> Шифр: ОД1/2004/9 Журнал 2004р. N 9 Смульсон, М. Л. Технології інтелектуального тренінгу та їх розвивальний вплив / М. Л. Смульсон. - С.2-12. Кл.слова: Інтелектуально-творчі ігри, ігрова діяльність, психотехнічний прийом "очуження" БолтІвець, С. І. Методика оцінювання продуктів уяви дитини / С.І. БолтІвець. - С.13-15. Кл.слова: психогігієнічне прогнозування Чорна, О. Роль шкільного психолога в розвитку фантазії у молодших школярів / О. Чорна. - С.16-20. Кл.слова: творча уява, розвиток творчої особистості Губенко, А. В. Тренинг готовности школьников к решению учебных творческих задач / А. В. Губенко, Т. Н. Третяк. - С.21-31. Кл.слова: развитие пространственного мышления Замліла, Н. С. Мультимедійні проекти - одна з форм роботи з обдарованою молоддю в школі / Н. С. Замліла. - С.32- Кл.слова: інформаційні технології Шульга, Л. М. Розвиток художніх здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання / Л. М. Шульга. - С.43-63. Кл.слова: творча діяльність дітей, психогімнастика, сенсомоторні вправи Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Чорна, О. Роль шкільного психолога в розвитку фантазії у молодших школярів [Текст] / О. Чорна> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N9. - С. 16-20.
Рубрики: психологія молодшого школяра Шкільний психолог творча особистість творча уява уява Кл.слова (ненормовані): творча уява -- розвиток творчої особистості Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П2/2005/13(квітень) Газета 2005р. N 13(квітень) Артихович, В. Розвиток образного мислення - основа формування творчо-дослідницьких навичок / В. Артихович. - С.9-12 Кл.слова: творча уява Артихович, В. Сходинки творчого мислення / В. Артихович. - С.Вкладка Гуменюк, О. Структурно-функціональна модель глобальної Я-концепції в науковому підході Роберта Бернса:складові психологічної самоорганізації у сфері самосвідомості людини / О. Гуменюк. - С.3-8 Ємельянова, Т. Емпатія - основа взаємодії(уроки психології) / Т. Ємельянова. - С.13-14 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Артихович, В. Розвиток образного мислення - основа формування творчо-дослідницьких навичок [Текст] / В. Артихович> // Психолог. - 2005. - N13(квітень). - С. 9-12
Кл.слова (ненормовані): творча уява -- візуалізація -- образна пам’ять Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Артихович, В. Сходинки творчого мислення [Текст] / В. Артихович> // Психолог. - 2005. - N13(квітень). - Вкладка
Кл.слова (ненормовані): егідетика -- ТВОРЧА УЯВА -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Любарська, Л. Колір як засіб формування художньо-образного мислення учнів [Текст] / Л. Любарська, Л. Вовк> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N12. - С. 36-40 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: мислення образне вплив мистецтва на особистість Кл.слова (ненормовані): творча уява Дод.точки доступу: Вовк, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 55 Вишневецька, Євгенія. Складання віршів як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови [Текст] / Є. Вишневецька> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 35-38. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання іноземної мови Кл.слова (ненормовані): навчальна мотивація -- синквейн -- творча уява -- асоціативна поезія Анотація: У статті порушується проблема мотивації навчальної діяльності. Обгрунтовується, що написання поетичних творів є ефективним прийомом викладання іноземної мови в середній школі, що розвиває образне мислення, розширює лексичний запас учнів і вчить їх свідомо використовувати це для висловлювання власних ідей і думок. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |