Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Остапець, Володимир Степанович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: КШС-2/2013/7
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 7
Зміст:
Овчарук, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційна компетентність як предмет обговорення: міжнародні підходи / О. В. Овчарук. - С.3-6. - Бібліогр.: 11 назв.
Вакалюк, Тетяна Анатоліївна. Засвоєння загальної схеми розв’язування задач з програмування / Т. А. Вакалюк. - С.7-10.
Остапець, Володимир Степанович. Про планування курсу інформатики в 5-6 класах за новими програмами / В. С. Остапець. - С.10-13.
Яку мову програмування вивчати у школі : [матеріали для дискусії]. - С.14-18.
Іванюк, Ірина Володимирівна. Комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах організації дистанційної освіти в школах зарубіжжя / І. В. Іванюк. - С.19-22. - Бібліогр.: 12 назв.
Елькін, Олександр Борисович. Всеукраїнська інтернет-платформа EDUkIT як інструмент упровадження інноваційних технологій в освіті / О. Б. Елькін, М. В. Пащенко. - С.23-29.
Грабовський, Петро Петрович. Проектування бази даних “Електронний класний журнал” на основі Microsoft Access / П. П. Грабовський. - С.30-32.
Арбузов, Микола Олексійович. Молодіжне наукове товариство “Q-bit” / М. О. Арбузов. - С.32-36.
Базурін, Віталій Миколайович. Характеристика текстового редактора Microsoft Word 2013 / В. М. Базурін. - С.37-39.
Гуржій, Андрій Миколайович. Завдання XXV Міжнародної олімпіади з інформатики / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко. - С.40-43.
Рудик, Олександр Борисович. Вибрані питання дискретної математики. Перелік графів і теорема Редфілда-Пойа / О. Б. Рудик. - С.44-51.
Колбасова, Вікторія Леонідівна. Інформатика. Програма курсу за вибором “Основи 3D-моделювання” : лист ІІТЗО № 14.1/12-Г-208 від 13.06.2013 / В. Л. Колбасова. - С.52-55.
Кочарян, Артур. Освітня програма Microsoft “Вчитель-експерт” : [інформація] / А. Кочарян. - С.56.
Windows 8.1 Preview : [інформація]. - С.56.
П’ята Національна виставка-презентація “Інноватика в сучасній освіті” (22-24 жовтня 2013 року). - 1-2-га стор. обкл. : фот. цв.
Семінари-тренінги для вчителів Оболонського району Києва. - 3-я стор. обкл. : фот. цв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
22.183.4р10
О-76


    Остапець, Володимир Степанович.
    Про планування курсу інформатики в 5-6 класах за новими програмами [Текст] / В. С. Остапець // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 10-13.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Уроки інформатики в 5 класі--календарно-тематичне планування
   Уроки інформатики в 6 класі--календарно-тематичне планування

   Викладання інформатики в школі--навчальні програми

Кл.слова (ненормовані):
вивчення інформатики -- уроки інформатики -- календарно-тематичне планування з інформатики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: КШС-2/2017/4
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 4
Зміст:
Калініна, Людмила Миколаївна. Інформатизація освіти і зародження нового освітнього середовища як основи нової української школи / Л. М. Калініна [и др.]. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв
Інші автори: Китайцев О. М., Косик В. М., Лапінський В. В.
Удовиченко, Ірина Віталіївна. Особливості "К-взаємодії" на уроках географії з використанням інформаційно-комунікативних технологій у старшій школі / І. В. Удовиченко. - С.8-11. - Бібліогр.: 5 назв
Слободянюк, Людмила Володимирівна. Використання методів моделювання та комп’ютерних технологій на заняттях фізики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредетації / Л. В. Слободянюк. - С.11-14.
Биков, Валерій Юхимович. Мобільна підтримка мультимедіцного контенту на прикладі пристрою EZCAST C2 / В. Ю. Биков [и др.]. - С.15-18. - Бібліогр.: 9 назв
Інші автори: Спірін О. М., Пінчук О. П., Шиненко М. А.
Карташова, Любов Андріївна. Створення персонального навчального середовища: застосування відкритого й загальнодоступного WEB-інструментарію / Л. А. Карташова, О. М. Чхало. - С.19-24. - Бібліогр.: 5 назв
Остапець, Володимир Степанович. Метод аналізу якості навчання "Маяк" / В. С. Остапець. - С.25-33. - Бібліогр.: 3 назви
Перегуда, Наталія. Медіаосвітні технології як чинник підвищення якості навчального процесу / Н. Перегуда. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв
Задачі XXX Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх ров’язування. - С.38-41.
Лапінський, Віталій Васильович. Особливості вивчення інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/18 навчальному році / В. В. Лапінський, Б. В. Кудренко. - С.42-47
Хакатон Robowars: the new beqinninq зі створення бойових роботів. - С.48.
Вимоги до статей. - С.48.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
373.012.85
О-76


    Остапець, Володимир Степанович.
    Метод аналізу якості навчання "Маяк" [Текст] / В. С. Остапець // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4. - С. 25-33. - Бібліогр.: 3 назви
УДК
Рубрики: Навчання--якість навчання--аналіз якості навчання--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
якість навчання -- управління навчанням -- метод аналізу якості навчання -- аналіз результатів -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті запропоновано метод аналізу якості навчання, заснований на оцінювання п’яти параметрів - якості відвідування, здібностей до даного предмету, активності на уроках, якості самостійної роботи над домашніми завданнями, додаткового навчання з вибраного предмета. Показано, що результати, отримані запропонованим методом, корелюють з традиційними, і можуть бути використані для прогнозування результатів навчання за рахунок більш ефективної діагностики причин недостатньої ефективності навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 73797
Кількість відвідувачів 1873
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя