Р 70 Роменець, Володимир Андрійович. Психологія творчості [Текст] : навч. посіб. для студ. вузів / В. А. Роменець. - 2-е вид., доп. - К. : Либідь, 2001. - 288 с. - ISBN 966-06-0191-3 : 12.80 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Творчість--психологія Творчий процес Вчинок (псих.) Гра Дитячий малюнок Фантазія Уява Дод.точки доступу: Роменець, Володимир Андрійович \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (4), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), фб (1) |
Р 70 Роменець, Володимир Андрійович. Історія психології епохи Просвітництва [Текст] : Навч. посіб. для студ. університетів / В. А. Роменець. - К. : Вища школа, 1993. - 568 с. : іл. - Бібліогр.: с. 557-564. - ISBN 5-11-004103-2 : 8.25 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--історія, Просвітництво Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--історія психології Кл.слова (ненормовані): вчинок (псих.) -- відчуття -- психологія самопізнання -- натуралістична психологія -- емпірична психологія Примірників всього: 23 ав (5), Ч.З.№2 (15), аб (2), фб (1) Свободны: ав (5), Ч.З.№2 (15), аб (2), фб (1) |
Л93 Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії [Текст] / За ред. О. В. Татенка. - К. : Либідь, 2006. - 360 с. - (До 80-річчя від дня народження академіка В. А. Роменця). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-06-0425-4 : 33.60 грн., 20.00 грн.
РУБ 156 Рубрики: Психологія особистості Психологія вчинку Гендерна психологія Психологія рефлексів Герменевтика--психологія Психологія навчальної діяльності Учбова діяльність--суб’єкти Канонічна психологія Кафедра загальної та практичної психології Дод.точки доступу: Татенко, В. О. \ред.\ Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
Р 70 Роменець, Володимир Андрійович. Історія психології ХIХ - початок XX століття [Текст] : Навч. посібник для студ. вузів / В. А. Роменець. - К. : Либідь, 2007. - 832 с. - Бібліогр.: с. 807-816. - ISBN 978-966-06-0485-8 : 69.10 грн.
РУБ 15(09)(075.3) Рубрики: Психологія--історія психології, 19-початок 20 ст. Історична психологія Вчинок--психологія Психологія характеру Психологія свідомості Особистість--психологія Сенс життя Примірників всього: 11 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
> Шифр: ПГ-1/2004/3 (березень) Газета 2004р. N 3 (березень) Бех, І. Вчинок у гуманістичному вихованні / І. Бех. - С.8 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1) |
Бех, І. Вчинок у гуманістичному вихованні [Текст] / І. Бех> // Педагогічна газета. - 2004. - N3 (березень). - 8 (далі буде)
Рубрики: психологія особистості дитини вчинок Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1) |
> Шифр: ПШ-2/2004/6 Журнал 2004р. N 6 Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості / І. Бех. - С.1-5 Роговик, Л. Психомоторне обстеження першокласників / Л. Роговик. - С.7-9 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2004. - N6. - С. 1-5 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: психологія особистості дитини вчинок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості / І. Бех. - С.1-5. Продовження. Початок див.: Початкова школа, №6 за 2004р., №3 за 2006 р. Котух, Н. Навчальна комунікація як засіб мовленнєвої самореалізації учня / Н. Котух. - С.6-10. Кульчинський, М. Формування навичок письма - одна з основних проблем початкової школи / М. Кульчинський. - С.10-13. Цепова, І. Ознайомлення першокласників із сіткою зошита та елементами букв засобами художньо-зорових образів на матеріалі прописів з калькою / І. Цепова. - С.14-16. Федоренко, В. Вчимося ліпити народну глиняну іграшку / В. Федоренко. - С.22-24. Коляда, О. Проектний день у початковій школі / О. Коляда, О. Онопрієнко. - С.28-30. Кивлюк, О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в системі навчальних дисциплін початкової школи / О. Кивлюк. - С.34-35. Лаптєва, Л. Етика: духовні засади: Методичні розробки уроків / Л. Лаптєва, В. Ремізова. - С.46-50. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N5. - 1-5. Продовження. Початок див.: Початкова школа, №6 за 2004р., №3 за 2006 р. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: вчинок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Ткаченко, О. Психологічне дослідження феномена Майдану / О. Ткаченко. - С.20-30 Роменець Володимир Андрійович: До 80-річчя від дня народження. - С.31-32 Титаренко, Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання / Т. Титаренко. - С.33-53 М’ясоїд, П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця) / П. М’ясоїд. - С.54-77 Фурман, А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання / А. Фурман. - С.78-92 Мединська, Ю. Міфологія та міфологічний дискурс / Ю. Мединська. - С.115-122 Синєокий, О. Поняття і зміст насильницьких злочинів, які вчиняються на сексуальному грунті: системний аналіз проблеми / О. Синєокий. - С.141-147 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Титаренко, Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання [Текст] / Т. Титаренко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N2. - С. 33-53 . - ISSN 966-654-0 Дод.точки доступу: Роменець, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М’ясоїд, П. А. До функціонально-генетичного визначення вчинку [Текст] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N1. - С. 89-101. Рубрики: вчинок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г93 Гудима, Олександр Васильович. Психолого-педагогічні детермінанти моральних вчинків учнів молодшого шкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / О. В. Гудима ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 21 с. -
Рубрики: педагогічна психологія психологія вікова автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): моральний вчинок -- молодший шкільний вік -- самооцінка -- мотив Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
О-75 Основи психології [Текст] : Підручник для студентів вищих навчальних закладів / За заг. ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. - 3-е вид., стереотип. - К. : Либідь, 1997. - 632 с. - Імен. покаж.: с. 622-626. - ISBN 5-325-00822-6 : 9.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--основи психології Психологія--методи Кл.слова (ненормовані): психіка людини -- метапсихологія -- вчинок (психологія) -- вчинок (феноменологія) Дод.точки доступу: Киричук, О. В. \ред.\; Роменець, В. А. \ред.\ Примірників всього: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
Р 69 Роменець, Володимир Андрійович. Психологія творчості [Текст] : навч. посіб. для студ. університетів / В. А. Роменець. - К. : Вища школа, 1971. - 248 с. - Бібліогр.: с. 242-244. - 0.54 руб.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Творчість--психологія Творчий процес Вчинок (псих.) Гра Дитячий малюнок Фантазія Уява Героїчне Кл.слова (ненормовані): бісоціація Примірників всього: 13 аб (7), Ч.З.№2 (3), ав (2), пед. (1) Свободны: аб (7), Ч.З.№2 (3), ав (2), пед. (1) |
Р 70 Роменець, Володимир Андрійович. Історія психології ХІХ - початку ХХ століття [Текст] : Посібник для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спец." Психологія", "Соціологія", "Філософія". / В. А. Роменець. - К. : Вища школа, 1995. - 612 с. - (Міжнародний фонд "Відродження") (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - Бібліогр.: с. 604-610. - ISBN 5-11-004634-4 (в пер.) : 3.20 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Історія психології, ХІХ - поч. ХХ ст. Характер Вчинок--психологія Кл.слова (ненормовані): волюнтаризм -- Пасивне пристосування -- Активне пристосування -- Коригуюче пристосування -- душа людини -- історична психологія -- сцієнтизм -- марксизм Дод.точки доступу: Шопенгауер, А. \о нем\; Дедал \о нем\; Ікар (син Дедала (давньогрецька міфологія)) \о нем\; Рассел, Б. \о нем\; Холдейн, Д. \о нем\; Вернадський, В. І. \о нем\; Кун, Т. \о нем\; Мюллер, Й. \о нем\; Гельмгольц, Г. \о нем\; Гумбольдт, В. \о нем\; Максимович, М. О. \о нем\; Потебня, О. О. \о нем\; Гербарт, Й. Ф. \о нем\; Лотце, Г. Р. \о нем\; Ланге, М. М. \о нем\; Фехнер, Г. Т. \о нем\; Кавелін, К. Д. \о нем\; Вундт, В. \о нем\; Тітченер, Е. Б. \о нем\; Авенаріус, Ріхард (нім. філософ ; 1843-1896) \о нем\; Еббінгауз, Г. \о нем\; Ліппс, Т. \о нем\; Бергсон, А. \о нем\; Джемс, В. \о нем\; Брентано, Ф. \о нем\; Спенсер, Герберт \о нем\; Дарвін, Чарльз \о нем\; Сєченов, І. М. \о нем\; Рібо, Т. \о нем\; Бен, О. \о нем\; Дьюї, Д. \о нем\; Ушинський, К. Д. \о нем\; Юркевич, П. Д. \о нем\; Мечников, І. І. \о нем\; Дюркгейм, Е. \о нем\; Леві-Брюль, Л. \о нем\; Маркс, Карл \о нем\; Енгельс, Фрідріх \о нем\; Достоєвський, Федір Михайлович \о нем\; Лебон, Г. \о нем\; Ібсен, Г. \о нем\; Ніцше, Ф. \о нем\; Флобер, Г. \о нем\; Франс, Анатоль \о нем\; Ломброзо, Ч. \о нем\; Ковалевський, П. І. \о нем\; Кіркегор, С. \о нем\; Лазурський, О. Ф. \о нем\; Марінетті, Ф. \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Веселовський, О. М. \о нем\; Лапшин, І. І. \о нем\; Бердяєв, М. О. \о нем\; Роллан, Ромен \о нем\; Гегель \о нем\; Захер-Мазох, Л. фон \о нем\; Вишеславцев, Б. П. \о нем\; Фукс, Е. \о нем\; Дільтей, В. \о нем\; Франк, С. Л \о нем\; Рубінштейн, М. М. \о нем\; Челпанов, Г. І. \о нем\; Бахтін, М. М. \о нем\ Примірників всього: 33 аб (10), Ч.З.№2 (18), ав (5) Свободны: аб (10), Ч.З.№2 (18), ав (5) |
> Шифр: БШС1/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Кальба, Я. Є. Вчинок як мета, як засіб, як критерій шкільного вмховання / Я. Є. Кальба. - С.5-26. Кальба, Я. Є. Технологія дослідження вчинкового потенціалу старшокласника / Я. Є. Кальба. - С.27-72. Кальба, Я. Є. Психолого-педагогічні заходи формування вчинкового потенціалу / Я. Є. Кальба. - С.72-121. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |