Гаєвська, Н. В.
    Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: політична психологія
   стереотип

   архетип

   зв’язки з громад.(PR-технології)

Кл.слова (ненормовані):
лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)




    Кафарський, В.
    Політична реклама: проблеми правового регулювання [Текст] / В. Кафарський // Право України. - 2006. - N10. - С. 64-69 . - ISSN 0132-1331
Рубрики: вплив ЗМІ
   реклама

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


323.232.659.44
Ш78


    Шовкун , Ігор Васильович.
    Політична реклама як комунікативний процес [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. полит. наук : 23.00.02 - політичні інститути та процеси / І. В. Шовкун ; Львівский національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2004. - 17 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 76.0
Рубрики: Реклама--політична
   автореферати дисертацій--політологія

Кл.слова (ненормовані):
імідж політичний -- комунікативний процес -- реклама політична


Дод.точки доступу:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)