Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шушара, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: РШ/2002/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2002р. N 11
Зміст:
Завгородня, Т. Штрихи до портрету сучасного старшокласника / Т. Завгородня. - С.3-5.
Кл.слова: психологія старшокласника
Сушенцев, О. Сутність пізнавальної діяльності учнів / О. Сушенцев. - С.13-15.
Кл.слова: психологія навчання
Шушара, Т. Навчально-пізнавальна діяльність учнів: зміст і основні критерії / Т. Шушара. - С.17-18.
Кл.слова: психологія навчання
Порох, Л. Розвиток творчої особистості школяра як психолого-педагогічна проблема сучасності / Л., Порох Л., Н. Максимова. - С.42-44.
Кл.слова: психологія навчання
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільні: Ч.З.№2 (4)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шушара, Т.
    Навчально-пізнавальна діяльність учнів: зміст і основні критерії [Текст] / Т. Шушара // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2002. - N11. - С. 17-18. . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільні: Ч.З.№2 (4)

Знайти схожі

3.
Шифр: ГН/2006/1
   Журнал

Гуманітарні науки [Текст] : Науково-практичний журнал. - Ялта : Педагогічна преса, 2000 - . - Виходить двічі на рік
2006р. N 1
Зміст:
Наумов, Б. М. Люди самі вирішують усе!: Маніфест цілісного розвитку людини / Б. М. Наумов. - С.4-10
Береснєв, А. А. Особистісно орієнтовані технології у контексті сучасної парадигми освіти / А. А. Береснєв. - С.11-16
Огренич, Н. М. Жити - значить мислити: Розвиток інтелектуальних компетенцій в умовах інформаційного суспільства / Н. М. Огренич. - С.17-22
Пономаренко, Т. О. Керувати культурно - керувати ефективно!: Аналіз підходів до визначення сутності поняття "культура управління" / Т. О. Пономаренко. - С.24-29
Горобець, Д. В. Управління через розвиток: Сучасні підходи до управлінської діяльності у педагогічному коледжі / Д. В. Горобець. - С.30-34
Прокафьева, М. Ю. "Мы все учились понемногу...": Интеграция профессиональных знаний как фактор повышения качества подготовки специалиста / М. Ю. Прокафьева. - С.35-41
Анисимова, Л. С. "Первый педагог": знает всё, понимает ещё больше: Общепедагогическая подготовка учителей начальных классов как основа формирования их профессиональных умений (Системный подход) / Л. С. Анисимова. - С.42-51
Обухова, В. Н. Почему же наша революция оранжевая?: О вторичных значениях прилагательных, обозначающих цвет (на примере употребления прилагательного "оранжевый" в современной публицистике) / В. Н. Обухова. - С.63-67
Крот, Ю. Ф. Главная линия этого опуса: [О романе М.Булгакова "Мастер и Маргарита"] / Ю. Ф. Крот. - С.68-71
Воронка, Г. С. Імітаційні ігри - активізуючий метод у підготовці кваліфікованих спеціалістів у системі післядипломної освіти у Великобританії та США / Г. С. Воронка. - С.85-88
Писарчук, Г. В. Диалог как элемент интерактивной технологии обучения на вузовских занятиях по риторике / Г. В. Писарчук. - С.89-94
Бондаренко, І. Вивчення рівня сформованості ціле-мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів до полікультурного виховання молодших школярів (Констатуючий етап) / І. Бондаренко. - С.99-103
Гусєв, В. А. Пушкін, Гоголь, Шевченко як міфологічні фігури й домінантні символи національних культур / В. А. Гусєв. - С.110-118
Горбунова, Н. В. Дитяча картина світу / Н. В. Горбунова. - С.120-126
Земцов, И. П. Познавая абсолют: Основы философии упанишад / И. П. Земцов. - С.128-140
Шалюгин, Г. О. Крымские сюжеты Чехова / Г. О. Шалюгин. - С.142-152
Зайцева, Л. Під владою мистецтва: Музична діяльність Софії Русової в контексті розвитку музичної культури України другої половини XIX - початку ХХ століття / Л. Зайцева, О. Бадалов. - С.153-157
Литвин, Л. І. Вивчаючи історію рідного краю: З досвіду краєзнавчої роботи / Л. І. Литвин. - С.160-163
Шушара, Т. В. Виховувати жінку як рівноправну особистість: Соціально-історичні чинники розвитку жіночої освіти в Таврійській губернії в XIX - на початку ХХ століття / Т. В. Шушара. - С.164-169
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шушара, Т. В.
    Виховувати жінку як рівноправну особистість: Соціально-історичні чинники розвитку жіночої освіти в Таврійській губернії в XIX - на початку ХХ століття [Текст] / Т. В. Шушара // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N1. - С. 164-169
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Жіноча освіта

Кл.слова (ненормовані):
жіноча освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 3437
Кількість відвідувачів 1032
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя