Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Калініченко, Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: ПШ-2/2017/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 6
Зміст:
Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару. - С.1–4. - Бібліогр.: 4 назви.
Ростикус, Н. Ситуативні вправи на основі спостережень серед природи / Надія Ростикус. - С.5–9. - Бібліогр.: 4 назви.
Вітковська, Л. Розвиток дослідницьких навичок молодших школярів під час засвоєння словникових слів / Лідія Вітковська. - С.10–12.
Карнаухова, Т. Урок української мови в 2 класі / Тетяна Карнаухова. - С.12–14.
Зінченко, Н. Вчимося писати есе / Наталія Зінченко. - С.14–15.
Ялоза, О. Урок розвитку зв’язного мовлення, 4 клас / Ольга Ялоза. - С.16–17. - Бібліогр.: 4 назви.
Гладченко, О. Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика) / Олена Гладченко. - С.18–19.
Мочульська, Л. Використання дидактичних ігор на уроках української мови і математики / Любов Мочульська. - С.20–22.
Васютіна, Т. Методичні особливості проведення екскурсій з природознавства у початковій школі / Тетяна Васютіна. - С.23–26. - Бібліогр.: 5 назв.
Саган, О. Методика вивчення алгоритмів у початкових класах / Олена Саган. - С.26–32. - Бібліогр.: 7 назв.
Кулик, Л. Інтерактивний урок з основ здоров’я у 3 класі / Ліна Кулик. - С.33–35.
Бех, М. Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі / Максим Бех. - С.35–40. - Бібліогр.: 11 назв.
Охрімчук, Р. З американського зошита / Раїса Охрімчук. - С.41–44.
Калініченко, Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко. - С.45–46. - Бібліогр.: 10 назв.
Мелешко, В. Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко. - С.47–50.
Жулковський, Б. Актуальність релігійно-дидактичної концепції єпископа Володимир-Волинського Фадея (Успенського) для сучасної української та європейської педагогіки / Богдан Жулковський. - С.51–54. - Бібліогр.: 10 назв.
Лісовець, О. Сценарій відкриття табірної зміни у пришкільному таборі / Олена Лісовець. - С.55–56.
Шкльода, С. Робота над формуванням поняття "задача" в 1 класі / Світлана Шкльода. - С.57.
Дармопук, Н. В. Підвищення продуктивності навчально-виховного процесу шляхом формування культури здоров’я молодших школярів : (з досвіду роботи) / Н. В. Дармопук. - С.59–60.
Кропивка, В. Гуманна педагогіка – майбутнє суспільства / Віра Кропивка. - С.61.
Степаненко, С. Через родину пізнай дитину / Софія Степаненко. - С.62.
Сторожук, Л. Світ живої природи / Людмила Сторожук. - С.63.
Скороход, Н. Архітектура м. Суми. Дитячий парк "Казка" / Наталія Скороход. - С.64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
373.3.025.7(477)
К 17


    Калініченко, Л.
    О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: історія педагогіки України, 1960-1970 р.р.
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (український педагог ; 1942 р.н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 35804
Кількість відвідувачів 1146
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя