Моргун, В. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текст] / В. Моргун> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 1 - 5
Рубрики: навчання профільне досягнення учня діагностичні методики Кл.слова (ненормовані): ЗДІБНОСТІ -- ДОСЯГНЕННЯ -- нахили -- профільні уроки Анотація: В статье обосновываются: место профильного обучения на пути от "школы-зубрежки" к "школе-жизни"; замена профильных классов профильными уроками, которые смогут посещать все старшеклассники Украины; предлагаются методики длительного и "срезового" выявления склонностей и одаренностей каждого, кто выбирает профессию Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
М 19 Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи [Текст] / К. Малихіна> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 95-103. . - ISSN 1682-2366
Кл.слова (ненормовані): професійна орієнтація учнів -- профільне навчання -- вища школа -- менеджмент -- маркетинг -- сутність професії -- здібності -- нахили -- наміри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |