378
Н 34


   
    Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст] : збірник статей. Вип. XLI / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2001. - 230 с. - 6.40 грн., 3.00 грн.
    Зміст:
Коваль, В. С. Головні фактори ризику та негативного впливу на здоров’я учня при роботі з комп’ютером / В. С. Коваль, В. М. Курочкіна. - С .25-27
Ковбаса, Ю. М. Нові проблеми у професійній підготовці старшокласників / Ю. М. Ковбаса. - С .27-29
Ковчина, І. М. Соціальні аспекти виховання молоді у Японії / І. М. Ковчина, О. Шубка. - С .30-31
Король, С. В. Шляхи впровадження в освітню практику диференційованого навчання / С. В. Король. - С .60-61
Кот, Н. М. Екологічний тренінг з дошкільниками / Н. М. Кот. - С .70-71
Кошарна, Н. В. Особливості системи підготовки учителя у швеції / Н. В. Кошарна. - С .71-73
Кравець, Л. В. бразно-стильові особливості ранніх оповідань В. Винниченка / Л. В. Кравець. - С .75-77
Кравченко, С. М. Інформаційне моделювання як засіб підвищення теоретичного рівня та практичної значущості результатів навчання з інформатики в педагогічному вузі / С. М. Кравченко. - С .77-79
Куценко, Т. М. Цілеспрямованість і самоконтроль як засоби підвищення ефективності педагогічної діяльності вчителя / Т. М. Куценко. - С .89-91
Кучинський, М. В. Формування професійних навичок у студентів до проведення уроків зв’язного мовлення за картиною / М. В. Кучинський. - С .92-94
Кучменко, О. М. Самостійна робота студентів заочної форми навчання педагогічних вузів / О. М. Кучменко. - С .95-97
Лапченко, І. О. Регулятивна функція емоційної сфери в особистісному розвитку дитини дошкільного віку / І. О. Лапченко. - С .98-99
Лисак, Ю. В. Екзистенційна проблематика повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків" / Ю. В. Лисак. - С .103-105
Луценко, І. О. Професійно-педагогічна підготовка студентів до формування комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей / І. О. Луценко. - С .113-115
Макарова, Л. Л. Проблемне навчання та гра як психологічні детермінанти розвитку мислення молодшого школяра / Л. Л. Макарова. - С .119-122
Матвієнко, О. В. Цілі виховання як базисна культура особистості / О. В. Матвієнко. - С .131-132
Матяш-Заяц, Л. П. Природа міжособистісних та внутрішньоособистісних конфліктів у ранньому юнацькому віці / Л. П. Матяш-Заяц. - С .133-135
Мельничук, М. І. Розвиток і становлення проблеми виховання дітей працею й грою у дошкільних закладах України у 20-30-ті роки ХХ століття / М. І. Мельничук. - С .140-142
Михайліченко, М. В. Виховання громадянина: історичний аспект / М. В. Михайліченко. - С .142-144
Можайкіна, О. С. Визначення факторів, які впливають на розвиток неповнолітнього - шлях до виховання гармонійної особистості / О. С. Можайкіна. - С .147-149
Мокрицький, Е. М. Система освіти в КНР в 50-х роках ХХ століття / Е. М. Мокрицький. - С .151-152
Мороз, О. Г. Підготовка майбутнього викладача вищої школи: психолого-педагогічний ракурс / О. Г. Мороз, В. І. Юрченко. - С .156-159
Огороднійчук, З. В. Емпатійність як умова формування пізнавального інтересу учнів / З. В. Огороднійчук. - С .178-179
Осадчій, І. Г. особливості організаційно-педагогічного забазпечення процесів здобуття загальної середньої освіти в сільському регіоні / І. Г. Осадчій. - С .186-190
Падалка, О. С. Технологія формування економічного мислення у студентів педагогічного університету / О. С. Падалка. - С .193-199
Паламар, О. М. Дослідження мотивації учіння молодших школярів (на матеріалі природознавства) / О. М. Паламар. - С .200
Панченко, Г. Д. Поєднання логіки навчального предмета з логікою навчального процесу - необхідна передумова інтенсифікації навчання / Г. Д. Панченко, М. С. Гордфйчук. - С .201
Пестушко, В. Ю. "Гуманітаризація" і "гуманізація" у понятійно-термінологічному апараті педагогіки / В. Ю. Пестушко. - С .207-209
Підкамінна, Л. В. Метафоричні епітети у поезії Т. Г. Шевченка / Л. В. Підкамінна. - С .213-216
Пінчук, Ю. В. Актуальні завдання вузівського курсу методики дошкільного виховання дітей з тяжкими вадами мовлення / Ю. В. Пінчук. - С .221-223
ДРНТІ
ББК 74.58я5
РУБ 378


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн.
    Зміст:
Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14
Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25
Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29
Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38
Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44
Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48
Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53
Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59
Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68
Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80
Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96
Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100
Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108
Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111
Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136
Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145
Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154
Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156
Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166
Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174
Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187
Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193
Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204
Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

535(07)(043):7/9
К49


    Клименко, Людмила Олександрівна.
    Гуманітаризація навчання фізики в загальноосвітній школі при вивченні оптичних явищ [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / Л.О. Клименко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003 (НПУ). - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 22.3р
Рубрики: викладання фізики
   Гуманітаризація навчання

   Оптичні явища

   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

   Кафедра фізики



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

372.859
Г24


    Гашенко , Ірина Олександрівна.
    Педагогічні умови гуманітаризації природничо-наукової освіти старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах України [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. О. Гашенко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Гуманітаризація навчання
   природничо-наукова освіта

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація -- діалогізація


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

373.5.016:53:502.3
М26


    Маркович , Людмила Михайлівна.
    Екологічні знання як чинник гуманітаризації шкільного курсу фізики [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / Л. М. Маркович ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 22.3р
Рубрики: викладання фізики
   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
екологічна культура -- гуманітаризація шкільного курсу фізики


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
М36


    Мацько, Дмитро Сергійович.
    Формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів зарубіжної літератури в процесі фахової підготовки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Д. С. Мацько ; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ). - Луганськ : ЛНУ ім.Шевченка, 2008. - 20 с. -
УДК
РУБ 74
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів зарубіжної літератури
   Гуманітаризація навчання

   автореферати дисертацій--професійна освіта



Дод.точки доступу:
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
К 48


    Клепиков, В. Н.
    Интеграция гуманитарных и естественно-математических знаний [Текст] / В. Н. Клепиков // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 182-189
ББК 74
Рубрики: інтеграція знань
   Гуманітаризація навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Білогур, Влада.
    Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді / Влада Білогур // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 74-80. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Студенти ВНЗ--світоглядні орієнтації
   Виховання студентів

Кл.слова (ненормовані):
світогляд -- світоглядні орієнтації -- студентська молодь -- політичні орієнтації -- демократичні цінності -- політико-громадянська освіта -- економічні орієнтації -- цінності інноваційно-перетворювальної діяльності -- соціокультурні цінності -- соціалізація молоді -- духовність -- духовні цінності -- розвиток особистості студента -- гуманітаризація освіти -- світоглядна цілісність особистості
Анотація: Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді розглядається крізь призму соціальних і духовних чинників її формування і розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
С 17


    Самчук, Зореслав Федорович.
    Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти
Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.23
К 48


    Клепиков, В. Н.
    Аксиологическая интеграция как образовательная технология этического воспитания школьников / В. Н. Клепиков // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 8-15. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.202.23 + 74.202.5
Рубрики: Навчання учнів--гуманітаризація освіти--міжпредметна інтеграція
   Аксиологічна інтеграція--технологія етичного виховання

   виховання--методи--технології

   Росія--виховання--етичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
навчання школярів -- гуманітаризація освіти -- міжпредметна інтеграція -- аксиологічна інтеграція -- технологія етичного виховання -- освітній феномен
Анотація: Про гуманітаризацію шкільної освіти, аксиологічну інтеграцію як освітню технологію етичного виховання школярів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
Т 48


    Ткаченко, Наталія.
    Проблеми гуманізації вищої освіти [Текст] / Н. Ткаченко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 6. - С. 51-57. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
виховання молодого покоління -- гуманітаризація освіти -- інтеграція освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
Р 88


    Русинка, Іван.
    Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності [Текст] / І. Русинка // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 8. - С. 42-51 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: підручники з психології
   навчання студентів--психологія

   викладання психології в ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- концепції людини -- творчий потенціал особистості -- гуманітаризація освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.245
К 72


    Косянчук, С.
    Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті [Текст] / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 18-22.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання компетентнісне
   ціннісні орієнтації--старшокласники

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- гуманітаризація освіти -- стандартизація виховного процесу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ВШ-3/2013/3
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2013р. N 3
Зміст:
Вітренко, Юрій. Взаємозв’язок освіти та зайнятості населення України в умовах ринкової економіки: пошук узгодженості / Ю. Вітренко. - С.7-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Загірняк, Михайло. Оцінювання якості роботи професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів / М. Загірняк, С. Сергієнко. - С.19-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Базилевич, Віктор. П. П. Цитович. Обличчям до Європи / В. Базилевич, В. Короткий, Т. Короткий. - С.31-53
Удод, Олександр. Методологія історії та гуманітаризація знання / О. Удод, М. Юрій. - С.54-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Безвершук, Жанна. Незмінний чинник розвитку інтелекту, або Чому і як треба вивчати культурологію / Ж. Безвершук. - С.71-79
Кубовська, Тетяна. Технології візуалізації алгоритмів і структур даних / Т. Кубовська, С. Сєйтвелієва. - С.80-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Мікульонок, Ігор. Підготовка навчальних видань у Національному технічному університеті України "Київський політехнічний інститут / І. Мікульонок. - С.90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Про формування та розміщення державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів : Закон України від 20 листоп. 2012 р. № 5499-VI. - С.96-99
Удод, О. А. Вища освіта і наука: огляд періодичних видань / О. А. Удод. - С.100-127
Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6
Кл.слова: соціальна служба, Китайський університет нафти, семінар
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України у січні 2013 року / О. А. Удод. - С.113-127
Кл.слова: книги, гриф МОНМС України, підручники
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Удод, Олександр.
    Методологія історії та гуманітаризація знання [Текст] / О. Удод, М. Юрій // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 54-70 : табл. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 63.3
Рубрики: Історія--методологія науки--методи дослідження
   Освіта--гуманізація освіти

Кл.слова (ненормовані):
формація -- цивілізація -- християнство -- парадигма -- суспільство -- традиція -- культура -- історична наука
Анотація: Розглядаються методологічні проблеми історичної науки. Розкриваються формаційний та цивілізаційний підходи в історичному процесі, роль гуманітаризації знання.


Дод.точки доступу:
Юрій, Михайло

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2013/7
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2013р. N 7
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: управління освітою, підготовка ІТ-фахівців, програма "Наука в університетах"
Суліма, Є. Інноваційні виклики сучасності й динаміка модернізації національної освіти / Є. Суліма. - С.7-12
Кл.слова: пріоритети державної політики, інноваційний розвиток, інформаційне суспільство
Степко, М. Світові тенденції розвитку систем вищої освіти та проблеми забезпечення якості й ефективності вищої освіти в Україні / М. Степко. - С.13-22. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: глобалізація, європейський простір вищої освіти, реформування освіти
Комаров, В. Законодавче забезпечення модернізації вищої освіти / В. Комаров. - С.23-33. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: законодавство про вищу освіту, управління освітою, автономія вищого навчального закладу
Дурняк, Б. Вплив міжнародної співпраці Української академії друкарства на підвищення якості підготовки фахівців для видавничо-поліграфічної галузі України / Б. Дурняк, Я. Угрин. - С.34-42
Кл.слова: видавничо-поліграфічна справа, міжнародна співпраця, Болонський процес
Півняк, Г. Інноваційні дослідження в діяльності університету / Г. Півняк, О. Бешта, С. Шевченко. - С.43-49 : фот.
Кл.слова: інноваційна платформа, науково-навчальний центр, студентське конструкторське бюро
Жорнова, Ольга. Talent management у вітчизняному ВНЗ: вибір оптимального шляху розвитку / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.50-58. - Бібліогр.: 20 назв.
Кл.слова: управління талантами, ресурси, ноосфера
Очеретяний, А. До питання про предмет політології / А. Очеретяний. - С.59-69. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: об’єкт науки, предмет науки, структура предмета політології
Зотова-Садило, О. Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище / О. Зотова-Садило. - С.70-78. - Бібліогр.: 14 назв.
Кл.слова: гуманітаризація вищої освіти, система підготовки майбутніх фахівців економічної галузі, конкурентоспроможний спеціаліст
Константінова, Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм / Н. Константінова. - С.79-91. - Бібліогр.: 4 назв. : табл.
Кл.слова: система методичної роботи, психолого-педагогічний аналіз, компоненти навчального заняття
Головенкін, В. Успішність засвоєння фізики студентами першого курсу / В. Головенкін. - С.92-98. - Бібліогр.: 2 назв. : граф.
Кл.слова: фізика, зовнішнє незалежне оцінювання, вхідний контроль
Україні ХХІ сторіччя - інтелект і творчість молоді. - С.99-101
Кл.слова: Міжнародний форум студентів, аспірантів і молодих науковців, глобалізований світ, нова генерація науковців
Ткаченко, О. Дбати про збереження духовності / О. Ткаченко. - С.102-105
Кл.слова: естетика, навчальні посібники, духовність
Цвих, В. Політологія у системі підготовки сучасного фахівця / В. Цвих, Д. Черняк. - С.106-110
Кл.слова: політологія, навчальний посібник, відповіді на питання екзаменаційних білетів
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.111-115
Кл.слова: періодичні видання, вища освіта, наука
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у травні 2013 року / О. А. Удод. - С.116-125
Кл.слова: книги, гриф МОН України, перелік книг
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
З-88


    Зотова-Садило, О.
    Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище [Текст] / О. Зотова-Садило // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 7. - С. 70-78. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 74.58.2
Рубрики: Вища освіта--гуманітаризація вищої освіти
   Навчання студентів--предмети гуманітарного циклу

   Підготовка майбутніх економістів--предмети гуманітарного циклу

   Кафедра економічної теорії

Кл.слова (ненормовані):
гуманітаризація вищої освіти -- підготовка майбутніх фахівців економічної галузі -- конкурентоспроможний спеціаліст -- інтегрований спецкурс -- професійне ділове спілкування
Анотація: Аналізуються погляди вітчизняних і зарубіжних учених стосовно місця гуманітарних наук у системі підготовки майбутніх фахівців негуманітарного профілю. Автор відстоює ефективність впровадження у навчальний процес ВНЗ для студентів економічних спеціальностей предметів гуманітарного циклу в органічній єдності із предметами спеціального профільного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Уман, А. И.
    Дидактические идеи М. В. Ломоносова и современная теория обучения / А. И. Уман // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 103-108. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 72.3(2Рос)-8 + 74.03(2Рос)-8 + 74.202 + 81.411.2-0
Рубрики: Педагогіка зарубіжних країн--історія, 18 ст.
   Педагогіка--дидактика

   Викладання російської мови в школі--історія

   Кафедра російської мови і перекладу

   Росія--вчені
    Росія--педагоги

    Росія--педагогіка--історія, 18 ст.

Кл.слова (ненормовані):
історія російської педагогіки -- дидактика -- гуманізація -- гуманітаризація -- моделі процесу навчання -- навчальні програми -- класифікації навчальних завдань -- російська мова -- методика викладання мов -- викладання російської мови -- мовна компетентність учнів -- російські педагоги -- російські вчені -- педагогічна спадщина Ломоносова М. В.
Анотація: У статті дано аналіз дидактичних ідей в спадщині російського вченого- енциклопедиста М. В. Ломоносова (1711-1765). Показано, що вже на самому початку формування державної системи освіти в Росії великий учений зумів позначити і обгрунтувати її перспективи.


Дод.точки доступу:
Ломоносов, Михайло Васильович (рос. вчений ; 1711-1765) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202
Б 24


    Барановська, Олена
    Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Освіта--гуманітарна освіта
   Освіта--компетентнісний підхід у навчанні--наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність (визначення) -- компетенція (визначення) -- українські науковці про компетентність
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


Шифр: М467300/2014/3
   Журнал

Математика в рідній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Педагогічна преса. - Виходить щомісячно
2014р. N 3
Зміст:
Гнатишин, Наталія. Звичайні дроби (інтегрований урок математики та інформатики) / Н. Гнатишин, Н. Гиршвельд. - С.31-34.
Воєвода, А. Гуманітаризація навчання математики засобами літератури / А. Воєвода. - С.34-39.
Білошкурська, С. Вивчаємо піраміду з використанням ІКТ / С. Білошкурська, В. Білошкурський. - С.39-45.
Сверчевська, І. Властивості чисел в історичних задачах / І. Сверчевська. - С.45-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)