Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Зміст: Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9 Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16 Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22 Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32 Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35 Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39 Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42 Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47 Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55 Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58 Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62 Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66 Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69 Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74 Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78 Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86 Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92 Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97 Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100 Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104 Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111 Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114 Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117 Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122 Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126 Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130 Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134 Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143 Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149 Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153 Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157 Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161 Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166 Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171 Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173 Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
РУБ 15 Рубрики: Лідерство--підлітки Мовлення--дошкільнята Моральне виховання Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Спілкування--іншомовне--студенти Я - теорія Вчитель майбутній--формування Дошкільники--навчання Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр. Соціальні педагоги--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів хімії Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр. Диференційоване навчання--біологія Творчість--суть Молодші школярі--моральне формування Музичні твори--інтерпретація Музична культура--школярі Музичні здібності Футбольна техніка Старшокласники--індивідуальність Вчитель майбутній--формування Конфлікт--психологія Психолог вузу Коледж Студентська група--адаптація Адаптація студентів до ВНЗ Чернігівщина--освіта--історія Кл.слова (ненормовані): жіноча сільськогосподарська освіта Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) |
Мацько, Д. Соціальний контекст формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів [Текст] / Д. Мацько> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2007. - N2. - С. 80-87 Рубрики: майбутній вчитель ціннісні орієнтації Кл.слова (ненормовані): зміст ціннісних орієнтацій -- смисложиттєві цінності -- студентська молодь Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: НМК ф-т ПСР (1) |
Л25 Ларіна, Тетяна Олексіївна. Соціально-психологічні передумови аутоагресивної поведінки молоді [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук / Т. О. Ларіна ; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ). - К. : ІС та ПП АПН України, 2004. - 18 с. -
Рубрики: соціальна психологія аутоагресія адаптація--соціально-психологічна автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): смисложиттєві орієнтири -- міжособистісна взаємодія -- ризик Дод.точки доступу: Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П59 Порсева , Х. О. Психологічні особливості ціннісних орієнтацій осіб похилого віку [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / Х. О. Порсева ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2005. - 21 с. -
Рубрики: похилий вік ціннісні орієнтації автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): криза пенсійного віку -- смисложиттєві орієнтації -- его-інтеграція Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 21.00 грн. Зміст: Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .3-4 Євлах, А. Сутність та особливості національного виховання дітей / А. Євлах. - С .4-6 Єжела, Ю. До сутності поняття "Творча активність" особистості / Ю. Єжела. - С .7-9 Єсипенко, Н. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією / Н. Єсипенко. - С .9-10 Ісаєнко, Алла. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні / А. Ісаєнко. - С .11-14 Андріїв, Н. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. Андріїв. - С .15-16 Армашевська, Т. Ойконіми Чернігівщини / Т. Армашевська. - С .17-18 Аушева, О. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя / О. Аушева. - С .19-21 Білан, Ю. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління / Ю. Білан. - С .22-23 Безверха, Ю. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області) / Ю. Безверха. - С .24-25 Борисова, К. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису / К. Борисова. - С .25-27 Бутко, Т. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані) / Т. Бутко. - С .28-29 Войтенко, Т. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості / Т. Войтенко. - С .30-32 Єремеєва, Я. Виникнення конфлікту / Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. - С .33-36 Іванішина, Д. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень / Д. Іванішина. - С .37-39 Ігнатенко, М. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові / М. Ігнатенко. - С .40-41 Андрук, Л. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти / Л. Андрук. - С .42-44 Билим, В. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема / В. Билим. - С .45-46 Балашова, А. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків / А. Балашова. - С .46-47 Баранов, Д. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику / Д. Баранов. - С .48-50 Барбаш, А. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов / А. Барбаш. - С .51-53 Бобир, Ю. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові / Ю. Бобир. - С .54-55 Бригінець, М. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови / М. Бригінець. - С .56-57 Вірста, М. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління / М. Вірста. - С .58-59 Василевський, Є. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках / Є. Василевський. - С .60-65 Василенко, Є. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні / Є. Василенко. - С .66-68 Власова, В. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності / В. Власова. - С .69-70 Войтенко, М. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії / М. Войтенко. - С .71-73 Герасименко, Н. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні / Н. Герасименко. - С .74-76 Глущенко, А. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів) / А. Глущенко. - С .77-80 Гненик, І. Формування громадянської позиції на уроках історії / І. Гненик. - С .81-83 Голінко, Є. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих / Є. Голінко. - С .84-85 Грабовський, В. Роль социальных стереотипов / В. Грабовський. - С .86-87 Гратій, І. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі / І. Гратій. - С .88-89 Гурський, М. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів / М. Гурський. - С .90-91 Давиденко, К. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів / К. Давиденко. - С .91-92 Двойнос, Т. М. Психологічні причини сором’язливості / Т. М. Двойнос. - С .93-94 Дема, М. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України / М. Дема. - С .95-96 Дорошенко, В. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії / В. Дорошенко. - С .97-99 Дорошенко, Л. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови / Л. Дорошенко. - С .100-101 Дудка, Є. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет / Є. Дудка. - С .102-103 Желєзко, Р. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття / Р. Желєзко. - С .107-108 Жигимонт, Ю. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку / Ю. Жигимонт. - С .107-198 Захарченко, О. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Захарченко. - С .109=110 Кабриль, К. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення / К. Кабриль. - С .111-113 Капуста, О. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників / О. Капуста. - С .114-115 Карпенко, Т. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання / Т. Карпенко. - С .116-117 Кацалап, Ю. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра / Ю. Кацалап. - С .118-120 Кириченко, Ю. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості / Ю. Кириченко. - С .121-122 Кобижська, С. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови / С. Кобижська. - С .123-126 Ковальська, О. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді / О. Ковальська. - С .127-128 Ковтун, Г. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки / Г. Ковтун. - С .129-131 Колоша, С. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості / С. Колоша. - С .132-136 Компанець, О. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх / О. Компанець. - С .137-138 Кондріяненко, О. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей / О. Кондріяненко. - С .139-141 Копилова, Є. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі) / Є. Копилова. - С .142-143 Коротя, К. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії / К. Коротя. - С .144-146 Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .147-148 Крапивний, Я. Особливості житлобудування сіверян / Я. Крапивний. - С .149-150 Кришталь, М. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області / М. Кришталь. - С .150-152 Кубрак, Р. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном / Р. Кубрак. - С .153-154 Куриленко, Т. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку / Т. Куриленко. - С .155-157 Кушенко, О. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку / О. Кушенко. - С .158-160 Лавренюк, Н. Роль феруму в природних водах / Н. Лавренюк. - С .161-162 Лисюк, О. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів / О. Лисюк. - С .163-164 Логвиненко, Л. Особливості переживання самотності у похилому віці / Л. Логвиненко. - С .165-166 Ляжко, О. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді / О. Ляжко. - С .166-167 Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .168-172 Мірошник, О. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів / О. Мірошник. - С .173-175 Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .176-177 Максименко, Н. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування / Н. Максименко. - С .178-179 Максименко, С. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .179-180 Малайок, Т. Аудирование как вид речевой деятельности / Т. Малайок. - С .181-183 Мальцева, А. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / А. Мальцева. - С .184-186 Марченко, А. Прийоми навчання граматики англійської мови / А. Марченко. - С .187-188 Мельник, В. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії / В. Мельник. - С .189-190 Мельник, С. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації / С. Мельник. - С .191-192 Москаленко, О. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units / О. Москаленко. - С .192-193 Москаленко, О. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics) / О. Москаленко. - С .194-196 Москаленко, О. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі / О. Москаленко. - С .196-198 Москаленко, О. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах / О. Москаленко. - С .199-202 Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .203-206 Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .207-208 Нагорна, А. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту / А. Нагорна. - С .209-210 Нестеренко, П. Інтелектуальне управління як психологічна проблема / П. Нестеренко. - С .211-212 Нестеренко, П. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків / П. Нестеренко. - С .213-214 Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .215-216 Онищенко, О. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди / О. Онищенко. - С .216-217 Осипенко, А. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні / А. Осипенко. - С .218-220 Остапенко, О. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя / О. Остапенко. - С .221-222 Откидач, І. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку / І. Откидач. - С .223-226 Охотницька, А. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза / А. Охотницька. - С .227-228 Павленко, І. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату / І. Павленко. - С .229-230 Падун, В. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt") / В. Падун. - С .231-232 Петренко, О. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер" / О. Петренко. - С .233-234 Писаренко, О. Teaching the present continuous through grammar / О. Писаренко. - С .235-237 Повизша, М. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми / М. Повизша. - С .238-239 Полторацька, Т. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт / Т. Полторацька. - С .240-242 Поприткіна, Д. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі / Д. Поприткіна. - С .243-244 Потильчак, Ю. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою / Ю. Потильчак. - С .245-249
РУБ 378.4 Рубрики: Викладання німецької мови Викладання біології в школі Вчителі--імідж Здоровий спосіб життя--молодь Вчителі--майстерність вчителя Викладання англійської мови в школі Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр. Ніжинщина--історія, 1932-1933 рр. Кл.слова (ненормовані): альтернативне паливо -- сленг молоді -- художній текст -- імідж вчителя -- майстерність вчителя Дод.точки доступу: Мельничук, Олександр Володимирович; Зюскінд, Патрік \о нем\; Нейгауз, Генрих Густавович \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ш 35 Швець, Олена Андріївна. Вагітність та пологи як чинники зміни смисложиттєвих орієнтацій жінки [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психол.наук. Спец.19.00.04 - медична психологія / О. А. Швець ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2011. - 16 с. -
РУБ 88 Рубрики: Медична психологія жіноча психологія Жінки--репродуктивна система Кафедра психології автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): ВАГІТНІСТЬ -- ПОЛОГИ -- смисложиттєві Дод.точки доступу: Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Вайзер, Г. А. XVI симпозиум "Психологические проблемы смысла жизни и акме" / Г. А. Вайзер> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 160-163 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--наукові заходи--конференції--конгреси--симпозіуми Кл.слова (ненормовані): психологія ососбистості -- акмеологія -- смисл життя -- смисложиттєві орієнтації Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Д 24 Двойнин, А. М. Специфика ценностно-смысловых ориентаций православной молодежи / А. М. Двойнин> // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 5. - С. 23-35. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): ціннісно-смислові орієнтації -- самосвідомість -- релігійна ціннісно-смислова орієнтація -- смисложиттєві орієнтації -- православна молодь Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ф 53 Филипович, Вита. Взаимосвязь жизнестойкости и смысложизненных ориентаций при пограничных психических растройствах и в норме [Текст] / В. Филипович> // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2012. - N 1/2. - С. 95-110. Рубрики: Психічні розлади Психологія особистості Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): життєстійкість -- смисложиттєві орієнтації -- прикордонні психічні розлади Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карпинский, К. В. Феноменология смысложизненного кризиса в развитии личности / К. В. Карпинский> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 121-134. - Библиогр.: 44 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Особистість--розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): життєвий шлях -- сенс життя -- смисложиттєві кризи -- розвиток особистості -- фноменологія Анотація: В статье представлены результаты эмпирического исследования феноменологии смысложизненного кризиса в личностном развитии человека. У статті представлені результати емпіричного дослідження феноменології смисложиттєвої кризи в особистісному розвитку людини. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 48 Мельніков, Андрій. Можливості дослідження ціннісно-нормативних трансформацій українського суспільства з позиції екзистенціальної соціології / А. Мельніков> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2013. - № 2. - С. 52-72. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологія екзистенціальна--суспільство Суспільство України--дослідження Кл.слова (ненормовані): українське суспільство -- ціннісно- нормативні трансформації -- екзистенціальна соціологія -- криза свідомості -- екзистенціальний досвід -- ціннісні ієрархії -- помежова ситуація -- автентичність -- смисложиттєві орієнтації Анотація: У статті окреслено перспективи досліджень ціннісно-нормативних трансформацій українського суспільства з позиції екзистенціальної соціології. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 64 Литовченко, Н. Ф. Особливості смисложиттєвих орієнтацій педагогічних працівників [Текст] / Н. Ф. Литовченко, Н. Гуторка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 5-12. Рубрики: педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): смисложиттєві орієнтації -- гуманістична спрямованість -- синдром емоційного вигорання -- смисл життя Дод.точки доступу: Гуторка, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |