Шифр: ОД1/2004/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2004р. N 9
Зміст:
Смульсон, М. Л. Технології інтелектуального тренінгу та їх розвивальний вплив / М. Л. Смульсон. - С.2-12.
Кл.слова: Інтелектуально-творчі ігри, ігрова діяльність, психотехнічний прийом "очуження"
БолтІвець, С. І. Методика оцінювання продуктів уяви дитини / С.І. БолтІвець. - С.13-15.
Кл.слова: психогігієнічне прогнозування
Чорна, О. Роль шкільного психолога в розвитку фантазії у молодших школярів / О. Чорна. - С.16-20.
Кл.слова: творча уява, розвиток творчої особистості
Губенко, А. В. Тренинг готовности школьников к решению учебных творческих задач / А. В. Губенко, Т. Н. Третяк. - С.21-31.
Кл.слова: развитие пространственного мышления
Замліла, Н. С. Мультимедійні проекти - одна з форм роботи з обдарованою молоддю в школі / Н. С. Замліла. - С.32-
Кл.слова: інформаційні технології
Шульга, Л. М. Розвиток художніх здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання / Л. М. Шульга. - С.43-63.
Кл.слова: творча діяльність дітей, психогімнастика, сенсомоторні вправи
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Чорна, О.
    Роль шкільного психолога в розвитку фантазії у молодших школярів [Текст] / О. Чорна // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N9. - С. 16-20.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія молодшого школяра
   Шкільний психолог

   творча особистість

   творча уява

   уява

Кл.слова (ненормовані):
творча уява -- розвиток творчої особистості


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: П2/2005/13(квітень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 13(квітень)
Зміст:
Артихович, В. Розвиток образного мислення - основа формування творчо-дослідницьких навичок / В. Артихович. - С.9-12
Кл.слова: творча уява
Артихович, В. Сходинки творчого мислення / В. Артихович. - С.Вкладка
Гуменюк, О. Структурно-функціональна модель глобальної Я-концепції в науковому підході Роберта Бернса:складові психологічної самоорганізації у сфері самосвідомості людини / О. Гуменюк. - С.3-8
Ємельянова, Т. Емпатія - основа взаємодії(уроки психології) / Т. Ємельянова. - С.13-14
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Артихович, В.
    Розвиток образного мислення - основа формування творчо-дослідницьких навичок [Текст] / В. Артихович // Психолог. - 2005. - N13(квітень). - С. 9-12
ДРНТІ
ББК 88.351.3

Кл.слова (ненормовані):
творча уява -- візуалізація -- образна пам’ять


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Артихович, В.
    Сходинки творчого мислення [Текст] / В. Артихович // Психолог. - 2005. - N13(квітень). - Вкладка
ДРНТІ
ББК 88.351.2

Кл.слова (ненормовані):
егідетика -- ТВОРЧА УЯВА -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Любарська, Л.
    Колір як засіб формування художньо-образного мислення учнів [Текст] / Л. Любарська, Л. Вовк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N12. - С. 36-40 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: мислення образне
   вплив мистецтва на особистість

Кл.слова (ненормовані):
творча уява


Дод.точки доступу:
Вовк, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.415/416
В 55


    Вишневецька, Євгенія.
    Складання віршів як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови [Текст] / Є. Вишневецька // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 35-38. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.415/416
Рубрики: Викладання іноземної мови
Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація -- синквейн -- творча уява -- асоціативна поезія
Анотація: У статті порушується проблема мотивації навчальної діяльності. Обгрунтовується, що написання поетичних творів є ефективним прийомом викладання іноземної мови в середній школі, що розвиває образне мислення, розширює лексичний запас учнів і вчить їх свідомо використовувати це для висловлювання власних ідей і думок.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)