Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотивація афіліації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.922.83(043.3)
Л84


    Лук’яненко, Тетяна Никифорівна.
    Психологічні особливості прояву амбівалентності особистості в ранньому юнацькому віці [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Т. Н. Лук’яненко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 88.834
Рубрики: юнацький вік
   психокорекція

   толерантність

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- доброзичливість -- мотивація афіліації -- амбівалентність особистості


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
88.840
В 18


    Вартанова, Ирина Ивановна.
    Особенности мотивации, самоотношения и локуса контроля у старшеклассников / И. И. Вартанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 85-95. - Библиогр.: 33 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--мотивація навчальної діяльності--старшокласники
Кл.слова (ненормовані):
локус контроль -- навчальна діяльність -- самовідношення -- мотиваційний профіль -- статусна мотивація -- мотивація афіліації -- мотивація соціальної відповідальності -- інтернальність -- старшокласники
Анотація: Досліджено взаємозв’язок параметрів мотивації навчальної діяльності старшокласників з локусом контролю і показниками самовідношення на основі методики діагностики типу мотивації. Виділено основні напрямки в індивідуальному емоційному відношенні досліджуваної групи старшокласників у сфері шкільного життя, які відображають специфіку їх навчальної мотивації і визначають відповідні індивідуальні профілі кожного учня.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 1490
Кількість відвідувачів 729
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя