Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Боряк, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: НТЕ-1/2007/5
   Журнал

Народна творчість та етнографія [Текст]/ НАН України; Інститут мистецтвознавства,фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського; Міністерство культури та мистецтв України. - Киiв : НАН Україна, 1925 - . - ISSN 0130-6936. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 5
Зміст:
Мушкетик, Л. Людина та її доля в народних казках Українських Карпат / Л. Мушкетик. - С.4-10
Непомнящий, А. До історії етнографічних досліджень Криму: Олександр Федорович Музиченко / А. Непомнящий. - С.18-22
Головецька, Н. Український політичний анекдот на сторінках "Щоденників. 1923-1929" Сергія Єфремова / Н. Головецька. - С.23-27
Гулянич, Ю. Естетика фольклоризму у творчості композитора Богдана Котюка / Ю. Гулянич. - С.27-31
Федака, П. Господарські будівлі та споруди малих архітектурних форм / П. Федака. - С.34-41
Гуць, М. Український центр народної культури "Музей Івана Гончара" / М. Гуць. - С.48-54
Боряк, О. Родинна обрядовість поліщуків (За матеріалами експедиційного дослідження) / О. Боряк. - С.59-64
Малютіна, І. Шлюбний вибір та шлюбний договір як гендерна соціалізація молоді у звичаєвому праві / І. Малютіна. - С.68-75
Лесів, М. Культурні перехрестя: українська писанка в Канаді в контексті західної естетики / М. Лесів. - С.76-81
Лисюк, О. Пам’яті майстра гончарного мистецтва (До 85-річчя від дня народження заслуженого майстра народної творчості О.Луцишина) / О. Лисюк. - С.94-96
Жеплинський, Р. Пісня в житті та творчості Осипа Маковея / Р. Жеплинський. - С.101-102
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Боряк, О.
    Родинна обрядовість поліщуків (За матеріалами експедиційного дослідження) [Текст] / О. Боряк // Народна творчість та етнографія. - 2007. - N5. - С. 59-64 . - ISSN 0130-6936
Рубрики: етнографія України--обряди, традиції


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: УІЖ-1/2013/2
   Журнал

Український історичний журнал [Текст] : Науковий журнал/ НАН України; Інститут історії України; Інститут політичних і етнонаціональних досліждень ім. І.Ф.Кураса. - Київ : Редакція "УІЖ", 1957 - . - ISSN 0130-5247. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 2
Зміст:
Котляр, Микола Федорович. Феномен удільної роздробленості Русі (повернення до проблеми) / М. Ф. Котляр. - С.24-37.
Сас, П. М. Укладення Хотинського мирного договору 1621 р. / П. М. Сас. - С.38-73.
Турченко, Федір Григорович. Михайло Грушевський vs. Микола Міхновський (дискусія сучасників: погляд через сторіччя) / Ф. Г. Турченко. - С.74-94.
Пархоменко, В. А. Листопадове повстання у 1918 р. у Галичині в мемуарній літературі / В. А. Пархоменко. - С.95-104.
Архірейський, Д. В. Протидія радянських митників контрабанді наприкінці 1920-х - у 1930-х рр. / Д. В. Архірейський. - С.105-120.
Зеркаль, Микола Миколайович. Освіта національних меншин України (1990-2000-ні рр.) / М. М. Зеркаль. - С.121-136.
Горенко, Олег Миколайович. Еволюція марксистської теоретичної традиції як об’єкт інтелектуальної історії / О. М. Горенко. - С.136-153.
Горак, Володимир Сергійович. Григор’євський повстанський рух (серпень 1918 - серпень 1919 рр.): питання історіографії / В. С. Горак. - С.154-177.
Скржинська, Марина Володимирівна. Листування в античних державах Північного Причорномор’я / М. В. Скржинська. - С.178-187.
Боряк, О. О. Рецензія / О. О. Боряк. - С.188-197.
Шандра, В. С. Рецензія / В. С. Шандра. - С.197-204.
Чухліб, Т. В. Рецензія / Т. В. Чухліб. - С.204-207.
Турченко, Ф. Г. Рецензія / Ф. Г. Турченко. - С.207-218.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
63.3(4УКР)5
Б 84


    Боряк, О. О.
    Рецензія [Текст] / О. О. Боряк // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 188-197.
Рец. на кн.: Дзюба О. Приватне життя козацької старшини XVIII століття (на матеріалах епістолярної спадщини) / О. Дзюба. - К.: Інститут історії україни, 2012. - 347 с.
. - ISSN 0130-5247
ББК 63.3(4УКР)5
Рубрики: Історія України, 18 ст.
Кл.слова (ненормовані):
козацька старшина -- епістолярна спадщина


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ОДнв/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Боряк, О.
    Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями [Текст] : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / О. Боряк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 52–60. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальні порушення -- молодші школярі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 4643
Кількість відвідувачів 758
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя