Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зорова увага<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
88
Г 67


    Горбунова, Е. С.
    Эффект превосходства слова в условиях "мигания внимания" / Е. С. Горбунова, М. В. Фаликман // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 149-157. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Сприйняття--зорове
   Зорове сприйняття--психологія

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
зорова увага -- нисхідний вплив -- зорова інформація -- миготіння уваги, ефект -- перевага слова, ефект -- зорове сприйняття


Дод.точки доступу:
Фаликман, М. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
88.3
Г 67


    Горбунова, Е. С.
    "Эффект превосходства слова" и направление пространственного внимания / Е. С. Горбунова, М. В. Фаликман // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 106-114. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--сприйняття--переважаючий ефект слова
Кл.слова (ненормовані):
зорова увага -- низхідні впливи інформації -- зорова інформація -- обробка зорової інформації -- переважаючий ефект слова -- методика центральної підказки -- сприйняття
Анотація: Вивчався зв'язок ефективності розпізнавання літерних стимулів у складі слова з напрямом зорового просторового сприйняття. За допомогою методики центральної зорової підказки показано, що ефект, який вивчається, спостерігається як у випадку нефокусування уваги від місця його пред'явлення, однак характер ефекту і, можливо, фактори, які його викликають в цих умовах різноманітні. Результати цього дослідження у зіставленні з даними, отриманими у попередніх експериментах, дають підгрунтя для висновку про те, що взаємодіяти з переважаючим ефектом слова може система орієнтування слова може система орієнтування уваги по М. Познера.


Дод.точки доступу:
Фаликман, М. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.102.144
П 22


    Пашинська, Н.
    Прогулянка на весняний луг : інтегроване заняття для дітей різновікової групи з вадами зору [Текст] / Наталія Пашинська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.144
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
   Дошкільне виховання--валеологічне виховання

   Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри

   Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами зору

Кл.слова (ненормовані):
корекція зору -- зорова увага -- окотренінг -- інтегровані заняття -- уявні прогулянки -- діти з вадами зору -- окотренінг -- дидактичні ігри -- вправи для зняття зорової втоми -- амбліопічне око (затуманений зір) -- затуманений зір
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей різновікової групи з вадами зору, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з рослинним світом рідного краю, зокрема з луговими квітами; збагачувати словник назвами квітів; викликати позитивний емоційний відгук на зміни в довкіллі, що відбулися навесні; учити милуватися красою природи; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності; виховувати бережливе та свідоме ставлення до живої природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Гусєва, О.
    Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття [Текст] / Ольга Гусєва // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
дисграфія -- комп’ютерні ігри -- фонематичний слух -- зорова увага
Анотація: Подано розробку індивідуального логопедичного заняття, мета якого - розвивати логічне мислення, фонематичний слух, просторову уяву, тактильні відчуття дитини; виховувати звукову культуру мовлення; формувати навички самокорекції; удосконалювати граматичну будову мовлення; сприяти формування лексичної компетентності; закріплювати вміння здійснювати звуковий аналіз слів; готувати руку до письма та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 18624
Кількість відвідувачів 1186
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя