Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дусавицкий, А. К.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: ПП/2003/2/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 2/3
Зміст:
Дусавицкий, А. К. Психология личности в социальном измерении / А.К. Дусавицкий. - С.1-3
Редіна, О. В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини / О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко. - С.4-8
Марінушкіна, О. Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку / О.Є. Марінушкіна. - С.10-12.
Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості / О.В. Гармаш. - С.13-18.
Кл.слова: психодіагностика, психологічна служба школи
Пашнев, Б. К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба / Б.К. Пашнев. - С.25-27.
Научитель, Е. Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект / Е.Д. Научитель. - С.31-32.
Шмаргун, В. М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку / В.М. Шмаргун. - С.33-37.
Матвійчук, В. Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника / В.Є. Матвійчук. - С.41-57.
Кл.слова: ігри в дошкільних закладах
Сарженко, И. В. Программа "Психологические основы выбора профессии" / И.В. Сарженко, О.П. Саржеко. - С.64-65.
Губенко, О. В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці / О.В. Губенко. - С.66-77.
Кл.слова: психокорекція, ігри
Калошин, В. Как защититься от психологических вампиров? / В. Калошин. - С.77-78.
Тодорів, Л. Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу / Л.Д. Тодорів. - С.79-86.
Кл.слова: інтелектуальні можливості
Пашнев, Б. К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений / Б.К. Пашнев. - С.87-95.
Діденко, О. І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах / О.І. Діденко. - С.96-100.
Халін, А. І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін. - С.101-108.
Кл.слова: наркоманія
Бутенко, А. В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія / А.В. Бутенко. - С.109-111.
Фадєєв, М. Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах / М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко. - С.112-119.
Сіліна, Г. О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна. - С.122-125.
Мельник, Ю. Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога / Ю.Б. Мельник. - С.126-132.
Полуніна, О. В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти / О.В. Полуніна. - С.133-134.
Холодова, О. А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии / О.А. Холодова. - С.137-141.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Дусавицкий, А. К.
    Психология личности в социальном измерении [Текст] / А.К. Дусавицкий // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N2/3. - С. 1-3
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: ПП/2007/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 10
Зміст:
Дусавицкий, А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4
Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8
Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. Далі буде.
Розов, В. І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу / В. І. Розов. - С.14-19. Далі буде.
Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52
Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53
Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72
Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл. - 72-77. Продолжение следует.
Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. Далі
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Дусавицкий, А. К.
    О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения [Текст] / А. К. Дусавицкий // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 1-4
Рубрики: навчання розвивальне
   урок сучасний



Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

5.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: ПП/2008/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 1
Зміст:
Дусавицкий, А. К. Личность педагога развивающего образования / А. К. Дусавицкий, О. И. Погребняк. - С.1-2
Самойлов, А. Е. Психология мышления как эмпирическая наука / А. Е. Самойлов. - С.2-9
Агеева, А. Л. Память и мышление старшекласников: возрастные и гендерные особенности / А. Л. Агеева, Е. В. Заика. - С.9-13
Бадалова, М. В. Парапсихологические воззрения в системе профессионального знания психологов: контексты понимания / М. В. Бадалова. - С.13-20
Радченко, М. І. Психокорекційна робота в маргінальних групах на прикладі реабілітації батьків "ненаучуваних" дітей / М. І. Радченко. - С.21-25
Микитюк, Н. В. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н. В. Микитюк, І. с. Доренко, І. В. Щурук. - С.30-42
Пізнавальний потенціал дошкільника. Вивчення та розвиток. - С.42-52
Лінніческо, В. М. Програма розвивальних заходів для учнів 9-10 класів щодо формування самовизначення та життєвої перспективи / В. М. Лінніческо. - С.52-60
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільних прим. немає

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Дусавицкий, А. К.
    Личность педагога развивающего образования [Текст] / А. К. Дусавицкий, О. И. Погребняк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 1-2
Рубрики: вчитель--педагогічна діяльність


Дод.точки доступу:
Погребняк, О. И.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

7.
158.9
Д 84


    Дусавицкий, А. К.
    Формула интереса [Текст] / А. К. Дусавицкий. - М. : Педагогика, 1989. - 174 с. : ил. - (Познай себя: Психология - школьнику). - 0.40 руб.
ББК 88.8
РУБ 158.9


Примірників всього: 3
аб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: аб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

8.
Шифр: ПП/2013/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 4
Зміст:
Поліщук, В. М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці / В. М. Поліщук. - С.1-5
Ліщинська, О. А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету / О. А. Ліщинська. - С.6-9
Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин. - С.9-12
Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк. - С.12-20. - Библиогр. в конце ст.
Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении / А. К. Дусавицкий. - С.21-24
Хабайлюк, В. В. Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.24-27
Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст.
Заика, Е. В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37
Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60. - Библиогр. в конце ст.
Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.60-73
Березина, Т. Н. Развитие внимания / Т. Н. Березина. - С.74-76
Семенов, И. Н. Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии / И. Н. Семенов. - С.76-80. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
74.202.21
Д 84


    Дусавицкий, А. К.
    Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении [Текст] / А. К. Дусавицкий // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 21-24
ББК 74.202.21 + 88.6 + 74.200.3
Рубрики: навчання розвивальне
   Психологія навчання--учні--міжособистісні стосунки

   Міжособистісні стосунки

Кл.слова (ненормовані):
розвиваюче навчання -- навчальний колектив -- міжособистісні відносини -- навчальна діяльність -- група-лідер
Анотація: Описані особливості міжособистісних відносин у школярів 3-4-х класів, що навчаються в руслі як традиційного, так і розвиваючого навчання, особливу увагу приділено групі-лідеру як ядру в структурі таких відносин. Відображено, що група-лідер частіше виникає в розвиваючому навчанні, описані її види і особливості включених в неї школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 55541
Кількість відвідувачів 998
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя