> Шифр: БШС1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8 Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17. Кл.слова: здібності, обдарованість Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29. Кл.слова: здібності, індивідуальні програми Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34. Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38. Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42. Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50. Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59. Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65. Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71. Кл.слова: мислення, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89. Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95. Кл.слова: допитливість, творчість Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103. Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127. Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
, Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня [Текст] / Моргун В. > // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 4-8
Рубрики: Здібності дитини-- обдарованість геніальність Кл.слова (ненормовані): ЗАДАТКИ -- творчість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВП 2/2004/2 Журнал 2004р. N 2 . - Номер посвящен 90-летию Психологического института. - Библиография в конце статей Рубцов, В. В. Психологический институт на Моховой : история и современность / В. В. Рубцов. - С.3-16. Методологические принципы и ведущая проблематика исследований в Психологическом институте / Т. Д. Марцинковская. - С.17-41. Кл.слова: школа Г. И. Челпанова, психофизическая проблема, проблема активности Дубровина, И. В. Практическая психология образования в Психологическом институте / И. В. Дубровина. - С.42-53. Кл.слова: психологическая служба, подготовка кадров психологов образования, психология развития, психическое и психологическое здоровье Смирнова, Е. О. Генезис общения ребенка от рождения до семи лет в исследованиях сотрудников Психологического института / Е. О. Смирнова. - С.54-62. Кл.слова: самосознание, развитие личности Поливанова, К. Н. Становление возрастной психологии в Психологическом институте / К.Н. Поливанова. - С.63-73. Кл.слова: теория деятельности, периодизация психического развития Божович, Е. Д. Развитие идей Н. А. Менчинской на современно этапе исследований психологии учения / Е.Д. Божович. - С.73-80. Кл.слова: практико-ориентированная диагностика развития школьника Кабардов, М. К. К истории становления дифференциальной психофизиологии в Психологическом институте / М. К. Кабардов. - С.81-93. Кл.слова: способности, задатки Чуприкова, Н. И. Психика и предмет психологии в свете достижений современной нейронауки / Н. И. Чуприкова. - С.104-118. Кл.слова: деятельность мозга, психологическая картина мира Шумакова, Н. Б. Влияние представлений родителей об обучении на развитие одаренности у детей / Н. Б. Шумакова. - С.119-127. Конопкин, О. А. Общая способность к саморегуляции как фактор субъектного развития / О. А. Конопкин. - С.128-135. Малых, С. Б. Проблема наследственности в современных психологических исследованиях / С. Б. Малых. - С.136-148. Кл.слова: генотип, индивидуальные психологические признаки Воробьева, Л. И. Субъект и/ или автор (О категориях гуманитарной психологии) / Л. И. Воробьева. - С.149-158. Кл.слова: духовность, духовные организмы Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кабардов, М. К. К истории становления дифференциальной психофизиологии в Психологическом институте [Текст] / М. К. Кабардов> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N2. - С. 81-93. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Диференціальна психологія психофізіологія Здібності Кл.слова (ненормовані): способности, задатки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Горай, Ю. Творчі здібності та обдарованість [Текст] / Ю. Горай, М. Гетманська> // Психолог. - 2006. - N25/28. - С. 54-56
Рубрики: обдарованість Кл.слова (ненормовані): ЗДІБНОСТІ -- ЗАДАТКИ Дод.точки доступу: Гетманська, М. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Л64 Литвак, Михаил Ефимович. Как узнать и изменить свою судьбу [Текст] : научно-популярная литература / М. Е. Литвак. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1997. - 352 с. : ил. - ISBN 5-222-00032-Х (в пер.) : 5.00 грн.
РУБ 156 Рубрики: Доля--людини Цінності людські (психол.) Здібності Темперамент Характер Особистісні комплекси Особистість--типи Логіка життя Поняття Міркування (психол.) Умовивід (психол.) Гіпотеза і теорія (психол.) Розум--психологія Глупота--психологія Публічний виступ--психологія Оратор--типи Айкидо--психологія Транс (психологія) Ораторське мистецтво Кл.слова (ненормовані): дурість -- глупота -- насолода (психол.) -- утіха (психол.) -- задатки Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М17 Максименко, Сергій Дмитрович. Основи генетичної психології [Текст] : Навч. посіб. для студ. пед. вузів / С. Д. Максименко ; Міністерство освіти України. - К. : НПЦ Перспектива, 1998. - 220 с. - ISBN 966-7038-22-Х : 10.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Генетична психологія--основи Експеримент генетичний--основи теорії Учень--керування розвитком Діяльність Творчість--психологія Мислення Кл.слова (ненормовані): Задатки, здібності, навчання, розвиток, дія, методи, експериментально-генетичний метод Дод.точки доступу: Костюк, Григорий Силович \о нем\; Міністерство освіти України Примірників всього: 20 Ч.З.№2 (10), фб (1), аб (5), ав (4) Свободны: Ч.З.№2 (10), фб (1), аб (5), ав (4) |
Н 50 Немов, Роберт Семенович. Практическая психология: Познание себя. Влияние на людей [Текст] : Пособие для учащихся / Р. С. Немов. - М. : ВЛАДОС, 1998. - 320 с. - Библиогр.: с. 255-259. - ISBN 5-691-00074-8 : 6.25 грн.
РУБ 156 Рубрики: Пізнання психологічне Пізнання--задатки--здібності людей Увага--вивчення Пам’ять--психодіагностика--дослідження Інтелектуальні здібності--дослідження--психодіагностика Здібності--організаторські--психодіагностика Темперамент--методики вивчення Пізнання--взаємовідносини людей Здібності--розвиток Характер людини--формування Вплив--оточуючі Емоційні стани--управління Примірників всього: 4 Ч.З.№2 (2), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ав (1), фб (1) |
Д 13 Давиденко, А. А. Творчість як процес гармонізації системи / А. А. Давиденко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 78-85. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Творчі здібності Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): задатки -- здібності -- обдарованість -- розвиток -- творчість Анотація: Розглядаючи проблему розвитку обдарованості дитини до творчості, автор доводить, що творчість є процесом гармонізації системи й це слід класти в основу розвитку творчих здібностей дитини. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Виноградов, Е. С. Таланты и китайский календарь / Е. С. Виноградов> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 141-151. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--талант Обдарованість--вплив сонячно-космічної радіації Кл.слова (ненормовані): середовище -- задатки -- китайський календар -- обдарованість -- сонячна активність -- вплив сонця -- геліосфера -- радіобіологія Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Освіта--філософія освіти Виховання особистості Кл.слова (ненормовані): \ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ф 95 Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 26-33. Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість Кл.слова (ненормовані): задатки -- схильності -- здібності -- ознаки здібностей -- прояви обдарованості -- виявлення обдарованості -- унікальність особистості -- шляхи розвитку таланту Анотація: У статті розглядається питання про те, як визначити сферу талантів кожної дитини, щоб праваильно спрямувати їх розвиток. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: УМЛСШ/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Караман, Станіслав. Тести та завдання для тематичного контролю з української мови / С. Караман, О. Караман. - С.4-9 Козир, Маргарита. Застосування дискусійних методів на уроках української мови : 5-7 класи / М. Козир. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв. Омельчук, Сергій. Вивчення іменника на матеріалі лексичних новотворів : дослідницьке опрацювання / С. Омельчук. - С.15-17. - Бібліогр.: 2 назв. Солодюк, Наталія. Застосування інтерактивних методів навчання на уроках української мови / Н. Солодюк. - С.18-21. - Бібліогр.: 5 назв. Остапченко, Олена. Великі географічні... курйози або як виникають назви / О. Остапченко. - С.22-25. - Бібліогр.: 12 назв. Леонова, Надія. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості / Н. Леонова. - С.26-28. - Бібліогр.: 8 назв. Бойко, Наталія. Правопис префіксів ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ- : урок української мови / Н. Бойко. - С.29-31. - Бібліогр.: 8 назв. Деркач, Олена. Слово - найтонше доторкання до серця... : урок-панорама з елементами дослідження та дискусії, 11 клас / О. Деркач. - С.32-35 Блізніченко, Ольга. Усунення лексичних помилок у вживанні паронімів : урок української мови, 10 клас / О. Блізніченко. - С.36-38 Скалига, Антоніна. Узагальнення й систематизація знань про пунктограми при прямій мові та діалозі : урок української мови, 11 клас / А. Скалига. - С.39-42. - Бібліогр.: 3 назв. Прокопенко, Світлана. Життєвий і творчий шлях Юрія Яновського : урок-проект з української літератури, 11 клас / С. Прокопенко. - С.43-46 Голик, Олена. Найвища наука життя - мудрість, а найвища мудрість - бути добрим : урок-проект з української літератури, 5 клас / О. Голик. - С.47-49. - Бібліогр.: 3 назв. Гетьман, Оксана. Орфоепія і культура мовлення : урок української мови, 10 клас / О. Гетьман. - С.50-54 Барановська, Вікторія. Складнопідрядне речення з кількома підрядними : урок української мови у технології інтерактивного навчання, 10 клас / В. Барановська. - С.55-58 Матвійчук, Тетяна. Відповідники стійких виразів / Т. Матвійчук. - С.58 Згурська, Людмила. Іван Багряний - письменник і громадянин : урок-проект з української літератури, 11 клас / Л. Згурська. - С.59-66 Хапатько, Оксана. "Чи знаєш ти, що таке мамине серденько?" : урок позакласного читання за казкою Ірини Мацкл, 5 клас / О. Хапатько. - С.67-69 Мацко, Ірина. "Мамине серденько" (казка) / І. Мацко. - С.70-71 Дем’яненко, Ганна. Життя і творчість Катерини Білокур : урок позакласного читання, 9 клас / Г. Дем’яненко ; Г. Дем’яненко. - С.72-74 Носенко, Віра. [Тексти віршів: "Весняна диво-сила" та "Мова держави - це мова народу"] / В. Носенко. - С.75 Губерначук, Станіслав. Походження деяких загальновживаних слів / С. Губерначук. - С.76 Календар знаменних і пам’ятних дат. - С.77-79 Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Л 47 Леонова, Надія. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості / Н. Леонова> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 4. - С. 26-28. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: діти обдаровані Кл.слова (ненормовані): чинники обдарованості -- практика виховання Анотація: У статті розглядаються базові чинники обдарованості у контексті сучасних психологічних студій вітчизняних та зарубіжнихнауковців. Обгрунтовуються типи індивідуальної обдарованості й окреслюються умови розвитку обдарованості, важливі для врахування у практиці виховання. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Т 36 Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 32-35. Рубрики: Історія педагогіки Обдарованість--розвиток Кл.слова (ненормовані): розвиток обдарованості -- природа обдарованості -- здібності -- задатки -- спадковість -- набутість -- діагностика обдарованості -- загальна обдарованість -- спеціальна обдарованість -- творчість особистості Анотація: У статті аналізується палітра поглядів мислителів та учених на феномен обдарованості дитини, що висловлювалися в різні епохи й у різних країнах. Представлено сучасні наукові концепції обдарованості дитини, що розробляються в Україні. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ОД1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Синягина, Н. Ю. О некоторых трудностях и перспективах в работе с одаренными детьми / Н. Ю. Синягина. - С.2-7 Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами ейдетики в початковій школі / Г. І. Недозірна. - С.8-15 Иващенко, Н. Это волшебное слово - игра / Н. Иващенко. - С.15-17 Швед, О. І. Шляхи формування творчої особистості засобами позашкільної освіти / О. І. Швед. - С.18-22 Зверик, А. П. Тест на выявление творческой технической одаренности / А. П. Зверик. - С.23-27 Настасенко, В. А. Анализ теста Зверика А.П. на выявление творческой одаренности / В. А. Настасенко. - С.27-29 Губенко, О. В. Розвиваємо фінансові здібності і задатки дитини, навчаючи її вести фінансовий щоденник та складати бізнес-план / О. В. Губенко. - С.29-34 Качур, О. В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей / О. В. Качур. - С.35-41 Остапчук, О. М. Від роботи з "резервом" - до підготовки нової генерації керівників шкіл / О. М. Остапчук. - С.42-45 Рог, Е. Разговор об образовании и воспитании детей с писательницей Еленой Рог : [інтерв’ю / Е. Рог. - С.46-48 Розвиваємо увагу (завдання для старших дошкільників). Частина третя. - С.49-54 Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребенка (по материалам книги Гордона Драидена и Джаннетт Вое "Революция и обучение. Научить мир учиться по-новому") / В. Ф. Калошин. - С.55-59 Досліди з водою (для дітей молодшого шкільного віку). - С.60-64 Федорович, Л. ВІЛ/СНІД - мені не байдуже / Л. Федорович. - С.65-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Губенко, О. В. Розвиваємо фінансові здібності і задатки дитини, навчаючи її вести фінансовий щоденник та складати бізнес-план [Текст] / О. В. Губенко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 29-34
Рубрики: Діти--гроші Економічне виховання--гроші--фінансові здібності Кл.слова (ненормовані): ставлення до грошей -- фінансові здібності -- бізнес-план -- фінансовий щоденник Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Х195369/2014/1/2 Журнал 2014р. N 1/2 Леонова, Н. С. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості / Н. С. Леонова. - С.4-8. Щербак, С. М. Заснування інтерактивних і нетрадиційних методів навчання на уроках / С. М. Щербак. - С.8-14. Мацак, С. О. Сполуки неметалічних елементів. 10 клас / С. О. Мацак. - С.24-31. Швець, В. В. Хімічні властивості кисню. Поняття про оксиди. 7 клас / В. В. Швець, І. І. Корсунська. - С.31-36. Бабурін, Д. А. Аналіз тестових завдань основної сесії ЗНО з хімії 2013 року / Д. А. Бабурін. - С.55-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 47 Леонова, Н. С. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості [Текст] / Н. С. Леонова> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2. - С. 4-8. Рубрики: Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): геніальність -- талановитість -- здібності -- задатки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кочерга, О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 12. - С. 5-9. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--психофізіологія учня Кл.слова (ненормовані): мислення учнів -- уява учня -- задатки учня -- почуття учнів -- довіра учня -- психосоматика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |