П 12 Павленко, Ольга. Якою мовою говорять наші ЗМІ? [Текст] / О. Павленко> // Літературна Україна : газета письменників України. - 2012. - N 15 (12 квітня). - С. 5 Рубрики: мова ЗМІ Кл.слова (ненормовані): артикуляція -- лексика української мови -- граматика української мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
74.1 Агранович, З. Е. Логопедическая работа по формированию звуко-слоговой структуры слов у младших дошкольников [Текст] / З. Е. Агранович> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 8. - С. 44-46. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Корекційна педагогіка--дошкільники--порушення мовлення Дошкільна освіта--корекційна робота Дошкільний вік--логопедична допомога Кл.слова (ненормовані): мовна патологія -- логопед -- фонематичний слух -- артикуляція Анотація: Стаття містить методичні рекомендації, що допоможуть логопедам, при корекції мовної патології у дітей дошкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завгородняя, О. И. Развитие тонких движений пальцев у детей с нарушениями речи [Текст] / О. И. Завгородняя> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 9. - С. 56-57. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--моторика рук Дошкільна освіта--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): порушення мови у дітей -- ігри пальцями -- артикуляція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 17 Надточиева, М. Р. Современные инновационные технологии в коррекционно-развивающем обучении детей старшего дошкольного возраста в условиях логопункта- [Текст] / М. Р. Надточиева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 4. - С. 38-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку Логопедія--дошкільний вік--розробки занять Корекційно-розвивальне навчання--дошкільний вік Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): вчитель-логопед -- логопедичні групи -- артикуляція звуків -- розвиток мовлення Анотація: Стаття містить матеріал спрямований на допомогу вчителям-логопедам в подоланні мовних паталогій дошкільнят. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 69 Дорохін, Володимир Гранлісович. Художня організація музичного твору на баяні: артикуляційний аспект [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. Г. Дорохін ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 84 с. - ISBN 978-617-527-076-9 : 18.21 грн. РУБ 781.2(070.3) Рубрики: Кафедра інструментально-виконавської підготовки Музичні твори--інтерпретація Музична артикуляція Викладання музики у ВНЗ--клас баяна (акордеона) Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 фб (1), муз. (9) Свободны: фб (1), муз. (9) |
М 14 Майданюк, Аніта. Вправляємось у вимові звуків англійської мови [Текст] : матеріали для вивчення фонетики у початковій школі / А. Майданюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4. - С. 22-25.
Кл.слова (ненормовані): фонетика у початковій школі -- англійська мова в початковій школі -- артикуляція звуків -- орфоепічні навички -- навички англійської вимови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тарнавська, Алла Одяг для малят і сороченят : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Алла Тарнавська, Юлія Осадча> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): артикуляція звуків -- звуковий планшет Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - вправляти дітей у диференціації свистячих та шиплячих звуків [с] і [ш], у правильній їх артикуляції; продовжувати вчити називати спільний звук у різних частинах слів; замінювати звук на початку запропонованих слів, отримуючи нові; продовжувати вправляти у вживанні та узгодженні числівників з іменниками та прикметниками, створенні слів за допомогою префікса "за", доборі антонімів; спонукати до побудови складних речень зі сполучниками "тому що", "отже", вставними словами "мабуть", "здається", "напевно"; розвивати фонематичних слух, пам'ять, увагу, логічне мислення та ін. Дод.точки доступу: Осадча, Юлія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. С. Ониськів, О. С. Білінська. - С.2–4. Кл.слова: інтерактивне навчання, корпоративне навчання, колективне навчання Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано рекомендації щодо проведення логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами] / М. В. Канарська. - С.5–6. Кл.слова: мовленнєві порушення, мовленнєві розлади, корекція звуковимови Хорьякова, І. Й. Дидактична гра як засіб розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : [подано приклади дидактичних ігор та вправ для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребам з метою розвитку їхнього логічного мислення] / І. Й. Хорьякова. - С.7–9. - Бібліогр.: 8 назв. : мал. Кл.слова: дидактичні матеріали, дидактичні вправи, логіка Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.10–13. : мал. Кл.слова: таблиця віднімання, числа, цифри Гевці, Л. П. Україна : [урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору] / Л. П. Гевці. - С.14–16. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр. Кл.слова: інтерактивні уроки, інтерактивні вправи, патріотичне виховання Грибенко, Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 2 назв. : фотогр. Кл.слова: корекційна робота, декоративно-прикладне мистецтво, артикуляційні вправи Кравченко, О. М. Овочі : [конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушеннями слуху] / О. М. Кравченко. - С.21–24. : мал. Кл.слова: малювання, фонетична ритміка, артикуляційна робота Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина. - С.25–27. : фотогр. Кл.слова: вимова звуків, артикуляційна робота, артикуляція Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко. - С.28–31. : мал. Кл.слова: розуміння тексту, сприймання тексту, українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] [Текст] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 25–27. : фотогр. Рубрики: Діти з особливими потребами--логопедична робота Кл.слова (ненормовані): вимова звуків -- артикуляційна робота -- артикуляція -- логопедичні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/8 Журнал 2019р. N 8 Інтернет-марафон за системою "Все включено", або натхнення багато не буває! : [оголошення про новий Інтернет-марафон, що відбудеться 20–21 серпня 2019 р.]. - С.2–3. : фото. Кл.слова: інтернет-марафони, обмін досвідом, обговорення Місюра, Л. Я. Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами / Л. Я. Місюра. - С.4–11. - Бібліогр.: 16 назв. : фото. Кл.слова: природнича компетентність, діти з особливими освітніми потребами, природознавство Ялова, О. В. Здоров’язбережувальні технології як засіб освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Ялова, Т. В. Чиркова. - С.12–16. - Бібліогр.: 6 назв. : фото. Кл.слова: здоров’язбережувальні технології , здоров’язбереження, діти з особливими освітніми потребами Дерев’янко, О. О. Ознайомлення зі шкільним приладдям : урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля / О. О. Дерев’янко. - С.17–19. : іл., фото. Кл.слова: шкільне приладдя, уроки, письмо Яриш, С. А. Розвиток вокальних умінь та навичок з використанням звуків [а], [і], [у], [о], [е], [и] : фронтальне (групове) корекційно-розвивальне заняття в 1-му класі для дітей з порушеннями слуху / С. А. Яриш. - С.20–21. : іл. Кл.слова: вокальні уміння, артикуляція, корекційно-розвивальні заняття Єна, Я. М. Велика літера у власних назвах : урок української мови для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю / Я. М. Єна. - С.22–25. : фотогр. Кл.слова: українська мова, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку / А. А. Шевченко. - С.26–31. : іл. Кл.слова: просторове орієнтування, корекційно-розвивальні вправи, діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Яриш, С. А. Розвиток вокальних умінь та навичок з використанням звуків [а], [і], [у], [о], [е], [и] [Текст] : фронтальне (групове) корекційно-розвивальне заняття в 1-му класі для дітей з порушеннями слуху / С. А. Яриш> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 20–21. : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання Кл.слова (ненормовані): вокальні уміння -- артикуляція -- корекційно-розвивальні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/12 Журнал 2019р. N 12 Єна, Я. М. Сімейний бюджет : [розробка заняття корекції розвитку для учнів 9-го класу з інтелектуальними порушеннями] / Я. М. Єна. - С.2–4. : іл. Кл.слова: корекційні заняття, інтелектуальні порушення, корекційна робота Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко. - С.5–8. : фото. Кл.слова: артикуляція, технологія торітелінг, логопедичні заняття Мазур, В. М. "Я — людина" : [конспект виховного заняття з учнями 10–12 років з помірною розумовою відсталістюк] / В. М. Мазур. - С.9–10. : фото. Кл.слова: виховні заняття, боулінг, учні з помірною розумовою відсталістю Заруба, Д. В. Знай свої права та обов’язки, дитино! : [конспект виховного заняття для дітей 5–6-х класів зі слабким порушенням інтелект] / Д. В. Заруба. - С.11–12. Кл.слова: виховна робота, виховні заняття, учні зі слабким порушеням інтелекту Гінчук, Д. С. Побачити все. Піт Екерт : [про видатного фотографа, який мав проблеми із зором] / Гінчук Д. С. - С.13. : фото. Кл.слова: фотографи, творча діяльність, особи з вадами зору Янкевич, Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич. - С.14–16. - Бібліогр.: 4 назв. : іл. Кл.слова: геометричні уявлення, діти дошкільного віку, діти із затримкою психічного розвитку Костерова, Н. В. Малювання намиста : [заняття з малювання для дітей із глибокою розумовою відсталістю 3-го року навчання] / Н. В. Костерова. - С.17–18. : іл. Кл.слова: образотворче мистецтво, правопівкульне малювання, діти із розумовою відсталістю Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [інструментарій для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.19–24. : фото. Кл.слова: учні з тяжкими порушеннями мовлення, дидактичні матеріали, українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг [Текст] : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 5–8. : фото. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--логопедичне заняття Кл.слова (ненормовані): артикуляція -- технологія торітелінг -- логопедичні заняття -- дошкільники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Стафійчук, Ірина Сніговик і Звуковик : тематичне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи (диференціація звуків [с] та [з] [Текст] / Ірина Стафійчук, Лариса Потопальська> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): логопедія -- артикуляція звуків -- логопедична гра -- розвиток мовлення Анотація: Подано розробку тематичного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей диференціювати слова зі звуками [с] та [з], знаходити на картинках об'єкти, у назвах яких є певні звуки, інтонаційно виділяти їх у словах; визначати місце звука в слові; позначати звуки за допомогою фішок; закріплювати артикуляцію звуків [с] та [з]; пояснити дітям значення фразеологізму "як дві краплі води"; розвивати фонематичний слух, артикуляційний апарат, мовленнєве дихання; сприяти розвитку уваги, мислення, пам'яті; формувати позитивний психологічний клімат у дитячому колективі. Дод.точки доступу: Потопальська, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/6 Журнал 2020р. N 6 (66) Косаренко, О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.2–3. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, індивідуальна психодіагностична робота, практичний психолог Безкоровайна, Л. М. Ростуть кущики в садочку : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію, сенсорні та просторові вміння, тактильні відчуття; продовжувати збагачувати уявлення дітей про рослинний світ] / Л. М. Безкоровайна. - С.4–6. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, рослинний світ Арутюнян, В. В. Казковий калейдоскоп, або пошуки рукавички : сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1–2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення: [розробка заняття мета якого: узагальнити знання учнів про українські народні казки; розвивати мовленнєві комунікативні навички – емоційну виразність монологічного та діалогічного мовлення] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.7–10. Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, корекційно-розвивальне свято, діти з порушеннями мовлення Безкоровайна, Л. М. Про своє здоров’я дбай змалечку : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію; формувати елементарні знання про здорове, правильне харчування] / Л. М. Безкоровайна. - С.11–12. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, здорове харчування Досінчук, О. В. Транспорт : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття для учнів початкової школи] / О. В. Досінчук. - С.13–16. Кл.слова: логопедичне заняття, корекція мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення Дудко, С. А. Магазин : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко. - С.17–19. Кл.слова: логопедичне заняття, вимова звука, правильна артикуляція Кажуть : сценарій свята для учнів початкових класів із порушеннями опорно-рухового апарату / Г. В. Коротецька, В. В. Арутюнян. - С.20–24. Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, діти із порушеннями мовлення, церебральним паралічем, дитино Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.25–31. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дудко, С. А. Магазин [Текст] : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 6(66). - С. 17–19. Рубрики: Діти з особливими потребами--виховання--виховні заняття, заходи Кл.слова (ненормовані): логопедичне заняття -- вимова звука -- правильна артикуляція -- розвиток слухового сприймання -- формування вимови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 64 б-ка Бойка О. Д. / С 64-фб Сопер, Поль Л.. Основы искусства речи [Текст] : книга о науке убеждать / П. Л. Сопер ; пер. с англ. С. Д. Чижовой ; Под ред.: К. Д. Чижова, Л. М. Яхнич. - 3-тє вид. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2005. - 448 с. - (Психология бизнеса). - ISBN 5-222-07060-3 : 24.00 грн. РУБ 808.5 Рубрики: Культура мовлення Ораторське мистецтво Кл.слова (ненормовані): мистецтво мовлення -- жестова мова -- міміка -- вимова -- артикуляція -- дискусія -- виступи Дод.точки доступу: Чижова, С. Д. \пер.\; Чижова, К. Д. \ред.\; Яхнич, Л. М. \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |