гарвардського університету, Інститут критики, Національна Академія Наук України, Інститут української мови. - К. : Критика, 2005. - 464 с. - Бібліогр.: с. 426-449. - ISBN 966-76--79-68-3 : 25.00 грн.
    Зміст:
Соціальні діалекти: термінологічно-поняттєва парадигма . - С .19-53
Українські арго 19 століття . - С .54-113
Бурсацько-семінарський жаргон 19 століття . - С .114-141
Соціокомунікативні аспекти жаргоновживання . - С .142-170
Соціофункціональні аспекти сучасних соціолектів . - С .171-263
Соціостилістичні параметри функціонування соціолектів . - С .264-311
Національно-мовна характеристика сучасного українського жаргоновживання . - С .312-331
Українська лексика в російському та польському жаргонно-сленговому вокабулярі . - С .332-344
ДРНТІ
ББК 81.411.1-5
РУБ 4У-08


Дод.точки доступу:
Український науковий інститут Гарвардського університету; Інститут критики; Національна Академія Наук України; Інститут української мови
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі

10.
371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн.
    Зміст:
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ
Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6
Педагогічна технологія як наука . - С .6-8
Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9
Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10
Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13
Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16
Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21
Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24
Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27
Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29
Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33
Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ
Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38
Особистісно орієнтоване навчання . - С .38
Особистісно орієнтовані технології . - С .39
Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41
Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43
Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49
Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50
Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50
Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56
Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62
Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65
Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69
Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71
Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73
Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75
Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78
Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80
Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83
Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86
Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89
Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91
Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93
Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97
Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99
Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103
УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105
Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107
Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109
Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112
Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116
Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119
Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122
ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142
Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144
Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146
Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150
ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152
Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152
Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156
Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158
Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161
Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163
Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165
Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166
Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167
Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178
Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180
Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183
Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185
Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188
Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190
Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Педагогічні технології
   Технології навчання

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Вальдорфська педагогіка

   Школа Монтессорі

   Інноваційні технології навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 100
Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 20645
Кількість відвідувачів 598
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя