15(075.3)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Психологія творчості [Текст] : навч. посіб. для студ. вузів / В. А. Роменець. - 2-е вид., доп. - К. : Либідь, 2001. - 288 с. - ISBN 966-06-0191-3 : 12.80 грн.
ДРНТІ
ББК 88.4я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Творчість--психологія
   Творчий процес

   Вчинок (псих.)

   Гра

   Дитячий малюнок

   Фантазія

   Уява



Дод.точки доступу:
Роменець, Володимир Андрійович \о нем\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (4), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), фб (1)

15(075.3)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології епохи Просвітництва [Текст] : Навч. посіб. для студ. університетів / В. А. Роменець. - К. : Вища школа, 1993. - 568 с. : іл. - Бібліогр.: с. 557-564. - ISBN 5-11-004103-2 : 8.25 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--історія, Просвітництво
   Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--історія психології

Кл.слова (ненормовані):
вчинок (псих.) -- відчуття -- психологія самопізнання -- натуралістична психологія -- емпірична психологія

Примірників всього: 23
ав (5), Ч.З.№2 (15), аб (2), фб (1)
Свободны: ав (5), Ч.З.№2 (15), аб (2), фб (1)

156
Л93


   
    Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії [Текст] / За ред. О. В. Татенка. - К. : Либідь, 2006. - 360 с. - (До 80-річчя від дня народження академіка В. А. Роменця). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-06-0425-4 : 33.60 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.37я43
РУБ 156
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія вчинку

   Гендерна психологія

   Психологія рефлексів

   Герменевтика--психологія

   Психологія навчальної діяльності

   Учбова діяльність--суб’єкти

   Канонічна психологія

   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Татенко, В. О. \ред.\
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)

151(075.33)
З-14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / упор.: О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. - К. : Каравела, 2007. - 640 с. - ISBN 966-8019-84-9 : 60.00 грн.
    Зміст:
ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Татенко, В. А. Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання / А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. - С .6-9
Смирнов, А. А. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії / О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. - С .9-12
РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ
Леонтьев, О. Н. Проблемы развития психики / Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. - С .13-18
Вудвортс, Р. Решение проблем животными / С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. - С .18-24
Тих, Н. А. Предыстория общества / П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. - С .24-30
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. - С .30-33
Чамата, П. Р. Зміст і основні форми прояву самосвідомості / Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. - С .33-39
Яценко, Т. С. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки) / О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. - С .39-62
ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ
ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ
Ананьев, Б. Г. Психология чувственного познания / Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. - С .63-81
Скороходова, О. И. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир / А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. - С .81-101
ПАМ’ЯТЬ
Аткинсон, Р. Человеческая память: система памяти и процессы управления / С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. - С .102-115
Выготский, Л. С. Память и ее развитие в детском возрасте / А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. - С .115-122
Ломов, Б. Ф. Память и антиципация / Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. - С .122-125
Лурия, А. Р. Маленькая книжка о большой памяти / Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. - С .125-133
Линдсей, П. Системы большой памяти / А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. - С .133-140
Рубинштейн, С. Л. Память / В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. - С .140-147
Смирнов, А. А. Произвольное и непроизвольное запоминание / О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. - С .147-153
Флорес, Ц. Память / О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. - С .163-167
МИСЛЕННЯ
Костюк, Г. С. Проблеми психології мислення / Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. - С .168-194
Коваленко, А. Б. Психологія розуміння творчих задач / А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. - С .194-207
Середа, В. Ю. Вчись мислити логічно / Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. - С .207-223
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Виды мышления / В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. - С .223-226
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Субъект мышления / А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. - С .226-228
Холодная, М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. - С .229-240
УЯВА
Балацька, Л. К. Уява в житті дитини / Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. - С .241-253
Брушлинский, А. В. Воображение и познание / С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. - С .253-258
Коршунова, Л. С. Воображение как отражение действительности / А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. - С .258-268
Моляко, В. А. Психология творческой деятельности / К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. - С .268-273
УВАГА
Лурия, А. Р. Внимание и память / Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. - С .274-286
Страхов, В. И. Психологические исследования внимания / Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. - С .286-291
Добрынин, Н. Ф. Об организованности внимания / С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. - С .291-295
ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Вундт, Л. Психология душевных волнений / В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. - С .296-300
Рубинштейн, С. Л. Эмоции / В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. - С .300-309
Леонтьев, А. Н. Потребности, мотивы и эмоции / В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. - С .310-316
Изард, К. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью / В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. - С .316-327
Чебыкин, А. Я. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы / І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. - С .327-331
Фромм, Э. Искусство любить: исследование природы любви / К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. - С .331-337
ВОЛЯ
Выготский, Л. С. Овладение собственным поведением / А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. - С .338-342
Рубинштейн, С. Л. Природа воли / В. А. Роменець; А. А. Бодалев. - С .342-345
Селиванов, В. И. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния / С. Д. Максименко; И. П. Павлов. - С .345-350
Иванников, В. А. Критерии воли / С. Д. Максименко; Я. Стреляу. - С .350-357
Дружинин, В. Е. Волевая регуляция поведения / Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. - С .357-360
Котырло, В. К. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие / Т. М. Титаренко; К. Леонгард. - С .360-363
Калин, В. К. Классификация волевых качеств / В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. - С .363-367
Бех, І. Д. Модель рефлексії як складника вольового процесу / Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. - С .367-369
ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ
ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ
Абульханова-Славская, Ксения Александровна. Личность в процессе деятельности и общения / Б. Ф. Ломов. - С .370-379
Асмолов, А. Г. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии / В. А. Кан-Калик. - С .379-383
Петровский, А. В. Личность в психологии: парадигма субъективности / С. Л. Рубинштейн. - С .384-393
ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ
Роменець, В. А. Вчинок і постання канонічної психології / А. А. Бодалев. - С .394-411
Максименко, С. Д. Метод дослідження особистості / И. П. Павлов. - С .411-428
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Я. Стреляу. - С .428-444
Чепелєва, Н. В. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики / А. Е. Личко. - С .444-450
Титаренко, Т. М. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця / К. Леонгард. - С .450-456
Татенко, В. О. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології / Н. Д. Левитов. - С .456-470
Титаренко, Т. М. Простір життєвого світу і його типи / Ф. Н. Гоноболин. - С .471-485
Кримський, Сергій Борисович. Заклики духовності ХХІ століття / Г. С. Костюк. - С .486-500
ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ
Бодалев, А. А. Восприятие человека человеком / А. А. Бодалев. - С .500-505
Ломов, Б. Ф. Проблема общения в психологии / Б. Ф. Ломов. - С .505-514
Кан-Калик, В. А. Технология профессионально-педагогического общения / В. А. Кан-Калик. - С .514-518
Рубинштейн, С. Л. Речь и общение. Функции речи / С. Л. Рубинштейн. - С .518-526
Добрович, А. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения / А. Б. Добрович. - С .526-543
Бодалев, А. А. Личность и общение / А. А. Бодалев. - С .543-553
ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Павлов, И. П. Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных / И. П. Павлов. - С .554-557
Стреляу, Я. Роль темперамента в психическом развитии / Я. Стреляу. - С .557-577
Личко, А. Е. Психопатии и акцентуации характера у подростков / А. Е. Личко. - С .577-602
Леонгард, К. Акцентуированные личности / К. Леонгард. - С .602-617
Левитов, Н. Д. Проблема компенсации в психологии / Н. Д. Левитов. - С .617-623
Гоноболин, Ф. Н. Психологический анализ педагогических способностей / Ф. Н. Гоноболин. - С .623-634
Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .634-639
ДРНТІ
ББК 88.3я73-3
РУБ 151(075.33)

Анотація: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами.


Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович; Долинська, Любов Василівна; Огороднійчук, Зоя Василівна; Лисянська, Таїсія Миколаївна; Зелінська, Тетяна Миколаївна; Зінченко, Людмила Миколаївна; Булах, Ірина Сергіївна; Співак, Ніна Василівна; Артемчук, Ольга Григорівна; Абрамян, Наталія Дмитрівна; Гоголь, Оксана Василівна; Ставицька, Світлана Олексіївна; Андріяшина, Наталія Володимирівна; Волошина, Валентина Віталіївна; Строяновська, Олена Василівна; Темрук, Олена Василівна; СЕЧЕНОВ, ИВАН МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\
Примірників всього: 100
фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)

15(09)(075.3)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології ХIХ - початок XX століття [Текст] : Навч. посібник для студ. вузів / В. А. Роменець. - К. : Либідь, 2007. - 832 с. - Бібліогр.: с. 807-816. - ISBN 978-966-06-0485-8 : 69.10 грн.
ДРНТІ
ББК 88.1я73
РУБ 15(09)(075.3)
Рубрики: Психологія--історія психології, 19-початок 20 ст.
   Історична психологія

   Вчинок--психологія

   Психологія характеру

   Психологія свідомості

   Особистість--психологія

   Сенс життя


Примірників всього: 11
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (1)

158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)

Шифр: ПГ-1/2004/3 (березень)
   Газета

Педагогічна газета [Текст]/ Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 3 (березень)
Зміст:
Бех, І. Вчинок у гуманістичному вихованні / І. Бех. - С.8 (далі буде)
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1)




    Бех, І.
    Вчинок у гуманістичному вихованні [Текст] / І. Бех // Педагогічна газета. - 2004. - N3 (березень). - 8 (далі буде)
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія особистості дитини
   вчинок



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1)


Шифр: ПШ-2/2004/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2004р. N 6
Зміст:
Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості / І. Бех. - С.1-5
Роговик, Л. Психомоторне обстеження першокласників / Л. Роговик. - С.7-9
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, І.
    Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2004. - N6. - С. 1-5 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія особистості дитини
   вчинок



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2006/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2006р. N 5
Зміст:
Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості / І. Бех. - С.1-5. Продовження. Початок див.: Початкова школа, №6 за 2004р., №3 за 2006 р.
Котух, Н. Навчальна комунікація як засіб мовленнєвої самореалізації учня / Н. Котух. - С.6-10.
Кульчинський, М. Формування навичок письма - одна з основних проблем початкової школи / М. Кульчинський. - С.10-13.
Цепова, І. Ознайомлення першокласників із сіткою зошита та елементами букв засобами художньо-зорових образів на матеріалі прописів з калькою / І. Цепова. - С.14-16.
Федоренко, В. Вчимося ліпити народну глиняну іграшку / В. Федоренко. - С.22-24.
Коляда, О. Проектний день у початковій школі / О. Коляда, О. Онопрієнко. - С.28-30.
Кивлюк, О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в системі навчальних дисциплін початкової школи / О. Кивлюк. - С.34-35.
Лаптєва, Л. Етика: духовні засади: Методичні розробки уроків / Л. Лаптєва, В. Ремізова. - С.46-50.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, І.
    Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N5. - 1-5. Продовження. Початок див.: Початкова школа, №6 за 2004р., №3 за 2006 р. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: вчинок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П3/2006/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2006р. N 2
Зміст:
Ткаченко, О. Психологічне дослідження феномена Майдану / О. Ткаченко. - С.20-30
Роменець Володимир Андрійович: До 80-річчя від дня народження. - С.31-32
Титаренко, Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання / Т. Титаренко. - С.33-53
М’ясоїд, П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця) / П. М’ясоїд. - С.54-77
Фурман, А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання / А. Фурман. - С.78-92
Мединська, Ю. Міфологія та міфологічний дискурс / Ю. Мединська. - С.115-122
Синєокий, О. Поняття і зміст насильницьких злочинів, які вчиняються на сексуальному грунті: системний аналіз проблеми / О. Синєокий. - С.141-147
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Титаренко, Т.
    Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання [Текст] / Т. Титаренко // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N2. - С. 33-53 . - ISSN 966-654-0


Дод.точки доступу:
Роменець, В. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    М’ясоїд, П. А.
    До функціонально-генетичного визначення вчинку [Текст] / П. А. М’ясоїд // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N1. - С. 89-101.
Рубрики: вчинок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Г93


    Гудима, Олександр Васильович.
    Психолого-педагогічні детермінанти моральних вчинків учнів молодшого шкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / О. В. Гудима ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 21 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 88
Рубрики: педагогічна психологія
   психологія вікова

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
моральний вчинок -- молодший шкільний вік -- самооцінка -- мотив


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

15(075.3)
О-75


   
    Основи психології [Текст] : Підручник для студентів вищих навчальних закладів / За заг. ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. - 3-е вид., стереотип. - К. : Либідь, 1997. - 632 с. - Імен. покаж.: с. 622-626. - ISBN 5-325-00822-6 : 9.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--основи психології
   Психологія--методи

Кл.слова (ненормовані):
психіка людини -- метапсихологія -- вчинок (психологія) -- вчинок (феноменологія)


Дод.точки доступу:
Киричук, О. В. \ред.\; Роменець, В. А. \ред.\
Примірників всього: 1
аб (1)
Свободны: аб (1)

15(075.3)
Р 69


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Психологія творчості [Текст] : навч. посіб. для студ. університетів / В. А. Роменець. - К. : Вища школа, 1971. - 248 с. - Бібліогр.: с. 242-244. - 0.54 руб.
ДРНТІ
ББК 88.4я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Творчість--психологія
   Творчий процес

   Вчинок (псих.)

   Гра

   Дитячий малюнок

   Фантазія

   Уява

   Героїчне

Кл.слова (ненормовані):
бісоціація

Примірників всього: 13
аб (7), Ч.З.№2 (3), ав (2), пед. (1)
Свободны: аб (7), Ч.З.№2 (3), ав (2), пед. (1)

15(075.3)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології ХІХ - початку ХХ століття [Текст] : Посібник для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спец." Психологія", "Соціологія", "Філософія". / В. А. Роменець. - К. : Вища школа, 1995. - 612 с. - (Міжнародний фонд "Відродження") (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - Бібліогр.: с. 604-610. - ISBN 5-11-004634-4 (в пер.) : 3.20 грн.

ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Історія психології, ХІХ - поч. ХХ ст.
   Характер

   Вчинок--психологія

Кл.слова (ненормовані):
волюнтаризм -- Пасивне пристосування -- Активне пристосування -- Коригуюче пристосування -- душа людини -- історична психологія -- сцієнтизм -- марксизм


Дод.точки доступу:
Шопенгауер, А. \о нем\; Дедал \о нем\; Ікар (син Дедала (давньогрецька міфологія)) \о нем\; Рассел, Б. \о нем\; Холдейн, Д. \о нем\; Вернадський, В. І. \о нем\; Кун, Т. \о нем\; Мюллер, Й. \о нем\; Гельмгольц, Г. \о нем\; Гумбольдт, В. \о нем\; Максимович, М. О. \о нем\; Потебня, О. О. \о нем\; Гербарт, Й. Ф. \о нем\; Лотце, Г. Р. \о нем\; Ланге, М. М. \о нем\; Фехнер, Г. Т. \о нем\; Кавелін, К. Д. \о нем\; Вундт, В. \о нем\; Тітченер, Е. Б. \о нем\; Авенаріус, Ріхард (нім. філософ ; 1843-1896) \о нем\; Еббінгауз, Г. \о нем\; Ліппс, Т. \о нем\; Бергсон, А. \о нем\; Джемс, В. \о нем\; Брентано, Ф. \о нем\; Спенсер, Герберт \о нем\; Дарвін, Чарльз \о нем\; Сєченов, І. М. \о нем\; Рібо, Т. \о нем\; Бен, О. \о нем\; Дьюї, Д. \о нем\; Ушинський, К. Д. \о нем\; Юркевич, П. Д. \о нем\; Мечников, І. І. \о нем\; Дюркгейм, Е. \о нем\; Леві-Брюль, Л. \о нем\; Маркс, Карл \о нем\; Енгельс, Фрідріх \о нем\; Достоєвський, Федір Михайлович \о нем\; Лебон, Г. \о нем\; Ібсен, Г. \о нем\; Ніцше, Ф. \о нем\; Флобер, Г. \о нем\; Франс, Анатоль \о нем\; Ломброзо, Ч. \о нем\; Ковалевський, П. І. \о нем\; Кіркегор, С. \о нем\; Лазурський, О. Ф. \о нем\; Марінетті, Ф. \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Веселовський, О. М. \о нем\; Лапшин, І. І. \о нем\; Бердяєв, М. О. \о нем\; Роллан, Ромен \о нем\; Гегель \о нем\; Захер-Мазох, Л. фон \о нем\; Вишеславцев, Б. П. \о нем\; Фукс, Е. \о нем\; Дільтей, В. \о нем\; Франк, С. Л \о нем\; Рубінштейн, М. М. \о нем\; Челпанов, Г. І. \о нем\; Бахтін, М. М. \о нем\
Примірників всього: 33
аб (10), Ч.З.№2 (18), ав (5)
Свободны: аб (10), Ч.З.№2 (18), ав (5)

Шифр: БШС1/2010/6
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 6
Зміст:
Кальба, Я. Є. Вчинок як мета, як засіб, як критерій шкільного вмховання / Я. Є. Кальба. - С.5-26.
Кальба, Я. Є. Технологія дослідження вчинкового потенціалу старшокласника / Я. Є. Кальба. - С.27-72.
Кальба, Я. Є. Психолого-педагогічні заходи формування вчинкового потенціалу / Я. Є. Кальба. - С.72-121.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)