Афанасьєв, А.
    Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення [Текст] / А. Афанасьєв, Н. Іщук // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N6. - С. 23-26 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: виховання
Кл.слова (ненормовані):
виховне середовище


Дод.точки доступу:
Іщук, Н.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Фиофанова, О. А.
    Управление проектированием воспитательного пространства муниципалитета [Текст] / О. А. Фиофанова // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование : Научный журнал. - 2008. - N3. - С. 64-73
Рубрики: Виховання учнів
Кл.слова (ненормовані):
виховне середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Н 59


    Нечаев, М. П.
    Воспитывающий потенциал образовательной среды современной школы: проблемы и пути развития [Текст] / М. П. Нечаев // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2010. - N 7. - С. 20-26. . - ISSN 0130-0776
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Школознавство

Кл.слова (ненормовані):
ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ -- ВИХОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рябченко, Володимир Іванович.
    Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / Володимир Рябченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 32-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: особистість студента
   Вища освіта в Україні

   соціалізація студентів

   Виховання студентів

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
автономія -- вищий навчальний заклад -- соціокультурне середовище -- парадигма -- виховне середовище -- університетський дух
Анотація: Аналітичний погляд на <розвиток особистості студента> крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта. Для того, щоб нагальні й майбутні проблеми, пов'язані з розвитком особистості студента, успішно вирішувалися й педагогіка не ставала заручницею власних амбіцій як у теорії, так і в суспільній практиці, потрібно не обмежуватись предметним полем педагогіки, а виходити за його межі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200.255
А 86


    Артемова, А. А.
    Аристотель о нравственных добродетелях как основе гармоничных отношений личности / А. А. Артемова // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 65-72. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200.255
Рубрики: Виховання школярів--традиції у вихованні
   Виховання--педагогічна спадщина

   Росія--освіта--виховання
Кл.слова (ненормовані):
традиції у вихованні -- педагогічні ідеї Арістотеля -- педагогічна спадщина у вихованні -- виховне середовище -- проектування виховного середовища
Анотація: Про використання педагогічної спадщини (вчення давньогрецького філософа Арістотеля) для проектування виховного середовища сучасного освітнього закладу.


Дод.точки доступу:
Арістотель (давньогрецький філософ ; 384-322 рр. до н.е.) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200.5
Ш 95


    Шуляк, Н. Є.
    Формування у старшокласників ціннісного ставлення до людини як умова морально-духовного становлення особистості [Текст] / Н. Є. Шуляк // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 9-14.
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--ціннісне виховання
   Морально-духовне виховання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
виховне середовище -- старшокласник -- морально-духовне становлення особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кириленко, Світлана.
    Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 33-40. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: виховання превентивне--підлітки
   Освіта--державно-громадське управління

Кл.слова (ненормовані):
державно-громадське управління -- національна система освіти -- виховне середовище -- моніторинг -- принципи -- модель -- превентивне виховання
Анотація: У статті на основі дослідження наукових праць, результатів моніторингу стану освітнього середовища та статистичних даних розкриваються основні закономірності, тенденції в розвитку управління освітньою системою, зроблено аналіз досягнень та визначено шляхи удосконалення превентивного виховного середовища в умовах духовного відродження та формування інтелектуального потенціалу суспільства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.2
Г 12


    Гаврилычева, Г. Ф.
    Дополнительное образование и современная система образования [Текст] / Г. Ф. Гаврилычева // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2013. - N 9. - С. 37-43 . - ISSN 0130-0776
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--додаткова освіта дітей
Кл.слова (ненормовані):
додаткова освіта -- навчальне середовище -- виховне середовище -- сучасна система освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.55
Т 19


    Тарасенко, Г.
    Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу [Текст] / Галина Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 10-15 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.55
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
виховне середовище -- естетичне ставлення до природи -- милування природою -- середовищний підхід
Анотація: Автор статті розповідає про середовищний підхід в теорії і технології управління процесами розвитку та виховання дитини. Автор описує саме естетико-виховне середовище як спеціально змодельовану педагогічну реальність, що створює виховний простір для естетичного розвитку особистості дитини в результаті пізнання та осмислення нею естетичної виразності буття в усіх його проявах (природних, інтелектуально-культурних, духовно-мистецьких тощо).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
К 61


    Коломієць, Надія.
    Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня [Текст] / Н. Коломієць // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 10. - С. 1-4. . - ISSN 0131-5358
ББК 74
Рубрики: Педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
виховне середовище -- виховні системи -- вчитель початкових класів -- навчальний процес -- навчальне середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.014.3(477)
К 84


    Крутенко, О.
    Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 17–20. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: педагоги України
Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- Нова українська школа -- виховне середовище -- виховна система -- учнівське самоврядування -- реформування освіти -- педагогічна спадщина
Анотація: У статті обстоюється актуальність педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи. Визначено, що Сахнівська школа Корсунь-Шевченківського району Черкаської області може слугувати прикладом організації роботи сучасного навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \о нем\; \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)