Дуванова, С. П. Управление процессом усвоения понятий у школьников с нарушением интеллекта ( на примере геометрии) [Текст] / С.П. Дуванова> // Практическая психология и логопедия : Научно-методический журнал. - 2004. - N1. - С. 47-59
Рубрики: Навчання--засвоєння знань Кл.слова (ненормовані): засвоєння знань -- порушення інтелекту Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Д 18 Данилова, Людмила Анатольевна. Программа отделения дневного пребывания молодых инвалидов "Тропинка здоровья" [Текст] / Л. А. Данилова> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 3. - С. 48-58. Рубрики: Практична психологія--інваліди--порушення інтелекту Здоровий спосіб життя--проблеми збереження--інваліди Кл.слова (ненормовані): інваліди -- порушення інтелекту -- проблеми збереження здоров’я Анотація: В статті подається програма, яка направлена на формування у молодих інвалідів з порушенням інтелекту культури відношення до свого здоров’я, по закріпленню навиків здорового способу життя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 63 Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня [Текст] / Т. Шипелік> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 53–63 : мал., табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): дельфінотерапія -- інтелектуальний розвиток -- підлітки -- інтелектуальні порушення -- корекційна робота -- розвивальна робота -- соціальна адаптація -- психологічна адаптація -- анімалотерапія -- порушення інтелекту Анотація: Презентовано результати формувального експерименту, спрямованого довести позитивний вплив дельфінотерапії на адаптаційні можливості підлітків із порушеннями інтелекту. Представлено трьохкомпонентну модель корекційно-розвивальної програми в основі якої була дельфінотерапія, доповнена методами казкотерпії та когнітивної психотерапії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чеботарьова, Олена. Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 40-51. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--навчання в умовах війни Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток -- порушення інтелекту -- дистанційне навчання -- психоемоційний стан -- інформаційно-комунікаційні технології -- підтримка дітей -- поради педагогам -- війна -- навчання в умовах війни -- діти з особливими потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |