Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кайріс, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. зб. Вип. 22. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 2.40 грн.
    Зміст:
Панасевич, Д. Б. Оцінка стану нормативно-методичного забезпечення вищої освіти України / Д. Б. Панасевич, В. С. Черненко, А. К. Солоденко. - С .24-30
Спірін, О. М. Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту у педагогічному вузі / О. М. Спірін. - С .31-42
Щубелка, Н. В. До питання про освітню парадигму / Н. В. Щубелка. - С .43-50
Маригодов, В. К. Освітня система як технологічний комплекс / В. К. Маригодов, А. А. Слободянюк, Г. О. Козлакова. - С .51-56
Драч, І. І. Психолого-педагогічні аспекти втілення модульно-рейтингової системи / І. І. Драч. - С .57-60
Сверида, Б. В. Про методологічну направленість навчального процесу / Б. В. Сверида. - С .61-68
Шевченко, А. В. Структура організації науково-технічної творчості / А. В. Шевченко. - С .69-72
Поважна, Л. І. Педагогічні інновації у практиці підготовки фахівців сфери туризму / Л. І. Поважна. - С .78-80
Кульга, Н. К. Використання інноваційних технологій / Н. К. Кульга. - С .81-85
Кайріс, О. Д. Емпатійна педагогіка: співчуття чи співдія / О. Д. Кайріс. - С .101-103
Василькова, М. М. Проблема виховання у дитячих будинках сімейного типу / М. М. Василькова. - С .115-117
Ковтун, В. І. Формування творчої особистості учителя (на прикладі Коломийського педагогічного коледжу) / В. І. Ковтун. - С .118-121
Колосок, І. О. Диференціація підходів у керуванні пізнавальною діяльністю студентів на лабораторно-практичних заняттях / І. О. Колосок. - С .128-133
Воронюк, І. В. Вплив психофізіологічного та емоційного стану старших школярів на підвищення їхньої розумової працездатності / І. В. Воронюк, М. В. Соцька. - С .1354-137
Кривошеєва, Г. Л. Практицизм педагогічної системи А. С. Макаренка та його реалізація у галузі гігієнічного виховання / Г. Л. Кривошеєва, Л. Т. Заплатников. - С .153-163
Смоляр, Л. О. Про становлення жіночої середньої освіти у другій половині Х1Х століття. / Л. О. Смоляр. - С .172-180
Курило, Л. ф. Розбудова вищої педагогічної освіти в україні у 1917-1941 роках / Л. ф. Курило. - С .189-197
Лузан, П. Г. Методичні аспекти формування пізнавальної активності студентів на лекції / П. Г. Лузан. - С .202-218.
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: ДШ2/2003/13 (квітень)
   Газета

Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 13 (квітень)
Зміст:
Кайріс, О. "Я в тебя верю!" / О. Кайріс. - С.6, 11-12
Кл.слова: ПОКАРАННЯ, ЗАОХОЧЕННЯ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Кайріс, О.
    "Я в тебя верю!" [Текст] / О. Кайріс // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N13 (квітень). - С. 6, 11-12
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
ПОКАРАННЯ -- ЗАОХОЧЕННЯ
Анотація: Одна з ключових проблем сучасної школи - проблема покарання й заохочення учнів, застосування покарання як виховного засобу. Сьогодні в колі вчителів, психологів, інших працівників освіти точиться багато суперечок і дискусій щодо таких питань: чи справді покарання настільки необходне, чи можна обійтися іншими засобами стимулювання учня до навчання; які форми покарання застосовуються зараз у школі і чи припустимо використовувати їх надалі; як змінилася система покарань із запровадженням 12-бальної системи оцінювання в школі; як покарання впливають на формування особистості дитини тощо. Крім того, проблема покарання стосується не лише школи, але й родини, тобто пов'язана з питанням культури сімейного виховання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 40054
Кількість відвідувачів 1447
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя