С 50 Сметанський, М. І. Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 63-68. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Виховання--теорії виховання Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- організований вплив -- прямий вплив -- авторитарна педагогіка -- педагогіка керування -- прихований вплив -- маніпулятивна педагогіка -- педагогіка спрямування -- вільне виховання -- педагогіка сприяння Анотація: Статтю написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 24 Світу потрібні діяльні світлоносці [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 2 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): педагогічні читання -- гуманна педагогіка -- авторитарна педагогіка Анотація: Свято гуманної педагогіки об'єднало науковців, управлінців, вихователів і вчителів з України, Грузії, Казахстану, Росі, які забралися на Восьмих Всеукраїнських читаннях з гуманної педагогіки "Учитель" 2-3 листопада в НПУ ім. М. П. Драгоманова. Фахівці дошкілля обмінювалися досвідом та слухали настанови провідника й натхненника, почесного президента Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки - Шалви Амонашвілі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |