Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=373.3.025.7(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
373.3.025.7(477)
К 17


    Калініченко, Л.
    О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: історія педагогіки України, 1960-1970 р.р.
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (український педагог ; 1942 р.н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
37:001.32(477)]Савченко
К 17


    Калініченко, Людмила.
    Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.) / Л. Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 26–30. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Молодші школярі--мислення--формування
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- пізнавальна самостійність -- пізнавальна активність -- творче мислення -- учні початкової школи -- українські педагоги 20 ст.
Анотація: У статті висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів . Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність".


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (учений у галузі загальної педагогіки і дидактики початкової школи, автор педагогічної системи формування пізнавальної самостійності молодших школярів ; 1942 р. н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
371.315(477)
М 30


    Марченко, Л.
    Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Лариса Марченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 17–22. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- розвиток критичного мислення -- українська мова -- літературне читання -- математика -- природознавство -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про застосування технології розвитку критичного мислення на уроках з української мови, літературного читання, природознавства та математики в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.3.025.7(477)
К 59


    Козінцева, Т.
    Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Тетяна Козінцева // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 10–13. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення
   Початкова школа--розвиток творчих здібностей учнів

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- інноваційні педагогічні технології -- інтерактивні технології -- творча діяльність -- пізнавальні завдання -- творче мислення -- інтелектуальна діяльність -- методи навчання -- природознавство -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формування та розвиток критичного мислення є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає Концепції нової української школи. Висвітлено питання, щодо використання інтерактивних технологій, зокрема методу "Асоціативний кущ" під час вивчення природознавства в 4 класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 17206
Кількість відвідувачів 566
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя