88
Ш 32


    Шаюк, Ольга.
    Емоційно-вольовий компонент толерантності [Текст] / О. Шаюк // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 1. - С. 104-110.
ББК 88
Рубрики: Толерантність
   Емпатія

Кл.слова (ненормовані):
інтолерантність -- емоційно-вольовий компонент -- психологічний механізм -- психологічна стійкість -- захісні механізми особистості -- копінг-стратегії -- асертивність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100
Р 83


    Руденко, Людмила.
    Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / Л. Руденко, Т. Шинкар // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 12-18.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності--діагностика--старші дошкільники
   Дошкільники--творчий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
розвиток творчих здібностей -- компоненти творчих здібностей -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- комунікативний компонент -- діагностування
Анотація: У статті наголошено, що сензитивним для розвитку творчих здібностей є старший дошкільний вік. Проаналізовано структурні компоненти творчих здібностей старших дошкільників, розглянуто критеріальний підхід до діагностування обдарованості. Наведено діагностичні завдання для оцінювання рівня розвитку творчих здібностей старших дошкільнят, картку оцінювання рівня розвитку творчих здібностей дитини старшого дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Шинкар, Тетяна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
К 60


    Колесник, Лариса.
    Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--професійна самооцінка
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна компетентність -- професійна самооцінка -- аксіологічний компонент -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- рефлексивно-оцінний компонент -- рівні сформованості -- ситуативний рівень -- консервативний рівень -- динамічний рівень -- дифузний рівень -- підготовка вчителів початкових класів
Анотація: У статті обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх вчителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)