Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сак, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
Шифр: ДФ1/2003/3
   Журнал

Дефектологія [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 3
Зміст:
Журов, В. Проблеми і засади практичної тифлопсихології / В. Журов. - С.9-12.
Кл.слова: практична психологія
Кобильченко, В. Соціально-психологічні особливості спілкування незрячих підлітків / В. Кобильченко. - С.32-34
Кл.слова: психологія сліпих (тифлопсихологія)
Сак, Т. Інтегрований курс "Навколишній світ" у школі інтенсивної педагогічної корекції: (Особливості корекційно-розвивального напряму) / Т. Сак. - С.35-39., психокорекція
Миронова, С. Використання комп’ютера у корекційному навчанні дітей з вадами інтелекту / С. Миронова. - С.41-44.
Кл.слова: психокорекція
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Сак, Т.
    Інтегрований курс "Навколишній світ" у школі інтенсивної педагогічної корекції: (Особливості корекційно-розвивального напряму) [Текст] / Т. Сак // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2003. - N3. - С. 35-39.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психокорекція
   педагогічна психологія

   корекційно-розвивальна робота



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ПШ-2/2008/8
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2008р. N 8
Зміст:
Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2008/2009 навчальному році: Додаток до листа МОН України від 07.07.08 №1/9-433. - С.1-15.
Вашуленко, М. Виховний потенціал текстів букваря - першої навчальної книги з рідної мови / М. Вашуленко. - С.15-18.
Салюк, А. Дидактичні ігри в процесі навчання грамоти першокласниківа / А. Салюк. - С.24-26.
Шапошнікова, І. Сучасний урок математики: роздуми після всеукраїнського конкурсу учитель року 2008 / І. Шапошнікова, Л. Коваль. - С.27-32.
Полонська, Т. Український національний одяг. Я і Україна, 1 клас / Т. Полонська. - С.32-34.
Лобова, О. Тематичне планування уроків музики / О. Лобова. - С.42-47.
Сак, Т. Як соціалізувати дитину з особливостями психофізичного розвитку в інтегрованому класі / Т. Сак. - С.53-55.
Мартинюк, М. Народні традиції в проектній діяльності молодших школярів / М. Мартинюк. - С.56-57.
Степанюк, О. Здрастуй, школо!: Сценарій / О. Степанюк. - С.60-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Сак, Т.
    Як соціалізувати дитину з особливостями психофізичного розвитку в інтегрованому класі [Текст] / Т. Сак // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N8. - С. 53-55. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ПШ-2/2009/4
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2009р. N 4
Зміст:
Горбатюк, О. Дидактичні ігри до уроків математики у 2 класі / О. Горбатюк, В. Заторжинська. - С.18-22
Юзик, О. Уроки інформатики в процесі вивчення навчального матеріалу у 2 класі / О. Юзик, У. Маслюк. - С.24-27
Хрін, Л. Тестові завдання з природознавства для підсумкового контролю знань учнів (3 клас) / Л. Хрін. - С.27-30
Квасниця, І. Полікультурне виховання майбутнього громадянина як складова національного / І. Квасниця. - С.43-47
Гуменникова, Т. Підготовка вчителя до особистісно орієнтованого виховання молодшого школяра / Т. Гуменникова. - С.47-50
Сак, Т. Якщо у вашому класі навчається дитина з особливою поведінкою / Т. Сак. - С.50-52
Мовчун, А. Іван Багмут (1903-1975) / А. Мовчун, В. Кулик. - С.52-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Сак, Т.
    Якщо у вашому класі навчається дитина з особливою поведінкою [Текст] / Т. Сак // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 50-52 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: діти гіперактивні


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: ПШ-2/2015/9
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2015р. N 9
Зміст:
Колесникова, Ю. Україна - єдина країна! / Ю. Колесникова. - С.1-4.
Титаренко, Л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі / Л. Титаренко. - С.5-8.
Митник, О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі / О. Митник, О. Кочерга. - С.9-13.
Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.14-17.
Остапенко, О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.18-21.
Шевченко, О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання / О. Шевченко. - С.21-24.
Василенко, Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко. - С.24-27.
Шостак, Л. Формування уміння розв’язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності / Л. Шостак. - С.27-32.
Андрусенко, І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.32-35.
Дробчак, Я. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання / Я. Дробчак. - С.36-39.
Лобова, А. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 4 класі / А. Лобова. - С.39-44.
Сак, Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.57-60.
Мартиненко, С. Як розвивати в дитини бажання читати? / С. Мартиненко. - С.60-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
74
С 15


    Сак, Т.
    Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 9. - С. 57-60. . - ISSN 0131-5358
ББК 74
Рубрики: освіта інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ПШ-2/2017/7
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 7
Зміст:
Про проведення всеукраїнського експерименту за темою "Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" на базі загальноосвітніх навчальних закладів : наказ ... від 02.11.2016 № 1319. - С.1.
Бондаренко, Л. Центр патріотизму в Білій Церкві / Л. Бондаренко. - С.2–3.
Бояренцева, І. Я у світі, 3 клас / І. Бояренцева. - С.3–5.
Старовойтова, О. І оживе добра слава козацька : (пізнавально-інформаційна година) / О. Старовойтова. - С.5–7.
Поліщук, С. Психологічні особливості брехливості молодших школярів / С. Поліщук. - С.8–11. - Бібліогр.: 5 назв.
Лобчук, О. Формування мовленнєвого етикету у молодших школярів / О. Лобчук. - С.12–15.
Кулинич, Н. Урок української мови з використанням міжпредметних зв’язків для 2 класу / Н. Кулинич. - С.16–17.
Шаповалова, І. "Поетична квітка України" : (поетичний ранок, присвячений Лесі Українці) / І. Шаповалова. - С.18–19.
Листопад, Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Н. Листопад. - С.20–25.
Ланіна, О. Виховний захід у 1 класі / О. Ланіна. - С.25–27.
Криворотенко, Л. Рослинний і тваринний світ Антарктиди : (урок з природознавства у 4 класі) / Л. Криворотенко. - С.27–28.
Ступак, Н. Б. Авторські фізкультхвилинки на уроках трудового навчання в початкових класах / Н. Б. Ступак. - С.29–31.
Ісаєва, Л. Просвітницький тренінг "Зроби до здоров’я крок" / Л. Ісаєва. - С.32–33.
Пекур, В. Історія й сьогодення Боярської ЗОШ № 4 / В. Пекур, О. Сивоконь. - С.34.
Рудковська, О. Урок української мови (2 клас) / О. Рудковська, Н. Ванькевич. - С.35–37.
Самаріна, О. Урок-казка : (українська мова, 2 клас) / О. Самаріна, О. Сивоконь. - С.37–39.
Свиридюк, О. Урок української мови (4 клас) / О. Свиридюк, С. Ляденко. - С.39–40.
Москаленко, О. Урок-КВК : (українська мова, 4 клас) / О. Москаленко, О. Сивоконь. - С.41–43.
Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Т. Марченко. - С.44–46. - Бібліогр.: 7 назв.
Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.47–49. - Бібліогр.: 4 назви.
Жулковський, Б. Православний богослужбовий спів як засіб музичної терапії школярів / Б. Жулковський, М. Омельничук. - С.50–52. - Бібліогр.: 9 назв.
Красоткіна, Н. Свято-концерт для бабусь і дідусів / Н. Красоткіна. - С.53–55.
Зінченко, Н. Інтелектуальна гра "Найрозумніший" / Н. Зінченко. - С.56–60.
Сіровська, О. "Хліб – усьому голова" / О. Сіровська. - С.62–63.
Радіонова, Л. "Рідну землю, де живем, Україною зовем!" / Л. Радіонова. - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
376-056.34(477)
С 15


    Сак, Т.
    Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність
Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 2759
Кількість відвідувачів 964
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя