Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=висловлювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
809
А 72


   
    Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. [Текст] / за ред. М. Зубрицької. - 2-е вид., доп. - Львів : Літопис, 2002. - 832 с. - (Слово. Знак. Дискурс). - Термінологічний словник: с. 786-813; Покажчик імен та прізвищ: с. 814-831. - ISBN 966-7007-54-9 (в пер.) : 40.00 грн.
    Зміст:
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕОРІЯ ОЛЕКСАНДРА ПОТЕБНІ
Потебня, О. Думка й мова (фрагменти) / Ф. Ніцше; Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .34-54
ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ
Ніцше, Ф. Народження трагедії (фрагменти) / Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .55-72
Бергсон, А. Вступ до метафізики (фрагменти) / Т. С. Еліот; К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .73-85
Еліот, Т. С. Функція літературної критики / З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .86-94
Еліот, Т. С. Музика поезії / К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .95-108
ПСИХОАНАЛІЗ ТА ТЕОРІЯ АРХЕТИПІВ
Фройд, З. Поет і фантазування / Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .109-118
Юнг, К. -Г. Психологія та поезія / Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .119-141
Фрай, Н. Архетипний аналіз: теорія мітів / М. Гайдеггер; П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .142-170
ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА
Інгарден, Р. Про пізнавання літературного твору (фрагменти) / Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .176-208
Рішар, Ж. -П. Смерть та її постаті / Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .209-229
ЛІТЕРАТУРНА ГЕРМЕНЕВТИКА
Гайдеггер, М. Навіщо поети? / П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .230-249
Гайдеггер, М. Гельдерлін і сутність поезії / П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. - С .250-263
Гадамер, Г. -Г. Поезія і філософія / Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .264-271
Гадамер, Г. -Г. Про вклад поезії у пошук істини / В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .272-280
Гадамер, Г. -Г. Герменевтика і деконструкція: Дискусія Г. Г. Гадамера і Ж. Дерріди / Г. Р. Яусс; Р. Барт; Е. Шовалтер. - С .281-287
Рікер, П. Конфлікт інтерпретацій (фрагмент) / М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .288-304
Рікер, П. Що таке текст? Пояснення і розуміння / М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. - С .305-348
ЕКЗИСТЕНЦІЯЛІСТСЬКА МОДЕЛЬ В ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ
Сартр, Ж. -П. Моя перемога є чисто вербальною / К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .327-348
ШКОЛА РЕЦЕПТИВНОЇ ЕСТЕТИКИ
Ізер, Вольфганг. Процес читання, феноменологічне наближення / Р. Барт; Ю. Крістева. - С .349-367
Яусс, Г. Р. Естетичний досвід і літературна герменевтика (фрагменти) / Р. Барт; Е. Шовалтер. - С .368-405
ТЕОРІЯ ДІЯЛОГІЗМУ М. БАХТІНА
Бахтін, М. Висловлювання як одиниця мовленнєвого спілкування / У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .406-415
Бахтін, М. Проблема тексту у лінгвістиці, філології та інших гуманітарних науках / У. Еко; Е. Саїд. - С .416-425
ПРАЗЬКЕ ЛІНГВІСТИЧНЕ КОЛО
Мукаржовський, Я. Мова літературна і мова поетична / Ю. Лотман; А. П. Мукгерджі. - С .425-447
СТРУКТУРАЛІЗМ ТА СЕМІОТИКА
Леві-Стросс, К. Міт та значення / Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .448-464
Якобсон, Р. Лінгвістика і поетика / П. Ман. - С .465-490
Барт, Р. Від твору до тексту / Ю. Крістева. - С .491-496
Барт, Р. Текстуальний аналіз "Вальдемара" Е. По / Е. Шовалтер. - С .497-524
Еко, У. Поетика відкритого твору / С. Слемон, Г. Тіффін. - С .525-538
Еко, У. Риторика та ідеологія / Г. Ч. Співак. - С .539-548
Еко, У. Надінтерпретація текстів / Е. Саїд. - С .549-563
Еко, У. Поміж автором і текстом / Г. Бгабга. - С .564-580
Лотман, Ю. Текст у тексті / А. П. Мукгерджі. - С .581-597
ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ТА ДЕКОНСТРУКТИВІЗМ
Фуко, М. Що таке автор? / Ф. Джеймсон. - С .598-616
Дерріда, Ж. Структура, знак і гра в дискурсі гуманітарних наук / Р. Рорті. - С .617-640
Ман, П. Опірність теорії / П. Ман. - С .641-661
ФЕМІНІСТИЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА
Крістева, Ю. Stabat Mater / Ю. Крістева. - С .662-679
Шовалтер, Е. Феміністична критика у пущі / Е. Шовалтер. - С .680-708
ПОСТКОЛОНІЯЛЬНА КРИТИКА І ТЕОРІЯ
Слемон, С. Постколоніяльна критика / С. Слемон, Г. Тіффін. - С .709-713
Співак, Г. Ч. Чи може підпорядковане промовляти? / Г. Ч. Співак. - С .714-718
Саїд, Е. Орієнталізм (фрагменти) / Е. Саїд. - С .719-737
Бгабга, Г. Націєрозповідність / Г. Бгабга. - С .738-740
Мукгерджі, А. П. Чий постколоніялізм і чий постмодернізм? / А. П. Мукгерджі. - С .741-743
Дюрінг, С. Література - двійник націоналізму? / С. Дюрінг. - С .744-747
ПОСТМОДЕРНІЗМ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ фРЕДРІКА ДЖЕЙМСОНА
Джеймсон, Ф. Політика теорії: ідеологічні погляди у постмодерністських дебатах / Ф. Джеймсон. - С .748-762
ТЕОРІЯ ІРОНІЇ РІЧАРДА РОРТІ
Рорті, Р. Самотворення і пов’язаність: Пруст, Ніцше та Гайдеггер / Р. Рорті. - С .763-785
ДРНТІ
ББК 83.3(0)
РУБ 809

Анотація: Антологія представляє літературно-критичну думку не в традиційному уявленні, а на перетині теорії літератури, лінгвістики, історії літератури. До всіх представлених творів подано загальні вступні статті про автора твору. Кожна стаття доповнена примітками з інформацією про всіх осіб, які згадувалися в статті.


Дод.точки доступу:
Зубрицька, Марія \ред.\; ПОТЕБНЯ, ОЛЕКСАНДР \о нем\; Ніцше, Фрідріх \о нем\; БЕРГСОН, АНРИ \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Фройд, Зигмунд \о нем\; Юнг, Карл Ґустав \о нем\; Фрай, Нортроп \о нем\; Інгарден, Роман \о нем\; Рішар, Жан-П'єр \о нем\; САРТР, ЖАН-ПОЛЬ \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\; Гадамер, Ганс-Георг \о нем\; Рікер, Поль \о нем\; Бахтін, Михайло \о нем\; Барт, Ролан \о нем\; Ізер, Вольфганг \о нем\; Яусс, Ганс Роберт \о нем\; Мукаржавський, Ян \о нем\; Леві-Стросс, Клод \о нем\; Якобсон, Роман \о нем\; По, Еллан \о нем\; Еко, Умберто \о нем\; Лотман, Юрій \о нем\; Фуко, Мішель \о нем\; Дерріда, Жак \о нем\; Ман, Поль де \о нем\; Крістева, Юлія \о ней\; Шовалтер, Елейн \о нем\; Слемон, Стівен \о нем\; Тіффін, Гелен \о нем\; Співак, Гаятрі Чакраворті \о нем\; Саїд, Едвард \о нем\; Бгабга, Гомі \о нем\; Мукгерджі, Арун \о нем\; Дюрінг, Саймон \о нем\; Джеймсон, Фредрік \о нем\; Рорті, Річард \о нем\; Пруст, Марсель \о нем\; Гельдерлін \о нем\
Примірників всього: 2
Ч.З.№3 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1), фб (1)
Знайти схожі

2.
15
П 78


   
    Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України [Текст] : научное издание. Т. III, Ч. 9 / За ред. акад. С. Д. Максименка ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 206 с. - 5.60 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Наукова психологія і психологічна практика / С. Д. Максименко. - С .3-13
Чепелєва, Н. В. Професійна компетентність практичного психолога / Н. В. Чепелєва. - С .13-20
Швалб, Ю М. Експертне дослідження в практичній психології / Ю М. Швалб. - С .20-30
Куценко, Л. М. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості / Л. М. Куценко. - С .30-40
Яковець, Н. І. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності / Н. І. Яковець. - С .40-46
Папуча, М. В. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології / М. В. Папуча. - С .46-58
Литовченко, Н. Ф. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога / Н. Ф. Литовченко. - С .58-68
Андрєєва, Я. Ф. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога / Я. Ф. Андрєєва. - С .68-74
Кричковська, Т. Д. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів / Т. Д. Кричковська. - С .74-81
Бойправ, М. Д. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899 / М. Д. Бойправ. - С .81-89
Шатирко, А. О. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці / А. О. Шатирко. - С .89-106
Пророк, Н. В. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика / Н. В. Пророк. - С .106-118
Никоненко, О. П. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій / О. П. Никоненко. - С .118-126
Тимофєєва, Н. М. Художній текст як "задача на смисл" / Н. М. Тимофєєва. - С .126-136
Пісоцький, В. П. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду / В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. - С .136-145
Конончук, А. І. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога / А. І. Конончук. - С .146-149
Шилова, Г. П. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога / Г. П. Шилова. - С .149-154
Король, В. С. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології / В. С. Король. - С .154-160
Кошова, І. В. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми / І. В. Кошова. - С .160-168
Ярослав, Н. С. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання / Н. С. Ярослав. - С .168-174
Щотка, О. П. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації / О. П. Щотка. - С .174-181
Гурська, О. Ф. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками / О. Ф. Гурська. - С .181-190
Шевченко, Н. Ф. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога / Н. Ф. Шевченко. - С .190-197
Болотнікова, І. В. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології) / І. В. Болотнікова. - С .197-206
ДРНТІ
ББК 88я43
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. (академік); Інститут психології ім. Г. С. КостюкаНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 55
аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)
Свободны: аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн.
    Зміст:
Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6
Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17
Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22
Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26
Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38
Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42
Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54
Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58
Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62
Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69
Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72
Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75
Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79
Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86
Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91
Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94
Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98
Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104
Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110
Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113
Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117
Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121
Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128
Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132
Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136
Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144
Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149
Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156
Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169
Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175
Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179
Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185
Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190
Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195
Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198
Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207
Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210
Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель"
   Педагогіка творчості

   Екологічна культура--студенти

   Здібності музичні--розвиток

   Ігри народні

   Педагогіка співробітництва

   Стохастика--розв’язання задач

   Лижний спорт

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Підготовка спеціалістів--наукова організація

   Підліткові клуби

   уроки музики

   "Історія Русів"--вивчення у школі

   Літня педагогічна практика--готовність студентів

   Творчість дитяча

   Самоконтроль--учні

   Сновидіння

   Гештальт-психологія

   Початкова школа--навчання

   Екологічна криза

   Імідж

   Психолог--роль

   Чернігівщина--соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна преса


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 3.03 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії / О. Я. Ростовський. - С .5-20
Дряпіка, В. І. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури / В. І. Дряпіка. - С .21-24
Смікал, В. О. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .25-28
Біла, Н. Л. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики / Н. Л. Біла. - С .29-31
Чекан, Ю. І. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору / Ю. І. Чекан. - С .32-35
Рудницька, О. П. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології / О. П. Рудницька. - С .36-39
Ісьянова, Л. М. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва / Л. М. Ісьянова. - С .40-44
Кафтанова, С. В. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема / С. В. Кафтанова. - С .45-50
Кульбака, Т. Г. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема / Т. Г. Кульбака. - С .51-55
Матвєєва, Л. Л. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму / Л. Л. Матвєєва. - С .56-59
Матвєєв, В. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму / В. Матвєєв. - С .60-63
Соколова, Т. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти / Т. Соколова. - С .64-67
Воєводіна, Л. П. До питання про структуру музичної свідомості особистості / Л. П. Воєводіна. - С .68-70
Шилова, Л. П. Музичне висловлювання як предмет сприймання / Л. П. Шилова. - С .71-76
Гарбар, Г. А. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів / Г. А. Гарбар. - С .77-79
Юник, Д. Г. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами / Д. Г. Юник. - С .80-84
Богданович, Л. М. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів / Л. М. Богданович. - С .89-92
Чайковська, О. А. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти / О. А. Чайковська. - С .93-96
Семенова, Н. М. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта / Н. М. Семенова. - С .97-100
Римаренко, О. П. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста / О. П. Римаренко. - С .101-104
Цвігун, О. А. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога / О. А. Цвігун. - С .105-109
Грищенко, Ю. В. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Ю. В. Грищенко. - С .110-112
Панасенко, Т. Г. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей / Т. Г. Панасенко. - С .113-115
Іващенко, В. М. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів / В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. - С .116-119
Головєнко, В. М. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі / В. М. Головєнко. - С .120-122
Плєтніченко, В. І. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ) / В. І. Плєтніченко. - С .123-126
Булатова, Е. І. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів / Е. І. Булатова. - С .127-130
Паньків, Л. І. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу / Л. І. Паньків. - С .131-135
Коваль, О. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка / О. Коваль. - С .136-140
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Мистецтво--значення
   Музична освіта в Україні

   Здібності музичні--розвиток

   Духовий оркестр

   Музика--методика викладання



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Шнітке, Альфред \о нем\; Леонтович, М. Д. \о нем\; Стеценко, К. Г. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Знайти схожі

5.
8У(070.2)
Р15


    Радзіх, Світлана.
    Вивчення фольклору на уроках української літератури. 5 - 9 класи [Текст] : учебное пособие / С. Радзіх. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2007. - 128 с. - ISBN 978-966-07-0968-3 : 8.00 грн.
    Зміст:
Легенди і міфи українців
Українські народні казки
Загадки
Календарно-обрядові пісні
Суспільно-побутові пісні
Українські історичні пісні
Пісні Марусі Чурай
Українські народні думи
Усна народна творчість
Родинно-побутові пісні
Українське весілля
Українські народні балади
Висловлювання відомих людей про українську усну народну творчість
ББК 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(070.2)
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення фольклору
   Кафедра української літератури

Кл.слова (ненормовані):
народна творчість, вислови -- уроки української літератури -- 5 клас

Примірників всього: 8
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), аб (4)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), аб (4)
Знайти схожі

6.
801
Т 33
б-ка Ковальчука О. Г. / Т 33-КСХ


   
    Теорія літератури в Польщі: Антологія текстів: Друга половина ХХ - початок ХХІ ст. [Текст] : збірник / Упоряд. Б. Бакули; Ред. В. Моренця, Пер. з польск. С. Яковенка. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2008. - 531 с. - ISBN 978-966-518-447-8 : б/ц грн., 43.00 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Нич, Р. Літературологія. Погляд на історію сучасної теоретико-літературної думки у Польщі / Р. Нич. - С .12-37
Славінський, Я. Аналіз, інтерпретація та оцінювання літетратурного твору / Я. Славінський. - С .87-109
Окопень-Славінська, А. Теорія висловлювання як основа комунікативної теорії літературного твору / А. Окопень-Славінська. - С .110-126
Роснер, К. Художній твір і пізнавальна функція літертурного твору / К. Роснер. - С .172-196
ББК 83.0 + 83.3(4Пол)
РУБ 801
Рубрики: Теорія літератури--Польща
   Польща--література--Кафедра світової літератури та історії культури


Дод.точки доступу:
Бакула, Б. \упоряд.\; Моренець, В. \ред.\; Яковенко, С. \пер. з польск.\
Примірників всього: 4
Ч.З.№3 (3), КСХ (1)
Свободны: Ч.З.№3 (3), КСХ (1)
Знайти схожі

7.
Шифр: П2/2005/44(листопад)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 44(листопад)
Зміст:
Максименко, С. Онтогенез особистості : Науковий аналіз "звучання музичного твору" / С. Максименко. - С.3-8.
Кл.слова: розвиток особистості , саморозвиток, гетерогенність
Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань / Л. Вишинська. - С.9-12.
Кл.слова: учні із слабкою нервовою системою, учні з інертною нервовою системою, саморегуляція
Ліщинська, О. Суспільна свідомість сучасного українця : Врахування особливостей етнокультурного середовища в практиці індивідуального психологічного консультування / О. Ліщинська. - С.13-14.
Кл.слова: етнопсихологія, інфантильність
Піддубна, Н. Розвиток уміння відчувати настрій та співпереживати оточенню :Дошкільний вік / Н. Піддубна. - С.15-16.
Кл.слова: почуття, емоційні стани
Гриценок, Л. Техніка "Я-висловлювання" / Л. Гриценок. - С.17-20.
Кл.слова: почуття, вираження почуттів, конфлікти
Гребенок, О. Вивчення внутрішнього світу дитини : Поєднання методу психомалюнка з психодраматичними прийомами : Психокорекція / О. Гребенок. - С.21-22.
Курочкіна, Е. Медіація як спосіб розв’язання конфліктних ситуацій / Е. Курочкіна. - С.23-24.
Кл.слова: медіатор
Жестерєв, С. Згубна дія алкоголю : "Зелений змій" під мікроскопом : Психопрофілактика / С. Жестерєв. - С.25-26.
Романовська, Д. Профілактична робота і просвіта батьків : До батьківських зборів / Д. Романовська, С. Собкова. - С.27-30.
Кл.слова: покарання, спілкування, конфлікти батьків і дітей
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Гриценок, Л.
    Техніка "Я-висловлювання" [Текст] / Л. Гриценок // Психолог. - 2005. - N44(листопад). - С. 17-20.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: самовираження
   вираження почуттів

   почуття дитини

   Конфлікти

Кл.слова (ненормовані):
почуття -- вираження почуттів -- конфлікти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/3
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Виходить щомісячно
2006р. N 3
Зміст:
Храброва, В. Є. Формування поняття "наскрізна тема художніх творів" та методи, прийоми й види робіт, що сприяють його опануванню / В.Є. Храброва. - С.10-12.
Зарудна, І. О. До змісту роману - через осмислення особливостей його художнього простору, часу та системи символів / І.О. Зарудна. - С.49-61.
Головченко, Н. І. Творча манера Марселя Пруста та її відмінність від реалістичного способу письма / Н.І. Головченко. - С.40-49.
Сутула, О. В. До головної думки твору через висловлювання про його автора та антитезу / О.В. Сутула, І.А. Тригуб. - С.13-24ю
Ковальчук, Р. Ф. Віктор Гюго. "Собор Паризької Богоматері": матеріали до варіативного вивчення / Р.Ф. Ковальчук. - С.28-35.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Сутула, О. В.
    До головної думки твору через висловлювання про його автора та антитезу [Текст] / О.В. Сутула, І.А. Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 13-24ю . - ISSN 0205-47IX


Дод.точки доступу:
Тригуб, І.А.; Бернс, Р.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 26838
Кількість відвідувачів 1286
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя