Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Білоус, Р. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: ПП/2010/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 10
Зміст:
Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.1-10. Далі буде.
Циганчук, Т. В. Динаміка переживання стресу у студентів, які навчаються за різними системами навчання / Т. В. Циганчук. - С.25-32
Бороздина, Л. В. "Триада риска" как потенциально патогенная форма личностного развития и её коррекция / Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска. - С.33-39
Ханина, И. Б. Профессиональный мир и личность преподавателя медицинского вуза / И. Б. Ханина. - С.39-43
Полякова, О. Б. Особенности психологической защиты в общении и способов реагирования в конфликтных ситуациях психологов и педагогов / О. Б. Полякова. - С.43-47
Кулагина, И. Ю. Доминирующая мотивация школьников: возрастные тенденции и условия развития / И. Ю. Кулагина. - С.47-50
Варданян, К. Є. Виявлення суїцидальних схильностей особи за її власноручною графікою і малюнками / К. Є. Варданян. - С.50-54
Губко, О. До 80-річчя від дня народження Петра Степановича Перепелиці (1930-2009) / О. Губко. - С.57-65
Шебанова, В. И. "Телеменю" для мальчишек и девчонок / В. И. Шебанова, С. Г. Шебанова
Супрун, Д. М. Інтелектуальний компонент становлення особистості (валеологічна складова) / Д. М. Супрун. - С.70-74
Михайлюк, Л. М. Освітній простір: шляхи дослідження / Л. М. Михайлюк. - С.74-80
Овчаров, А. О. Зв’язок між індивідуально-психологічними якостями особистості та особливостями сприйняття нею соціальних інновацій / А. О. Овчаров. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
88.840
Б 11


    Білоус, Р. М.
    Мій професійний вибір: тренінг старшокласників [Текст] / Р. М. Білоус // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 10. - 1-10. Далі буде.
ББК 88.840
Рубрики: тренінги психологічні--шкільні
   Професійна орієнтація учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
коучингу -- ТРЕНІНГ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ -- ГРУПОВІ ТРЕНІНГИ


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: ПП/2011/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 4
Зміст:
Гущина, Т. В. Защитное и совладающее поведение в дисфункциональной семье в период кризиса / Т. В. Гущина. - С.1-9
Поліщук, В. М. Криза 13 років як перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку (дівчатка) / В. М. Поліщук. - С.10-14
Суворова, И. Ю. Влияние культуры на формирование неформальных молодежных объединений / И. Ю. Суворова. - С.15-18
Дьяков, С. И. Факторы субъективности в стрессоустойчивости будущего специалиста / С. И. Дьяков. - С.19-22
Башук, Л. П. Програма впровадження засобів формування позитивної мотивації до пошуку роботи у безробітної молоді / Л. П. Башук. - С.47-52
Скуловатова, О. В. Методика аналізу зумовленості життєвого шляху особистості / О. В. Скуловатова. - С.53-58
Ткаченко, О. А. Взаємини психолога і священника: "справожиттєва" практика / О. А. Ткаченко. - С.62-66
Александрова, Н. А. Значение показателей функционирования семьи в профессиональном самоопределении старшеклассников / Н. А. Александрова. - С.67-70
Білоус, Р. М. Психологічна структура та ознаки професійного наміру особистості / Р. М. Білоус. - С.70-75
Губенко, А. В. Переструктуирование как важный механизм творчества и научения / А. В. Губенко. - С.75-80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
88
Б 11


    Білоус, Р. М.
    Психологічна структура та ознаки професійного наміру особистості [Текст] / Р. М. Білоус // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 70-75
ББК 88
Рубрики: професійне самовизначення
   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
професійні інтереси -- професійні здібності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5
Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13
Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17
Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21
Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25
Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30
Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35
Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40
Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44
Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48
Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52
Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57
Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61
Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67
Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70
Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74
Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78
Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81
Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85
Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89
Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94
Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98
Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103
Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107
Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113
Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118
Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123
Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127
Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131
Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137
Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141
Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146
Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152
Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156
Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160
Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164
Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170
Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176
Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180
Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184
Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188
Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192
Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196
Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199
Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206
Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211
Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Гендерні відносини--жінки

   Психологія старшокласника

   Діти з особливими потребами

   Я-концепція--психологія особистості

   Психологія особистості

   Психологія студента

   Психологія підлітка

   Психологія молоді

   Кафедра психології



Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 220 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Апішева, А. Ш. Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками / А. Ш. Апішева. - С .3-6
Баранова, С. В. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку / С. В. Баранова. - С .7-10
Білоус, Р. М. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками / Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. - С .11-12
Большакова, А. М. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України / А. М. Большакова. - С .13-17
Бондарчук, О. І. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків / О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. - С .18-21
Боровицька, О. М. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого / О. М. Боровицька. - С .22-27
Булах, І. С. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку / І. С. Булах, М. І. Заяц. - С .28-31
Васильченко, О. М. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки / О. М. Васильченко. - С .32-37
Вдовиченко, А. В. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ / А. В. Вдовиченко. - С .38-41
Веселова, Н. П. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків / Н. П. Веселова. - С .42-44
Вічалковська, Н. К. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст / Н. К. Вічалковська. - С .45-48
Волеваха, С. В. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. - С .49-52
Ворожбит, С. А. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини / С. А. Ворожбит. - С .53-56
Гарькавець, С. О. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір / С. О. Гарькавець. - С .57-60
Гірченко, О. Л. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. - С .61-64
Гладуш, Г. В. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності / Г. В. Гладуш. - С .65-68
Голець, В. В. Управління як механізм впливу змісту на форму / В. В. Голець. - С .69-72
Гордієнко, Н. В. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти / Н. В. Гордієнко. - С .73-76
Гусев, І. М. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності / І. М. гусев. - С .77-80
Данильченко, Т. В. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток / Т. В. Данильченко. - С .81-86
Дворніченко, Л. Л. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку / Л. Л. Дворніченко. - С .87-90
Дем’яненко, Ю. О. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. - С .91-94
Дишлевук, В. О. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом / В. О. Дишлевук. - С .95-97
Дроздов, О. Ю. Віковий вимір геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .98-106
Дубініна, Д. Е. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку / Д. Е. Дубініна. - С .107-110
Духневич, В. М. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування / В. М. Духневич. - С .111-116
Залановська, Л. І. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України / Л. І. Залановська. - С .117-120
Зінченко, А. В. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію / А. В. Зінченко. - С .121-126
Іванченко, С. М. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій / С. М. Іванченко. - С .127-129
Кальницька, К. О. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента / К. О. Кальницька. - С .130-134
Карелін, П. А. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу / П. А. Карелін. - С .135-139
Каткова, Т. А. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності / Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. - С .140-142
Кашкарова, Ю. А. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності / Ю. А. Кашкарова. - С .143-146
Клименко, Є. О. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин / Є. О. Клименко, Л. М. Рось. - С .147-149
Коваленко, О. Г. Зміни у самооцінці особистості похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .150-153
Кононенко, А. О. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості / А. О. Кононенко. - С .154-157
Корж, Т. І. Особливості формування оптимізму в онтогенезі / Т. І. Корж. - С .158-161
Котлова, Л. О. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру / Л. О. Котлова. - С .162-166
Кравчук, О. В. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена / О. В. Кравчук. - С .167-170
Кривоногова, О. В. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю / О. В. Кривоногова. - С .171-173
Кудріна, Т. С. Природа мотивації сексуальної поведінки / Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. - С .174-178
Кузьминова, Е. А. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами / Е. А. Кузьминова. - С .179-181
Куліш, А. О. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності / А. О. Куліш. - С .182-187
Лашук, В. Г. Забобони як психологічний феномен / В. Г. Лашук. - С .188-191
Лисенко, І. М. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів / І. М. Лисенко. - С .192-195
Лісневська, А. О. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці / А. О. Лісневська. - С .196-200
Малімон, Л. Я. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади / Л. Я. Малімон, І. В. Глова. - С .201-205
Махній, М. М. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки / М. М. Махній. - С .206-210
Мелащенко, О. М. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України / О. М. Мелащенко. - С .211-213
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Дитяча психологія

   Психологія підлітка

   Стосунки дітей і батьків

   Обдаровані діти

   Післядипломна освіта

   Соціальна психологія

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- насилля


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
Шифр: ПП1/2016/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2016р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех. - С.14-21.
Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк. - С.22-29.
Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан. - С.30-36.
Луговий, В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий. - С.37-48.
Кононенко, В. І. Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко. - С.49-56.
Титаренко, Т. М. Стратегічні напрями особистісного життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С.57-63.
Кобильченко, В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко. - С.64-70.
Бондаревська, І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко. - С.71-76.
Кирій, С. В. Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДПНБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. В. Кирій. - С.78-84.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
88.5
Б 11


    Білоус, Р. М.
    Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності [Текст] / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 22-29.
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--емоції
Кл.слова (ненормовані):
агресивна поведінка -- упевненість -- самооцінка -- когнітивний компонент -- емоційний компонент -- нонконформізм -- соціально-психологічний тренінг


Дод.точки доступу:
Літвінова, О. В.; Загірняк, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.05.2024
Кількість запитів 10761
Кількість відвідувачів 505
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя