> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002р. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 Кл.слова: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 Кл.слова: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 Кл.слова: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текст] / Н. Бамбурак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Я-концепція навчання особистісно-орієнтоване Кл.слова (ненормовані): психосоціальний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Приступа, Елена Николаевна. Социальное воспитание школьников / Е. Н. Приступа> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 89-94. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Соціальне виховання--школярі Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- соціальне виховання -- соціальний розвиток -- соціалізація -- психосоціальний розвиток Анотація: В статье рассматривается социальное воспитание школьников как ведущий фактор социального развития. У статті розглядається соціальне виховання школярів як провідний фактор соціального розвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |