Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (62)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (209)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=модель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1125
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
8У2
Т 98


   
    Григір Тютюнник [Текст] : Програмні тексти. Ілюстрації. Пояснення. Завдання. Тести / Авт.-упоряд. Г. Бійчук. - К. : АртЕк, 2001; 2002. - 64 с. : іл. - (Усе для школи. Українська література. 11 клас ; вип. 8). - Радимо прочитати: с. 62. - ISBN 966-520-041-0 : 1.00 грн, 7.00 грн
    Зміст:
З ЛЮБОВІ І МУКИ НАРОДЖУЄТЬСЯ ПИСЬМЕННИК . - С .3
"СХОЖИЙ САМ НА СЕБЕ" . - С .4
зовнішність . - С .4
характер . - С .4
душа . - С .4
вдача . - С .5
Тютюнник, Григір. АВТОБІОГРАФІЯ / Григір Тютюнник. - С .5-8
Тютюнник, Григір. "Я БОЮСЯ БЕЗСЛІДНО ПРОЖИТОГО ЖИТТЯ" / Григір Тютюнник. - С .9
дитинство (ранок) . - С .9
пізнання світу . - С .9
gaudeamus igitur . - С .10
брати (прозріння) . - С .11
школа майстерства (день) . - С .12
творчість . - С .12
визнання (смерк) . - С .15
ТРОХИ ТЕОРІЇ . - С .17-19
АРХЕТИПНА МОДЕЛЬ ПРОЗИ ГРИГОРА ТЮТЮННИКА . - С .20-22
Тютюнник, Григір. ЗАВ’ЯЗЬ / Григір Тютюнник. - С .23-24
Тютюнник, Григір. ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ / Григір Тютюнник. - С .25-27
Тютюнник, Григір. ДИВАК / Григір Тютюнник. - С .28-29
Тютюнник, Григір. СИН ПРИЇХАВ / Григір Тютюнник. - С .30-36
Тютюнник, Григір. ОДДАВАЛИ КАТРЮ / Григір Тютюнник. - С .37-44
Тютюнник, Григір. ДЕРЕВІЙ / Григір Тютюнник. - С .45-47
Тютюнник, Григір. КЛЕНОВИЙ ПАГІН / Григір Тютюнник. - С .48
Тютюнник, Григір. СМЕРТЬ КАВАЛЕРА / Григір Тютюнник. - С .49-53
ІНТЕРВ’Ю ГРИГОРА ТЮТЮННИКА УКРАЇНСЬКОМУ РАДІО (6 листопада 1979 року) . - С .54
ІЗ ЩОДЕННИКОВИХ ЗАПИСІВ . - С .55-56
ІЗ ЛИСТІВ ДО НІНИ ПАВЛІВНИ ДАНГУЛОВОЇ . - С .57
ОРІЄНТОВНІ ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ . - С .58
Шевченко, А. ЩОБ БУЛО СЛОВО І СВІТЛО НА ПАПЕРІ / А. Шевченко. - С .59
Приходько, І. МАЙСТЕР ХУДОЖНЬОЇ ДЕТАЛІ / І. Приходько. - С .59
Гуцало, Є. ЗІ СВІЧКОЮ В РУЦІ / Є. Гуцало. - С .60
Кравчук, М. ПРИ СОНЦІ, В ТЕТІЄВІ / М. Кравчук. - С .61
Шевченко, А. ЗУСТРІЧ НА ВСЕ ЖИТТЯ / А. Шевченко. - С .61
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ . - С .I - IV
ДРНТІ
ББК 83.3(4УКР)6-8 + 83.3(4УКР)р10
РУБ 8У2


Дод.точки доступу:
Бійчук, Галина \авт.-упоряд.\; Тютюнник, Григорій Михайлович \о нем\
Примірників всього: 3
фб (2), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі

2.
34(4УКР)
Д 36


   
    Державотворення і правотворення в Україні: Досвід, проблеми, перспективи [Текст] : монографія / О. В. Скрипнюк, І. О. Кресіна, В. Ф. Погорілко та ін.; за ред. та передм. Ю. С. Шемшученко. - К. : Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2001. - 656 с. - Список використаної літ.: с.649-650. - ISBN 966-02-1976-8 : 70.00 грн.
    Зміст:
Український парламентаризм . - С .51-112
Кл.слова: Верховна Рада України
Інститут президенства в Україні . - С .113-134
Кл.слова: Президент: вибори, функції, повноваження
Виконавча влада в Україні . - С .135-170
Демократія і державне управління . - С .170-197
Конституційний суд України . - С .198-216
Судово-правова реформа в Україні . - С .217-231
Арбітражні суди в Україні . - С .232-252
Прокуратура України . - С .253-277
Уповноважений Верховної Ради України - українська модель Омбудсмана . - С .278-292
Місцеве самоврядування в Україні . - С .293-309
Правова система та джерела права України . - С .310-357
Розвиток конституційного права України . - С .358-392
Проблеми розвитку адміністративного права . - С .393-407
Проблеми фінансового і податкового права . - С .408-428
Проблеми сучасного цивільного і підприємницького права . - С .429-467
Кл.слова: Приватне і публічне право, фондовий ринок
Перспективи розвитку трудового законодавства . - С .468-500
Проблеми правового забезпечення аграрної реформи . - С .501-536
Кл.слова: приватизація землі, відносини власності, земельні відносини, реформування у сільському господарстві
Проблеми екологічного права . - С .537-561
Проблеми кримінального та кримінально-процесуального права . - С .576-595
Україна і міжнародний правопорядок . - С .596-648
Роль міжнародного права у зовнішній і внутрішній політиці України . - С .596-612
Здійснення рішень Європейського суду з прав людини у внутрішньому правопорядку держав . - С .612-625
Реституція культурних цінностей у сфері національних інтересів України . - С .626-649
ДРНТІ
ББК 67.9(4УКР)
РУБ 34(4УКР)
Рубрики: Верховна Рада України
   Державна служба

Кл.слова (ненормовані):
інститут президенства


Дод.точки доступу:
Скрипнюк, О. В.; Кресіна, І. О.; Погорілко, В. Ф.; Шемшученко, Ю. С. \відп. ред.\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1)
Знайти схожі

3.
151
Н 62


    Никитин, Владимир Николаевич.
    Энциклопедия тела: Психология. Психотерапия. Педагогика. Театр. Танец. Спорт. Менеджмент [Текст] : энциклопедия / В. Н. Никитин. - М. : Алетейа, 2000. - 624 с. : ил. - Библиогр. в конце части. - ISBN 5-89321-055-7 (в пер.) : 25.15 грн.
    Зміст:
Гройсман, А. Л. Рецензия / А. Л. Гройсман. - С .5-7
Коробов, А. А. Рецензии на книгу "Психология телесного сознания" / А. А. Коробов, К. Виттвер. - С .8-12
Природа пластико-когнитивной терапии . - С .34
Кл.слова: поведение человека, модель Фентресса, теория восприятия Гибсона, Наследуемость интеллекта (IQ-коэффициент), типология Кречмера
Постановка культурологического подхода в пластико-когнитивной терапии . - С .129
Дихотомия образа настоящего в детском сознании . - С .151
Арт-терапия . - С .161
Кл.слова: психодрама
Телесно-ориентированная терапия . - С .171
Психофизические методы телесной психотерапии . - С .174
"Характерный панцырь" Вильгельма Райха . - С .174
Биоэнергетика Александра Лоуэна . - С .177
Терапия движением: метод Мариаса Александера . - С .178
Теория движения Эльзы Гиндлер . - С .179
Осознание через движение по методу Фельденкрайза . - С .182
Структурная интеграция Иды Рольф . - С .184
Телесно-ориентированные методы в работе с детьми и подростками . - С .185
Скрининговые методы диагностики в пластико-когнитивной терапии . - С .195
Кл.слова: Тест, структура типов характера
Теория и практика телесной терапии . - С .255
Методы телесной терапии . - С .308
Кл.слова: подвижность, координация
Техники пластико-когнитивной терапии . - С .349
Коммуникативные игры . - С .426
Техники выразительного движения . - С .434
Феноменология имагинативного искусства . - С .475
Эмоции и концептуализм (живопись и театр) . - С .505
Кл.слова: сюрреализм
Театр движений . - С .524
Тайцзы-цюань и психотерапия . - С .553
Мышцы человека . - С .616
Никитин, В. Н. Программа занятий по телесно-ориентированной и арт-психотерапии для детей и подростков / В. Н. Никитин. - С .618
Программа "Здоровье. Развитие. Жизнь" . - С .620
Школа Владимира Никитина "Телесная Арт-терапия" . - С .622
ДРНТІ
ББК 88.3
РУБ 151
Рубрики: Красота человеческого тела
   Телесное сознание--психическое здоровье--теория человеческой оценки по Шварцу

   скин-движение

   Психомоторика

Анотація: Книга "Энциклопедия тела" написана на основе книги Психология телесного сознания, переработанной и дополненной автором. В работе автора видвигается новый подход к терапии сознания - пластико-когнитивная терапия, цель которого - привести в гармоническое соответствие душу и тело человека. Особый интерес представляет программа В. Н. Никитина, связання с детьми и являющаяся частью международных проектов.

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
338
Г 93


    Гуияр, Франсис Ж..
    Преобразование организации [Текст] / Ф. Ж. Гуияр, Д. Н. Келли; пер. с англ. О. Е. Гончаровой, И. Г. Егоровой ; Государственный университет управления, Национальный фонд подготовки кадров. - М. : Дело, 2000. - 376 с. : ил. - Указ.: с. 365-375. - Пер. вид. : Transforming The Organization / Francis J. Gouillart, James N. Kelly. - ISBN 0-07-034067-6 (англ.) (в пер.). - ISBN 5-215-00799-3 (рус.) : 44.85 грн.
    Зміст:
РЕФРЕЙМИНГ
Кл.слова: мобилизация, перспектива, система показателей
РЕСТРУКТУРИЗАЦИЯ . - С .113
Кл.слова: экономическая модель, физическая инфраструктура, перепроектирование архитектуры работ
ОЖИВЛЕНИЕ (РЕВИТАЛИЗАЦИЯ) . - С .193
Кл.слова: потребности рынка, виды бизнеса
ОБНОВЛЕНИЕ . - С .274
Кл.слова: система вознаграждения, индивидуальное научение
ДРНТІ
ББК 65.29
РУБ 338
Рубрики: Корпорация--управление--бизнес--биокорпорация
Анотація: Книга написана на основе многолетнего опыта консультирования и изучения преобразований крупнейших корпораций мира. Авторы рассматривают корпорацию не как "бездушный" механизм, а как целостный "живой" организм - биологическую корпорацию, у которой есть мозг, тело и дух и для обеспечения общего здоровья которой требуется не хирургическое вмешательство в тот или иной орган, а всестороннее согласованное воздействие. Секрет долголетия биокорпорации - в способности управлять одновременным взаомосвязанным преобразованием всех ее систем (технологии, менеджмент, человеческие ресурсы, взаомодействие с окружающей средой и т. д.)


Дод.точки доступу:
Келли, Джеймс Н.; Гончарова, О. Е. \пер.\; Егорова, И. Г. \пер.\; Филонович, С. Р. (д-р физ.-мат. наук, проф.) \авт. предисл.\; Gouillart, Francis J. ; Kelly, James N. ; Государственный университет управления; Национальный фонд подготовки кадров
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
001
М 75


   
    Молода нація [Текст] : Альманах. № 12. - К. : Смолоскип, 1999. - 322 с. - (Архів. Історія ідей. Політична філософія. Політичні науки). - ISBN 966-7332-13-6 : 2.50 грн.
    Зміст:
Андрусяк, І. Літературна періодика в Україні: "західники і грунтівці" / І. Андрусяк. - С .31-45
Бондар-Терещенко, І. Журнальна політика в Україні (а також про журналістику як літературу) / І. Бондар-Терещенко. - С .45-55
Виноградов, В. Про поезію 90-х / В. Виноградов. - С .76-80
Кононенко, Т. Екзистенціальна модель творчості Миколи Хвильового / Т. Кононенко. - С .80-105
Таран, О. Наймолодший поет "празької школи" - Андрій Гарасевич / О. Таран. - С .105-112
Бартко, О. Національно-культурна концепція журналу "Українська хата" / О. Бартко. - С .120-168
Денисюк, С. Між традицією і модернізмом (поети-"хатяни") / С. Денисюк. - С .168-198
Кіяновська, М. Мотиви кінця культури. смерті та Апокаліпсису в романі Ю. Андруховича "Рекреації" / М. Кіяновська. - С .217-230
Крупач, М. "Як щоденний галас перетне архангельська сурма" (історія України в метафізичному баченні Є. Маланюка) / М. Крупач. - С .230-239
Маринкевич, С. Апокаліптичність поетичних візій Тодося Осьмачки (на матеріалі зб. "Круча") / С. Маринкевич. - С .239-244
Ревуцький, М. Проблема самототожності європейської культури ХХ ст. / М. Ревуцький. - С .263-269
Роздольська, І. Екзистенційно-естетичний імператив як декларація поетичного Еросу у світі танатосу (на матеріалі творчості Мирослава Кушніра) / І. Роздольська. - С .269-283
Філоненко, С. "Переживання кінця" в сучасній українській жіночій прозі (на матеріалі творів О. Забужко, С. Йовенко, С. Майданської) / С. Філоненко. - С .309-321
ДРНТІ
ББК 72 + 83.3(4Укр)6
РУБ 001


Дод.точки доступу:
Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Гарасевич, Андрій \о нем\; Андрухович, Юрій Ігоревич (укр. поет, прозаїк, перекладач ; 1960 р. н.) \о нем\; Маланюк, Євген \о нем\; Осьмачка, Тодось \о нем\; Кушнір, Мирослав \о нем\; Забужко, Оксана Стефанівна (українська поетеса, письменниця, літературознавець ; 1960 р. н.) \о ней\; Йовенко, Світлана \о ней\; Майданська, С. \о ней\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
158.9(075.33)
П 86


    Психология аномального развития ребенка [Текст] : хрестоматия: В 2-х т. / За ред. В. Лебединского; М. К. Бардышевской. - М. : ЧеРо : МГУ : Высшая школа, 2002. - ISBN 5-88711-153-4 (ЧеРо)., Т. 2. - 818 с. - Библиогр.: с. 784-817. - ISBN 5-88711-166-6 Т. 2 (ЧеРо) (в пер.). - ISBN 5-06-004359-2 (Т. 2) (Высш. школа). - ISBN 5-211-04595-5 (Т. 2) (МГУ) : 34.10 грн
    Зміст:
МЛАДЕНЧЕСКИЙ ВОЗРАСТ
Никитина, Г. Н. Основные теоретические подходы к изучению функциональной организации развивающегося мозга человека / И. М. Воронцов, И. А. Кельмансон, А. В. Цинзерлинг; Р. Ж. Мухамедрахимов; Г. Харлоу, М. Харлоу, С. Суоми; М. Кляйн; Д. Винникотт. - С .7-17
Воронцов, И. М. Обобщенный взгляд на возможные причины и механизмы развития синдрома внезапной смертности у детей / Р. Ж. Мухамедрахимов; Г. Харлоу, М. Харлоу, С. Суоми; М. Кляйн; Д. Винникотт. - С .18-22
Мухамедрахимов, Р. Ж. Мать и младенец: Психологическое взаимодействие / Г. Харлоу, М. Харлоу, С. Суоми; М. Кляйн; Д. Винникотт; А. Фрейд. - С .23-38
Харлоу, Г. Заменители у матерей / М. Кляйн; Д. Винникотт; А. Фрейд; О. Крейслер. - С .39-54
Кляйн, М. Некоторые теоретические выводы, касающиеся эмоциональной жизни ребенка / М. Кляйн; Д. Винникотт; А. Фрейд; О. Крейслер; Г. Полмайер. - С .55-96
Кляйн, М. Роль фрустации в развитии / М. Кляйн; Д. Винникотт; А. Фрейд; О. Крейслер; Г. Полмайер; О. Кернберг. - С .97-102
Кляйн, М. Тревога и защитные механизмы / Д. Винникотт; А. Фрейд; О. Крейслер; Г. Полмайер; О. Кернберг; Р. А. Шпиц. - С .103-109
Винникотт, Д. Идеи и определения / Д. Винникотт; А. Фрейд; О. Крейслер; Г. Полмайер; О. Кернберг; Р. А. Шпиц, В. Г. Коблинер. - С .110-112
Винникотт, Д. Переходные объекты и переходные феномены / А. Фрейд; О. Крейслер; Г. Полмайер; О. Кернберг; Р. А. Шпиц, В. Г. Коблинер; Дж. Боулби. - С .113-130
Фрейд, А. Детская патология как предусловие развития патологии взрослых / О. Крейслер; Г. Полмайер; О. Кернберг; Р. А. Шпиц, В. Г. Коблинер; Дж. Боулби; Т. П. Симсон. - С .131-141
Крейслер, О. Психосоматика в психопатологии младенчества / Г. Полмайер; О. Кернберг; Р. А. Шпиц, В. Г. Коблинер; Дж. Боулби; Т. П. Симсон; В. В. Лебединский. - С .142-178
Полмайер, Г. Дальнейшее развитие психоаналитической теории депрессии до сегодняшнего дня / О. Кернберг; Р. А. Шпиц, В. Г. Коблинер; Дж. Боулби; Т. П. Симсон; В. В. Лебединский; Л. В. Занков. - С .179-183
Кернберг, О. Аффекты и ранний субъективный опыт / Р. А. Шпиц, В. Г. Коблинер; Дж. Боулби; Т. П. Симсон; В. В. Лебединский; Л. В. Занков; Р. Заззо. - С .184-191
Шпиц, Р. А. Поведение депривированных детей / Р. А. Шпиц, В. Г. Коблинер; Дж. Боулби; Т. П. Симсон; В. В. Лебединский; Л. В. Занков; Р. Заззо; Д. Н. Исаев. - С .192-193
Шпиц, Р. А. Психотоксические расстройства / Дж. Боулби; В. В. Лебединский; Л. В. Занков; Р. Заззо; Д. Н. Исаев; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин. - С .194-221
Боулби, Дж. Как оценивать нанесенный ущерб? / В. В. Лебединский; Л. В. Занков; Р. Заззо; Д. Н. Исаев; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; А. Н. Чехова. - С .222-233
Симсон, Т. П. Галопирующая форма шизофрении раннего детского возраста / В. В. Лебединский; Л. В. Занков; Р. Заззо; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; А. Н. Чехова; Д. Н. Исаев, В. Е. Каган. - С .234-247
ДОШКОЛЬНЫЙ И МЛАДШИЙ ШКОЛЬНЫЙ ВОЗРАСТ
Лебединский, В. В. Классификация психического дизонтогенеза / Л. В. Занков; Р. Заззо; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; А. Н. Чехова; Д. Н. Исаев, В. Е. Каган; В. В. Лебединский. - С .248-253
Сухарева, Г. Е. Группировка психопатий / Р. Е. Левина; В. А. Новодворская; И. Ф. Марковская; Т. П. Симсон; С. С. Мнухин, А. Е. Зеленецкая, Д. Н. Исаев; К. С. Лебединская; Е. С. Иванов. - С .254-271
Занков, Л. В. Очерки психологии умственно отсталого ребенка / Р. Заззо; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; А. Н. Чехова; Д. Н. Исаев, В. Е. Каган; В. В. Лебединский; А. Гезелл. - С .272-311
Левина, Р. Е. Автономная речь в нормальном и патологическом развитии ребенка / В. А. Новодворская; И. Ф. Марковская; Т. П. Симсон; С. С. Мнухин, А. Е. Зеленецкая, Д. Н. Исаев; К. С. Лебединская; Е. С. Иванов; Т. Питерс. - С .312-332
Заззо, Р. Групповое исследование умственной отсталости / Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; А. Н. Чехова; Д. Н. Исаев, В. Е. Каган; В. В. Лебединский; А. Гезелл; С. Миллер. - С .333-360
Новодворская, В. А. Особенности игровой деятельности умственно отсталых детей / И. Ф. Марковская; С. С. Мнухин, А. Е. Зеленецкая, Д. Н. Исаев; К. С. Лебединская; Е. С. Иванов; Т. Питерс; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин. - С .361-367
Исаев, Д. Н. Диффенциальный диагноз психического недоразвития у детей / Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; А. Н. Чехова; Д. Н. Исаев, В. Е. Каган; В. В. Лебединский; А. Гезелл; С. Миллер; Г. Е. Сухарева. - С .368-385
Марковская, И. Ф. Прогностическое значение комплексного клинико-нейропсихологического исследования / С. С. Мнухин, А. Е. Зеленецкая, Д. Н. Исаев; К. С. Лебединская; Е. С. Иванов; Т. Питерс; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; М. И. Лапидес. - С .386-393
Симсон, Т. П. Шизофрения / А. Н. Чехова; Д. Н. Исаев, В. Е. Каган; В. В. Лебединский; А. Гезелл; С. Миллер; Г. Е. Сухарева; А. И. Гольбин. - С .394-412
Симсон, Т. П. Начальные симптомы шизофрении раннего возраста / С. С. Мнухин, А. Е. Зеленецкая, Д. Н. Исаев; К. С. Лебединская; Е. С. Иванов; Т. Питерс; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; М. И. Лапидес; Ю. Ф. Антропов, Ю. С. Шевченко. - С .413-448
Чехова, А. Н. Начальная стадия и ранняя диагностика шизофренического процесса у детей / Д. Н. Исаев, В. Е. Каган; В. В. Лебединский; А. Гезелл; С. Миллер; Г. Е. Сухарева; А. И. Гольбин; А. И. Захаров. - С .449-457
Мнухин, С. С. О синдроме "раннего детского аутизма", или синдроме Каннера, у детей / К. С. Лебединская; Е. С. Иванов; Т. Питерс; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; М. И. Лапидес; Ю. Ф. Антропов, Ю. С. Шевченко; О. В. Протопопова. - С .458-465
Исаев, Д. Н. Аустические синдромы у детей и подростков: Механизмы расстройств поведения / В. В. Лебединский; А. Гезелл; С. Миллер; Г. Е. Сухарева; А. И. Гольбин; А. И. Захаров; А. Фрейд. - С .466-473
Лебединская, К. С. Терапия раннего детского аутизма / Е. С. Иванов; Т. Питерс; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; М. И. Лапидес; Ю. Ф. Антропов, Ю. С. Шевченко; О. В. Протопопова; А. Фрейд. - С .474-485
Лебединский, В. В. Аутизм как модель эмоционального дизонтогенеза / А. Гезелл; С. Миллер; Г. Е. Сухарева; А. И. Гольбин; А. И. Захаров; А. Фрейд. - С .486-493
Иванов, Е. С. Спорные вопросы диагностики раннего детского аутизма / Т. Питерс; Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; М. И. Лапидес; Ю. Ф. Антропов, Ю. С. Шевченко; О. В. Протопопова; А. Фрейд. - С .493
Гезелл, А. Аутистическое, психотическое и другие формы нарушенного поведения / С. Миллер; Г. Е. Сухарева; А. И. Гольбин; А. И. Захаров; А. Фрейд. - С .501-527
Питерс, Т. Умственная отсталость при аутизме. Проблема понимания значений / Т. П. Симсон, М. М. Модель, Л. И. Гальперин; М. И. Лапидес; Ю. Ф. Антропов, Ю. С. Шевченко; О. В. Протопопова; А. Фрейд. - С .529-543
Миллер, С. Влияние на игру индивидуальных и социальных различий / Г. Е. Сухарева; А. И. Гольбин; А. И. Захаров; А. Фрейд. - С .544-562
Симсон, Т. П. Экзогенно обусловленные пограничные формы / М. И. Лапидес; Ю. Ф. Антропов, Ю. С. Шевченко; О. В. Протопопова; А. Фрейд. - С .563-592
Сухарева, Г. Е. Преимущественные для детского возраста психогенные реакции / А. И. Гольбин; А. И. Захаров; А. Фрейд. - С .593-610
Лапидес, М. И. Клинико-психопатологические особенности депрессивных состояний у детей и подростков / Ю. Ф. Антропов, Ю. С. Шевченко; О. В. Протопопова; А. Фрейд. - С .611-646
Гольбин, А. И. Нарушения сна и бодрствования у детей при различных заболеваниях и аномалиях / А. И. Захаров; А. Фрейд. - С .647-662
Антропов, Ю. Ф. Клинико-патогенетическая концепция патологических привычных действий / О. В. Протопопова; А. Фрейд. - С .663-678
Захаров, А. И. Патогенез неврозов у детей / А. Фрейд. - С .679-686
Протопопова, О. В. Моторика и психоортопедия / А. Фрейд. - С .687-729
Фрейд, А. Примеры избегания объективного неудовольствия и объективной опасности (предварительные стадии защиты) / А. Фрейд. - С .730-762
Фрейд, А. Инфантильные предварительные ступени более поздних заболеваний. Развитие половой идентификации / А. Фрейд. - С .763-783
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.33)


Дод.точки доступу:
Лебединский В. В. \ред.\; Бардышевская М. К. \ред.\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1)
Знайти схожі

7.
37(05)
В 53


   
    Вісник Львівського університету. Серія педагогічна [Текст]. Вип. 14. - Львів : Львівський національний університет, 1999. - 254 с. - 7.50 грн.
    Зміст:
Освітні стратегії і перспективи
Ступарик, Б. Освіта в умовах трансформації суспільного устрою в Україні / Т. Кошманова; Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович. - С .6-16
Кошманова, Т. Нова парадигма філософії підготовки вчителів / Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк. - С .17-24
Герцюк, Д. Європейський вимір в освіті / М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів. - С .25-31
Солтис, М. Психолого-педагогічні аспекти організації білінгвальних шкіл як форми діалогу культури / Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ
Гапон, Н. До проблеми інтеграції психологічної психотерапії та педагогіки / З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко. - С .37-43
Фалинська, З. Про модель управління державними закладами освіти / Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак. - С .44-48
Історія української та зарубіжної школи і педагогічної думки
Васянович, Г. Проблеми педагогічної етики в епоху Середньовіччя та Нового часу / І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка. - С .49-55
Черепанова, С. Полікультурні основи української вищої освіти XVI - XVIII ст. (світоглядно-гуманістичний аспект) / О. Караманов; І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина. - С .56-65
Курляк, І. Штрихи до історії діяльності педагогічних кафедр в університеті Яна Казимира (Львів, 20-30-ті роки ХХ ст) / Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед. - С .66-72
Караманов, О. Розвиток педології у галичині на початку ХХ ст. / І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук. - С .73-80
Яськів, Н. Проблема виховання характеру у матеріалах Першого Українського Педагогічного Конгресу / В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська. - С .81-84
Мищишин, І. Просвітньо-виховна діяльність українських молодіжних організацій релігійного спрямування (Галичина, кінець XIX - 30-ті роки ХХ ст.) / Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .85-90
Вихрущ, В. Проблеми організації шкільного навчання на сторінках журналу "Учитель" / Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .91-96
Завгородня, Т. Особливості розвитку української теорії і практики шкільного навчання в Галичині міжвоєнної доби / М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .104-114
Пастушенко, Н. Ідеал учителя у педагогічній системі Юліана Дзеровича / І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .115-120
Чепіль, М. Проблема формування національної свідомості дітей у педагогічній спадщині Івана Ющишина / С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .121-129
Руснак, І. Етнічна преса українців у боротьбі за розвиток українського шкільництва у Канаді / Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .130-140
Проблеми сучасного українського виховання
Цюра, С. Параметри виховання , орієнтованого на підготовку людини до самостійного духовного розвитку / Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .141-150
Рипка, Н. Психологічний аналіз деяких причин девіантної поведінки школярів / М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .152-159
Вдович, С. Традиції гуманної педагогіки в Західній Україні й сучасність / З. Гіптерс; Г. Коссак; Г. Савчук. - С .160-166
Равчина, Т. Роль педагога як посередника у навчанні і вихованні молоді / Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .167-175
Швед, М. Вплив екологічної ситуації на формування свідомості сучасника / Н. Лозинська; К. Беркита. - С .176-181
Гіптерс, З. Культурологічні засади художньої творчої діяльності студентів / Г. Коссак; Г. Савчук. - С .182-190
Дегтярьова, Г. Впровадження надбань вальдорфської педагогіки в закладах нового типу / О. Захарчук. - С .201-207
Актуальні питання дидактики середньої і вищої школи
Лозинська, Н. Особливості розвитку педагогічних технологій у вищій школі України / К. Беркита. - С .208-213
Коссак, Г. Проблема взаємодії наукових знань та життєвого досвіду учнів у системі природничої освіти / Г. Савчук. - С .222-225
Захарчук, О. Психолого-педагогічні аспекти формування наукового стилю мислення старшокласників у навчально-пізнавальній діяльності / О. Захарчук. - С .226-229
Романишин, М. Психолого-педагогічний аналіз проблем молодших школярів у навчанні (з досвіду практичної роботи) / М. Романишин. - С .230-236
Беркита, К. Теоретичні аспекти змісту професійного навчання бакалаврів з економіки та підприємництва / К. Беркита. - С .236-241
Савчук, Г. Міжпредметні зв’язки як необхідна дидактична умова підвищення наукового рівня викладання основ наук у школі / Г. Савчук. - С .252-254
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
001
Н34


    Наука і сучасність [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001.
   Т. ХХУ : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 300 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966--581-229-7 : 3.50 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
Бочкарьов, М. В. Безперервна професійна освіта в системі МВС України / И. М. Буцык; О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко. - С .3
Буцык, И. М. К вопросу качества подготовки авиадиспетчеров / О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак. - С .13
Василенко, О. М. Модульна технологія навчання / Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко. - С .21
Дворецька, Л. П. Формування елементів економічних знань на уроках математики в основній школі / О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко. - С .30
Кобзар, О. Б. Дидактичні проблеми індивідуалізації навчального процесу вищої медичної школи / Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко. - С .39
Колодько, Т. Н. Внеклассная работа по иностранному языку как составная часть иноязычного общения / С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе. - С .45
Коношенко, С. В. Деякі шляхи оптимізації підготовки вихователів до професійної діяльності / К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай. - С .51
Корсак, К. В. Точні науки в школах України - шляхи і перспективи реформ / О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко. - С .58
Кулінченко, О. С. Підготовка соціальних працівників у Великобританії / Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко. - С .70
Литвиненко, Г. С. Деякі аспекти гуманістичної концепції творів О. Довженка / Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова. - С .78
Ляшенко, Л. Н. Роль вищої освіти у забезпеченні стійкого економічно-соціального розвитку Фінляндії / Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко. - С .86
Морзе, Н. В. Пошук інформації при вивченні електронних таблиць / С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук. - С .95
Нечай, С. П. Вплив музики на психічний стан людини в процесі адаптації / Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц. - С .107
Опанасенко, Н. І. Діяльність української "Просвіти" у справі національної освіти періоду 1917-1920 років / Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова. - С .112
Побірченко, Н. Ідеологія Кирило-мефодіївського братства як передумова виникнення українських Громад / М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей. - С .119
Роганова, М. В. Модель процесу формування у дошкільників ціннісного відношення до природи засобами мистецтва / І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка. - С .133
Фещенко, І. М. Розвиток творчої особистості управлінця засобами психолого-педагогічних дисциплін / Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук. - С .139
Ткачук, Г. О. Психолого-педагогічні основи збагачення мовлення школярів експресивною лексикою / К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич. - С .150
Хиц, К. Процеси глобалізації і сучасна освіта / І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська. - С .157
Шитова, І. Ю. До питання про професійно-педагогічну підготовку студентів університету / С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова. - С .169
Шмалей, С. В. Проблема людини у медичній антропології / О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба. - С .176
Шубка, О. В. Особливості соціально-виховної діяльності в КНР / І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова. - С .190
Ящук, І. П. Вплив середовища на формування життєвої компетентності особистості / В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .199
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Данилич, В. С. Захист народних мов у контексті науки про мову (до 200-річчя романського мовознавства) / Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .208
Кравченко, Л. О. Прізвища Лубенщини (морфологічний спосіб творення) / Ю. Л. Маленовський; Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .218
Лонська, Л. І. Структурно-семантичний аналіз двоскладних буттєвих речень / Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .224
Маленовський, Ю. Л. Звукозапис як фоностилістичний засіб увиразнення художнього тексту / Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .232
Мартинова, Л. Б. Словотвірний потенціал збірних іменників у сучасній українській мові / О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .239
Мінчак, Г. Б. Конотативно-ідеологічний потенціал фразеологічних одиниць в тексті / Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .245
Слаба, О. В. Англо-американізми в німецькій лексиці з економіки як результат міжмовної взаємодії в умовах інтернаціоналізації науки та техніки / Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .253
Смагло, Н. С. Трансформація сюжетів і мотивів народної прози Поділля в художній творчості / Т. А. Торчинська. - С .263
Смірнова, Н. П. "Губернские ведомости" у розвитку української фольклористики 40-х років ХІХ століття / Н. Г. Ходаковська. - С .271
Торчинська, Т. А. Власні назви на уроках мови у першому класі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Т. А. Торчинська. - С .280
Ходаковська, Н. Г. Функціональний аспект стилістично забарвлених іменників із суфіксами -ei, -erei, -elei / Н. Г. Ходаковська. - С .288
ДРНТІ
ББК 72я43
РУБ 001
Рубрики: Українська мова
   Англійська мова--методика викладання



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

9.
517.21(075.3)
М 74


    Моклячук, М. П.
    Варіаційне числення: Екстремальні задачі [Текст] : сборник задач / М. П. Моклячук . - К. : ВПЦ "Експрес", 2003. - 380 с. - Библиогр.: с. 374-375; Предм. указ.: с. 376-379. - ISBN 966-7652-15-7 : 23.60 грн.
ДРНТІ
ББК 22.161.8я7
РУБ 517.21(075.3)
Рубрики: Математика--підручники та посібники для ВНЗ--збірники задач
Кл.слова (ненормовані):
задачі ізопериметричні -- метод динамічного програмування -- економічна модель Леонт’єва -- принцип максимуму Понтрягіна

Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

10.
809
А 72


   
    Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. [Текст] / за ред. М. Зубрицької. - 2-е вид., доп. - Львів : Літопис, 2002. - 832 с. - (Слово. Знак. Дискурс). - Термінологічний словник: с. 786-813; Покажчик імен та прізвищ: с. 814-831. - ISBN 966-7007-54-9 (в пер.) : 40.00 грн.
    Зміст:
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕОРІЯ ОЛЕКСАНДРА ПОТЕБНІ
Потебня, О. Думка й мова (фрагменти) / Ф. Ніцше; Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .34-54
ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ
Ніцше, Ф. Народження трагедії (фрагменти) / Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .55-72
Бергсон, А. Вступ до метафізики (фрагменти) / Т. С. Еліот; К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .73-85
Еліот, Т. С. Функція літературної критики / З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .86-94
Еліот, Т. С. Музика поезії / К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .95-108
ПСИХОАНАЛІЗ ТА ТЕОРІЯ АРХЕТИПІВ
Фройд, З. Поет і фантазування / Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .109-118
Юнг, К. -Г. Психологія та поезія / Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .119-141
Фрай, Н. Архетипний аналіз: теорія мітів / М. Гайдеггер; П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .142-170
ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА
Інгарден, Р. Про пізнавання літературного твору (фрагменти) / Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .176-208
Рішар, Ж. -П. Смерть та її постаті / Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .209-229
ЛІТЕРАТУРНА ГЕРМЕНЕВТИКА
Гайдеггер, М. Навіщо поети? / П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .230-249
Гайдеггер, М. Гельдерлін і сутність поезії / П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. - С .250-263
Гадамер, Г. -Г. Поезія і філософія / Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .264-271
Гадамер, Г. -Г. Про вклад поезії у пошук істини / В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .272-280
Гадамер, Г. -Г. Герменевтика і деконструкція: Дискусія Г. Г. Гадамера і Ж. Дерріди / Г. Р. Яусс; Р. Барт; Е. Шовалтер. - С .281-287
Рікер, П. Конфлікт інтерпретацій (фрагмент) / М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .288-304
Рікер, П. Що таке текст? Пояснення і розуміння / М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. - С .305-348
ЕКЗИСТЕНЦІЯЛІСТСЬКА МОДЕЛЬ В ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ
Сартр, Ж. -П. Моя перемога є чисто вербальною / К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .327-348
ШКОЛА РЕЦЕПТИВНОЇ ЕСТЕТИКИ
Ізер, Вольфганг. Процес читання, феноменологічне наближення / Р. Барт; Ю. Крістева. - С .349-367
Яусс, Г. Р. Естетичний досвід і літературна герменевтика (фрагменти) / Р. Барт; Е. Шовалтер. - С .368-405
ТЕОРІЯ ДІЯЛОГІЗМУ М. БАХТІНА
Бахтін, М. Висловлювання як одиниця мовленнєвого спілкування / У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .406-415
Бахтін, М. Проблема тексту у лінгвістиці, філології та інших гуманітарних науках / У. Еко; Е. Саїд. - С .416-425
ПРАЗЬКЕ ЛІНГВІСТИЧНЕ КОЛО
Мукаржовський, Я. Мова літературна і мова поетична / Ю. Лотман; А. П. Мукгерджі. - С .425-447
СТРУКТУРАЛІЗМ ТА СЕМІОТИКА
Леві-Стросс, К. Міт та значення / Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .448-464
Якобсон, Р. Лінгвістика і поетика / П. Ман. - С .465-490
Барт, Р. Від твору до тексту / Ю. Крістева. - С .491-496
Барт, Р. Текстуальний аналіз "Вальдемара" Е. По / Е. Шовалтер. - С .497-524
Еко, У. Поетика відкритого твору / С. Слемон, Г. Тіффін. - С .525-538
Еко, У. Риторика та ідеологія / Г. Ч. Співак. - С .539-548
Еко, У. Надінтерпретація текстів / Е. Саїд. - С .549-563
Еко, У. Поміж автором і текстом / Г. Бгабга. - С .564-580
Лотман, Ю. Текст у тексті / А. П. Мукгерджі. - С .581-597
ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ТА ДЕКОНСТРУКТИВІЗМ
Фуко, М. Що таке автор? / Ф. Джеймсон. - С .598-616
Дерріда, Ж. Структура, знак і гра в дискурсі гуманітарних наук / Р. Рорті. - С .617-640
Ман, П. Опірність теорії / П. Ман. - С .641-661
ФЕМІНІСТИЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА
Крістева, Ю. Stabat Mater / Ю. Крістева. - С .662-679
Шовалтер, Е. Феміністична критика у пущі / Е. Шовалтер. - С .680-708
ПОСТКОЛОНІЯЛЬНА КРИТИКА І ТЕОРІЯ
Слемон, С. Постколоніяльна критика / С. Слемон, Г. Тіффін. - С .709-713
Співак, Г. Ч. Чи може підпорядковане промовляти? / Г. Ч. Співак. - С .714-718
Саїд, Е. Орієнталізм (фрагменти) / Е. Саїд. - С .719-737
Бгабга, Г. Націєрозповідність / Г. Бгабга. - С .738-740
Мукгерджі, А. П. Чий постколоніялізм і чий постмодернізм? / А. П. Мукгерджі. - С .741-743
Дюрінг, С. Література - двійник націоналізму? / С. Дюрінг. - С .744-747
ПОСТМОДЕРНІЗМ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ фРЕДРІКА ДЖЕЙМСОНА
Джеймсон, Ф. Політика теорії: ідеологічні погляди у постмодерністських дебатах / Ф. Джеймсон. - С .748-762
ТЕОРІЯ ІРОНІЇ РІЧАРДА РОРТІ
Рорті, Р. Самотворення і пов’язаність: Пруст, Ніцше та Гайдеггер / Р. Рорті. - С .763-785
ДРНТІ
ББК 83.3(0)
РУБ 809

Анотація: Антологія представляє літературно-критичну думку не в традиційному уявленні, а на перетині теорії літератури, лінгвістики, історії літератури. До всіх представлених творів подано загальні вступні статті про автора твору. Кожна стаття доповнена примітками з інформацією про всіх осіб, які згадувалися в статті.


Дод.точки доступу:
Зубрицька, Марія \ред.\; ПОТЕБНЯ, ОЛЕКСАНДР \о нем\; Ніцше, Фрідріх \о нем\; БЕРГСОН, АНРИ \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Фройд, Зигмунд \о нем\; Юнг, Карл Ґустав \о нем\; Фрай, Нортроп \о нем\; Інгарден, Роман \о нем\; Рішар, Жан-П'єр \о нем\; САРТР, ЖАН-ПОЛЬ \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\; Гадамер, Ганс-Георг \о нем\; Рікер, Поль \о нем\; Бахтін, Михайло \о нем\; Барт, Ролан \о нем\; Ізер, Вольфганг \о нем\; Яусс, Ганс Роберт \о нем\; Мукаржавський, Ян \о нем\; Леві-Стросс, Клод \о нем\; Якобсон, Роман \о нем\; По, Еллан \о нем\; Еко, Умберто \о нем\; Лотман, Юрій \о нем\; Фуко, Мішель \о нем\; Дерріда, Жак \о нем\; Ман, Поль де \о нем\; Крістева, Юлія \о ней\; Шовалтер, Елейн \о нем\; Слемон, Стівен \о нем\; Тіффін, Гелен \о нем\; Співак, Гаятрі Чакраворті \о нем\; Саїд, Едвард \о нем\; Бгабга, Гомі \о нем\; Мукгерджі, Арун \о нем\; Дюрінг, Саймон \о нем\; Джеймсон, Фредрік \о нем\; Рорті, Річард \о нем\; Пруст, Марсель \о нем\; Гельдерлін \о нем\
Примірників всього: 2
Ч.З.№3 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1), фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 62825
Кількість відвідувачів 1772
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя