Чернишова, Д. Л. Робота з обдарованими учнями [Текст] / Д. Л. Чернишова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N2. - С. 2-4 Рубрики: діти обдаровані Кл.слова (ненормовані): робота з обдарованими учнями Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Беженар, Г. Д. Освітнє середовище гімназії як засіб самореалізації обдарованої особистості [Текст] / Г. Д. Беженар> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N10. - С. 11-27 Рубрики: діти обдаровані типи шкіл--ліцей,гімназ.,сільська,приватна шк. Кл.слова (ненормовані): РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Сабитова, Д. А. Развитие творческих способностей учащихся на уроках информатики и во внеурочной деятельности [Текст] / Д. А. Сабитова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Викладання інформатики в школі--розвиток творчих здібностей учнів Уроки інформатики--робота з обдарованими учнями Обдаровані діти--діагностика Обдаровані діти--позакласна робота Кл.слова (ненормовані): розвиток творчих здібностей учнів -- діагностика обдарованих дітей -- робота з обдарованими учнями Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Демченко, Олена. Філософський діалог в освітній діяльності демократичного й творчого педагога НУШ [Текст] : семінар-тренінг для вчителів, що працюють з обдарованими дітьми / О. Демченко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 16-17. Рубрики: Вчителі початкової школи--робота з батьками Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- робота з обдарованими учнями -- семінар-тренінг для педагогів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/1/3 Журнал 2020р. N 1/3 (625-627) Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12. Кл.слова: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26. Кл.слова: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56. Кл.слова: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58. Кл.слова: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69. Кл.слова: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76. Кл.слова: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79. Кл.слова: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 95 Кучеренко, Т. Л. Особливості виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів / Т. Л. Кучеренко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 27–56.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- робота з обдарованими учнями -- управлінський супровід -- методичне забезпечення -- розвиток здібностей -- інтелектуальний потенціал Анотація: У статті описано досвід Запорізького багатопрофільного ліцею № 62 щодо організації роботи з обдарованим учнями. Система гуртків "АЗІМУТ", наукове товариство ліцеїстів, ретельний управлінський супровід, методичне забезпечення роботи з обдарованими. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |