Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (101)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самореалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
378
П 19


    Пасинок, В. Г.
    Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема [Текст] : монографія / В. Г. Пасинок ; Міністерство освіти України. Харківський нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : [б. в.], 1999. - 154 с. - Бібліогр.: с. 141-153. - ISBN 966-7728-04-8 : 3.40 грн.
    Зміст:
Теоретичні питання мовної підготовки студента.
Формування мовної культури студента як завдання вузу . - С .52
Зміст і сутність мовної підготовки студента в контексті педагогічної майстерності.
Універсальність і конкретно-предметна природа мовленнєвої діяльності особи . - С .65
Мовленнєва діяльність та самореалізація і саморегуляція особи. . - С .76
Мовна підготовка вчителя як основний показник педагогічної майстерності. . - С .85
Дидактичний феномен мовної культури вчителя. . - С .97
Методика формування мовної підготовки студента - майбутнього вчителя.
Нові підходи та мотивації процесу засвоєння мовленнєвої культури. . - С .109
Функції мовленнєвої діяльності студента. . - С .117.
Структура мовленнєвої культури та педагогічні умови опанування нею. . - С .131
ДРНТІ
ББК 74.48.2 + 81.411.1-7
РУБ 378


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 156 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн.
    Зміст:
Каташинська, І. В. До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці / І. В. Каташинська. - С .5-9
Локарєва, Ю. В. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / Ю. В. Локарєва. - С .9-12
Фалько, М. І. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики / М. І. Фалько. - С .12-14
Арделян, О. М. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів / О. М. Арделян. - С .15-18
Костіна, Л. М. Музично-естетична проблема особистості педагога / Л. М. Костіна. - С .18-21
Хоменко, З. В. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога / З. В. Хоменко. - С .21-24
Хлєбік, С. Р. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу / С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. - С .24-28
Ростовська, Ю. О. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .28-33
Михаськова, М. А. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .33-37
Зуєв, П. К. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона / П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. - С .37-41
Растригіна, А. М. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра / А. М. Растригіна. - С .41-44
Бірюкова, Л. А. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .44-47
Єременко, О. В. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін / О. В. Єременко. - С .47-53
Карпенко, Т. П. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі) / Т. П. Карпенко. - С .53-57
Маруфенко, О. В. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .57-60
Калашнікова, В. В. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів / В. В. Калашнікова. - С .60-64
Палаєва, М. В. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості / М. В. Палаєва. - С .64-68
ревенчук, В. В. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки / В. В. ревенчук. - С .68-72
Садовенко, С. М. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору / С. М. Садовенко. - С .72-77
Калинюк, Н. О. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів / Н. О. Калинюк. - С .77-80
Аліксійчук, О. С. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами / О. С. Аліксійчук. - С .80-83
Стурзеску, О. В. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів / О. В. Стурзеску. - С .83-86
Дворядкина, І. М. В поисках утраченного универсализма / І. М. Дворядкина. - С .86-89
Карпенко, А. П. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання / А. П. Карпенко. - С .89-93
Гейченко, М. І. Фразування як синтез засобів музичної виразності / М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. - С .93-97
Рибніков, О. М. Міді-технології в музичній освіті / О. М. Рибніков. - С .97-101
Щербініна, О. М. До питання стильової техніки музиканта-виконавця / О. М. Щербініна. - С .101-104
Дорохін, В. Г. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень) / В. Г. Дорохін. - С .104-107
Петренко, М. Б. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти) / М. Б. Петренко. - С .107-110
Городенко, С. В. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве / С. В. Городенко. - С .110-116
Ткаченко, О. М. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст. / О. М. Ткаченко. - С .116-120
Дорохина, Л. А. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление / Л. А. Дорохина. - С .120-125
Задоя, О. В. Генезис українського просвітництва / О. В. Задоя. - С .125-130
Володченко, Ж. М. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .130-139
Володченко, Ж. М. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .139-144
Горбенко, С. С. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості / С. С. Горбенко. - С .144-148
Федорчук, О. П. Особливості регіональних співочих традицій / О. П. Федорчук. - С .148-151
Новольська, Г. І. Виховна система ордену єзуїтів / Г. І. Новольська. - С .151-153
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Майбутні вчителі музики



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.
1
Н34


   
    Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : научное издание. Т. 19. Філософія та релігієзнавство / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : КМ Академія, 2001. - 100 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966-518-015-0 : 3.00 грн.
    Зміст:
Осипов, А. О. Символічне: поле дослідження й аспекти аналізу / А. О. Осипов. - С .11-17
Ларцев, В. С. Особистість як культурно-історичний феномен / В. С. Ларцев. - С .17-23
Піговська, І. Р. Переформулюванняельмівського аргументу Джоном Дунсом Скоттом: історія та сучасний стан досліджень / І. Р. Піговська. - С .24-27
Колесник, А. С. Філософсько-релігійні переконання Бенджаміна Вічкоута: погляди на природу людського розуму / А. С. Колесник. - С .28-33
Гусєв, В. І. Ідея свободи у філософії Д. Локка / В. І. Гусєв. - С .34-40
Сватко, Ю. І. Європа Сада, або Об'явлення від "божественного маркіза" / Ю. І. Сватко. - С .41-46
Маєвський, О. Л. Реальність пізнання: моріц Шлік versus Іммінуїл Кант / О. Л. Маєвський. - С .47-53
Киричок, О. Б. Рефлексія межі та категорія імперативу в філософській культурі Київської Русі / О. Б. Киричок. - С .54-58
Завгородній, Ю. Ю. Образ Єрусалима в книжній культурі Київської Русі ХІ - першої половини ХІІІ ст. / Ю. Ю. Завгородній. - С .59-64
Кирильчук, О. Ю. Проблема віри та розуму в київській духовно-академічній філософії (20-30-ті роки ХІХ столітт) / О. Ю. Кирильчук. - С .65-69
Ткачук, М. Л. Теоретичні і методологічні проблеми історико-філософського знання у спадщині Сильвестра Гогоцького / М. Л. Ткачук. - С .70-75
Луцишина, О. А. Людина у релігійно-філософському вченні найдавніших упанішад / О. А. Луцишина. - С .76-80
Костюков, О. К. Ідея спасіння в християнстві та самореалізація в буддизмі (порівняльна сотеріологія) / О. К. Костюков. - С .81-86
Головащенко, С. І. Київська духовно-академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. в історії вітчизняного біблієзнавства / С. І. Головащенко. - С .87-93
ДРНТІ
ББК 87я5 + 86.1я5
РУБ 1
Рубрики: Історія філософії--Україна
   Релігієзнавство



Дод.точки доступу:
Скотт, Джон Дунс \о нем\; Вічкоут, Бенджамін \о нем\; Локк, Джон \о нем\; Сад, Донасьен Альфонс Франсуа (французький письменник, філософ ; 1740-1814) \о нем\; Шлік, Моріц \о нем\; Кант, Іммануїл (німецький філософ ; 1724-1804) \о нем\; Гогоцький, Сильвестр \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
158.1(075.3)
Т 65


    Траверсе, Тетяна Михайлівна.
    Психологія праці [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. М. Траверсе ; Інститут післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - К. : [б. в.], 2004. - 116 с. - ISBN 966-7863-33-6 : 8.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.411я73
РУБ 158.1(075.3)
Рубрики: Психологія праці
   Професійна орієнтація--методи

   Мотивація трудової діяльності

   Працездатність--психологія

   Особистість--самореалізація



Дод.точки доступу:
Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут післядипломної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
371.01(05)
С 24


   
    Світ виховання [Текст] : Часопис для вчителів, батьків, дітей. № 3 (16) / Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - К. : [б. в.], 2006. - 59 с. - б/к
    Зміст:
Бех, І. Д. Справедливість - несправедливість у міжособистісних взаєминах / І. Д. Бех. - С .6-10
Чорна, К. І. Особистісно-орієнтована система громадянського виховання учнів гімназії / К. І. Чорна. - С .11-14
Недогрєєва, Л. С. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу / Л. С. Недогрєєва. - С .17-19
Котлярчук, Г. М. Формування духовної культури особистості гімназиста / Г. М. Котлярчук. - С .26-34
Котлярчук, Г. М. Проблемний міст "Батьки і діти": (Сценарій вечора) / Г. М. Котлярчук. - С .53-54
Команєва, О. О. Мудрість віків - у ХХІ сторіччі (різні думки про мудрість) / О. О. Команєва. - С .55-58
ДРНТІ
ББК 74.200я5
РУБ 371.01(05)
Рубрики: Міжособистісне спілкування--психологія
   Особистісно-орієнтоване виховання

   Громадянське виховання

   Справедливість

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти (сценарій вечора)


Дод.точки доступу:
Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України"
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (3)
Свободны: Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

6.
Шифр: РШ/2003/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2003р. N 1
Зміст:
Донець, З. Землянам час дорослішати...:Культурознавчий зміст вітчизняної освіти як засіб формування менталітету людини XXI століття / З. Донець. - С.5-8
Комісаренко, Н. Самореалізація як прояв соціального становлення особистості / Н. Комісаренко. - С.23-25
Кл.слова: саморазвитие, самоусвідомлення, самоствердження
Ляшенко, Л. Зміни соціокультурного середовища в Україні і значення емоційної зрілості молоді / Л. Ляшенко, І. Ластовченко. - С.31-33
Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (4), ректор (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Комісаренко, Н.
    Самореалізація як прояв соціального становлення особистості [Текст] / Н. Комісаренко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2003. - N1. - С. 23-25 . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: соціальна психологія
   соціальний розвиток особистості

   Психологія підлітка

   соціалізуючий фактор

   Здібності дитини--

Кл.слова (ненормовані):
саморазвитие -- самоусвідомлення -- самоствердження
Анотація: Соціальний розвиток особистості розглядається не як зовнішній тиск на неї, а як збудження і стимулювання її внутрішньої потреби до відповідного мислення, дій, духовних і соціальних цінностей.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (4), ректор (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: ВШ-3/2003/2/3
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2003р. N 2/3
Зміст:
Мєднікова, Г. Адаптація і самореалізація особистості та роль сучасного мистецтва в цьому процесі / Г. Мєднікова. - С.71-78.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Мєднікова, Г.
    Адаптація і самореалізація особистості та роль сучасного мистецтва в цьому процесі [Текст] / Г. Мєднікова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2003. - N2/3. - С. 71-78. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   адаптація



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: П3/2003/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 4
Зміст:
Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28
Кл.слова: самореалізація, Я-концепція
Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36
Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо
Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45
Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53
Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60
Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74
Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95
Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109
Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118
Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136
Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 18672
Кількість відвідувачів 1186
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя