Моргун, В.
    Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текст] / В. Моргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 1 - 5
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: навчання профільне
   досягнення учня

   діагностичні методики

Кл.слова (ненормовані):
ЗДІБНОСТІ -- ДОСЯГНЕННЯ -- нахили -- профільні уроки
Анотація: В статье обосновываются: место профильного обучения на пути от "школы-зубрежки" к "школе-жизни"; замена профильных классов профильными уроками, которые смогут посещать все старшеклассники Украины; предлагаются методики длительного и "срезового" выявления склонностей и одаренностей каждого, кто выбирает профессию


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)


37.062:37.048.4
М 19


    Малихіна, Катерина.
    Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи [Текст] / К. Малихіна // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 95-103. . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--профорієнтація--взаємодія ВНЗ та школи
Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація учнів -- профільне навчання -- вища школа -- менеджмент -- маркетинг -- сутність професії -- здібності -- нахили -- наміри


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)