Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=навчання -- технології навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Манзюк, С.
    Підготувати до реального самостійного життя. Розробляємо технологію осмислювально-концентрованого навчання [Текст] / С. Манзюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N1. - С. 18-24
Рубрики: Навчання--технології навчання
   Навчання--інноваційні технології

Кл.слова (ненормовані):
осмислювально-концентроване навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.


    Гузеев, В.
    Усвоение знаний и освоение умений : сходство и различие процессов [Текст] / В. Гузеев // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N4. - С. 131-138
ББК 74.2
Рубрики: навчання--технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
ВМІННЯ -- засвоєння знань


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
81.411.2
Г 96


    Гусева, Е. Ю.
    Дальтон-план в современной школе (Лабораторные занятия в VIII классе) [Текст] / Е. Ю. Гусева // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2009. - N 6. - С. 29-33. . - ISSN 0131-6141
ББК 81.411.2 + 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   викладання російської мови

   навчання--технології навчання

   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
Дальтон-план


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
74
С 48


    Слобожанинов, Ю. В.
    О евроPISAции школьного урока и педагогическом оптимизме [Текст] / Ю. В. Слобожанинов // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 6. - С. 198-202.
ББК 74
Рубрики: оцінювання,тестування у педагогіці
   навчання--технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
PISA (Международная программа оценки образовательных достижений учащихся) -- Международная программа оценки образовательных достижений учащихся (PISA) -- дизайн теста


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.202
П 34


    Писанський, Олег.
    Альтернатива офісній фактологічній педагогіці - є! [Текст] : материалы о Школе / О. Писанський // Освіта. - 2011. - 27 квітня-4 травня. - С. 5.
ББК 74.202
Рубрики: навчання--технології навчання
   Освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ -- ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- освітня технологія "Довкілля"


Знайти схожі

6.
74.202.245
Б 74


    Богосвятська, А.
    Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку [Текст] / А. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 3. - С. 14-19. - Бібліогр.: 15 назв.
ДРНТІ
ББК 74.202.245
Рубрики: навчання--технології навчання
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
акме -- акмеїчна особистість -- професіограма -- аксіологія -- педагогічна акмеологія -- новітні технології навчання -- індивідуальний розвиток вчителів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.
74.202.245
Б 19


    Бак, Мирослав.
    Неперервність інформаційного супроводу освіти / Бак Мирослав // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 50-57. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--технології навчання
   Навчання--інформаційно-комунікаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- інформаційний простір -- інформаційний супровід учнів -- інформаційна взаємодія -- ІКТ-компетентність педагога
Анотація: Аналізується природа та завдання інформаційного супроводу освіти, прослідковується його спадкоємність на всіх стадіях освітнього процесу; підкреслюється, що інформаційний супровід має ґрунтуватися на розмаїтих інформаційно-комунікаційних технологіях, ефективність застосування яких значною мірою залежить від інформаційної компетентності педагога та наявних технічних можливостей; інформаційний супровід освіти передбачає не тільки використання зазначених технологій у навчальному процесі, але й розробку необхідних навчально-методичних матеріалів, створення особливої взаємодії освітнього призначення. Остання, зокрема, спрямована на збір, обробку, застосування і передачу інформації та здійснюється суб'єктами освітнього процесу з огляду на мету і зміст інформаційного супроводу освіти. Доведено, що інформаційний супровід має бути процесом неперервним і спадкоємним.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.202.245
С 43


    Склярова, Ірина Олександрівна.
    Вплив інформатизації освіти на проектування технологій навчання [Текст] / І. О. Склярова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 3-6.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--інноваційні технології
   Навчання--технології навчання

   Навчання--засоби навчання--електронні

   Освіта в Україні--інформатизація освіти

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- технології навчання -- електронні засоби навчання -- інноваційна педагогічна технологія
Анотація: Мета статті полягає в дослідженні впливу інформатизації освіти на розкиток інноваційної педагогічної технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


   
    Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності [Текст] / К. А. Дмитренко [и др.] // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-25.
Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект)
   Навчання--уроки--вимоги до сучасного уроку

   Навчання--технології навчання

   Навчання--діяльність учнів--різновиди діяльності

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- набуття компетентностей -- переваги компетентнісного підходу -- Нова українська школа -- інтерактивні технології навчання -- етапи вивчення нового матеріалу -- етап вступного повторення -- етап спостереження й діагностування -- практичний етап -- етап узагальнення й систематизації -- психологічний супровід -- етап домашньої роботи -- різновиди діяльності учнів


Дод.точки доступу:
Дмитренко, К. А.; Коновалова, М. В.; Семиволос, О. П.; Бекетова, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
37.091.31(477)
К 67


   
    Корнинський метод – погляд крізь століття / автори-укладачі: А. Г. Стельмах, Г. Й. Опанасюк, Л. В. Мигловець, О. В. Гаврилко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 25/27. - С. 1–124. - Бібліогр.: 18 назв.
УДК
Рубрики: Навчання--технології навчання
   Початкова школа--навчання--технології навчання

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Кафедра хімії

   Кафедра біології

Кл.слова (ненормовані):
розробки уроків -- робота в парах -- колективне навчання -- парна робота -- молодші школярі -- діалогічний підхід -- корнинський метод -- уроки хімії -- уроки біології -- уроки фізики
Анотація: Подано матеріали з історії виникнення та практичного використання в освітньому процесі Корнинського методу.


Дод.точки доступу:
Рівін, Олександр Григорович (педагог-новатор ; 1877–1944) \о нем\; Дяченко, Віталій Кузьмич (учений-педагог ; 1923-2008) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 29083
Кількість відвідувачів 1434
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя