Дуванова, С. П.
    Управление процессом усвоения понятий у школьников с нарушением интеллекта ( на примере геометрии) [Текст] / С.П. Дуванова // Практическая психология и логопедия : Научно-методический журнал. - 2004. - N1. - С. 47-59
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Навчання--засвоєння знань
Кл.слова (ненормовані):
засвоєння знань -- порушення інтелекту


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


88.492
Д 18


    Данилова, Людмила Анатольевна.
    Программа отделения дневного пребывания молодых инвалидов "Тропинка здоровья" [Текст] / Л. А. Данилова // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 3. - С. 48-58.
ББК 88.492
Рубрики: Практична психологія--інваліди--порушення інтелекту
   Здоровий спосіб життя--проблеми збереження--інваліди

Кл.слова (ненормовані):
інваліди -- порушення інтелекту -- проблеми збереження здоров’я
Анотація: В статті подається програма, яка направлена на формування у молодих інвалідів з порушенням інтелекту культури відношення до свого здоров’я, по закріпленню навиків здорового способу життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.313(477)
Ш 63


    Шипелік, Т.
    Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня [Текст] / Т. Шипелік // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 53–63 : мал., табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота--зоотерапія
Кл.слова (ненормовані):
дельфінотерапія -- інтелектуальний розвиток -- підлітки -- інтелектуальні порушення -- корекційна робота -- розвивальна робота -- соціальна адаптація -- психологічна адаптація -- анімалотерапія -- порушення інтелекту
Анотація: Презентовано результати формувального експерименту, спрямованого довести позитивний вплив дельфінотерапії на адаптаційні можливості підлітків із порушеннями інтелекту. Представлено трьохкомпонентну модель корекційно-розвивальної програми в основі якої була дельфінотерапія, доповнена методами казкотерпії та когнітивної психотерапії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Чеботарьова, Олена.
    Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам [Текст] / О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 40-51. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--навчання в умовах війни
   Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- порушення інтелекту -- дистанційне навчання -- психоемоційний стан -- інформаційно-комунікаційні технології -- підтримка дітей -- поради педагогам -- війна -- навчання в умовах війни -- діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)